Elektronika.lt
 2024 m. kovo 28 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Kovo 28 d. 11:17
Kaip atrodys mokslai, studijos ir darbas DI eroje: pagrindiniai parodos „Karjera & studijos Lietuvoje“ akcentai
Kovo 28 d. 08:52
Jungikliai pagaminti iš atliekų – naujovė tvariems namams
Kovo 27 d. 20:30
Saulės elektrinė – daugiabučio balkone: ar tai įmanoma Lietuvoje? (1)
Kovo 27 d. 18:19
4 išmanūs sprendimai, leidžiantys efektyviai taupyti elektrą
Kovo 27 d. 16:36
Ekspertė apie dirbtinį intelektą ir darbuotojų produktyvumą: „Svarbu suprasti, jog nėra vieno stebuklingo įrankio, kuris išspręstų visas problemas“
Kovo 27 d. 14:14
„Philips Monitors“ E1 serija turės tris naujus daugiafunkcinius modelius, skirtus hibridiniam ir nuotoliniam darbui
Kovo 27 d. 12:43
Reikalavimas elektrifikuoti penktadalį stovėjimo vietų glumina verslą: nukentės galutiniai vartotojai
Kovo 27 d. 10:37
KTU mokslininkų ir partnerių bendras darbas: virtuali realybė padės mokantis chirurgijos
Kovo 27 d. 08:12
Prarasti Lietuvos mokslininkai: kodėl moksleiviai dažnai nenori tapti mokslininkais ir kaip tai pakeisti?
Kovo 26 d. 20:20
Kaip keičiasi vairavimo įpročiai persėdus į elektromobilį?
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

Publikuota: 2023-05-30 08:25
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Didesnis, komfortiškesnis, technologiškesnis, gražesnis. Daugiau nei 75 metus „Mercedes-Benz E“ yra vidutinės klasės sedano ar universalo aukso standartas. 2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Didesnis, komfortiškesnis, technologiškesnis, gražesnis. Daugiau nei 75 metus „Mercedes-Benz E“ yra vidutinės klasės sedano ar universalo aukso standartas. 2023-ieji žymi lūžį šios klasės suvokime – ši karta taps tiltu į elektros variklių pasaulį, tačiau savo naująja elektroninių sistemų architektūra „E-klasė“ jau yra ateities automobilis, skirtas skaitmeninei kartai. Vienintelio oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Veho“ salonuose naujoji 214 serijos „E-klasė“ atsiras šių metų rudenį.

Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

Vaizdas – kaip kosminiame laive

Jokių revoliucijų, detalių gausos ir akis rėžiančių sportiškumo ar agresyvumo deklaracijų. „E-klasė“ išlaikė klasikines vidutinės klasės sedano proporcijas ir akį glostančias linijas: ilgas variklio dangtis, atitrauktas „Cab-backward“ tipo salonas ir proporcingas, suapvalintas automobilio galas. Į akis iškart krenta radiatoriaus grotelių apipavidalinimas, kuriame naudojamos juodos blizgios detalės yra aiški nuoroda į EQ serijos elektromobilius.

Priekiniai LED žibintai ar užsakomas „Digital Light“ variantas turi būdingus „Mercedes-Benz“ „antakius“, tačiau žibintų blokų forma yra visiškai nauja. Kaip ir automobilio gale – dviejų sekcijų LED žibintai yra naujos formos, o šviečiančios trikampės žvaigždės juos daro lengvai atpažįstamus.

Tuo tarpu automobilio viduje į akis pirmiausia krenta skaitmeninis valdymo kompleksas „MBUX Superscreen“, kurio ekranai, priklausomai nuo komplektacijos, gali užimti praktiškai visą priekinę panelę, primenančią kosminių laivų valdymo pultus iš fantastinių filmų. Įspūdį dar sustiprina grakščiai išlenkta „Active Ambient Lightning“ kintamo apšvietimo juosta, pereinanti į viršutinę durų dalį ir aprėminanti centrinės konsolės apatinę dalį.

214 serija taps vienu iš erdviausių savo klasės automobilių. Palyginti su ankstesnės kartos „E-klase“, naujojoje vairuotojui virš galvos palikta 5 mm daugiau, gale sėdinčių keliams ir kojoms surasta atitinkamai 10 ir 17 mm erdvės daugiau. Alkūnėms skirta 25 mm daugiau – pagal šį rodiklį „E-klasė“ ne kažin kiek nusileidžia „S-klasei“. Bagažinės talpa – 540 litrų.

Pusiau elektrinė širdis

Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

Pusė „E-klasės“ modifikacijų bus aprūpintos hibridinėmis jėgainėmis. Vidaus degimo varikliai – du. Garsieji FAME šeimos 4 ir šešių cilindrų darbininkai su turbinomis ir integruotu starteriu-generatoriumi. Tokie varikliai laikomi lengvaisiais hibridais, todėl galima sakyti, kad visos „E-klasės“ modifikacijos bus hibridinės. Beje, naujų akumuliatorių dėka, lengvųjų hibridų elektros variklių galia padidėjo iki 17 kW, o jų sukimo momentas siekia 205 Nm.

E200, E220 d ir E220 d 4MATIC versijos turės 2 litrų darbinio tūrio benzininius ir dyzelinius variklius, 197 arba 204 AG galios. Dar 23 AG generuoja elektros variklis.

Versijose E300, E300 e 4MATIC ir E400 4MATIC bus montuojamos ketvirtos kartos hibridinės jėgainės, kurių elektros varikliai generuoja 129 AG ir vien elektrine galia leidžia nuvažiuoti iki 100 km. Šių versijų 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo varikliai generuoja 204 arba 252 AG (+129 AG).

Pakaba

Naujoji „E-klasė“ turi visas prielaidas tapti vienu geriausiai valdomų automobilių savo klasėje. „Mercedes-Benz“ inžinieriai nepriklausomoje priekinėje pakaboje sumontavo po keturias valdančias svirtis, o daugiasvirtė galinė pakaba, kurios pusašiai turi po penkias svirtis, išsiskiria tikslumu ir ypač stabiliu važiavimu tiesiąja. Amortizatorių ir spyruoklių blokai atskirti nuo ratų valdymo mechanizmo, todėl komfortas užtikrinamas nepriklausomai nuo vairavimo sąlygų.

„E-klasei“ taip pat siūlomas „Technology“ paketas, kuriame rasite pneumatinę pakabą AIRMATIC su adaptyvia ADS+ amortizavimo bei vairuojamų galinių ratų sistema. „Mercedes-Benz“ inžinieriai AIRMATIC taip pat aprūpino automatine prošvaisos palaikymo sistema, kuri leidžia išlaikyti nustatytą prošvaisą nepriklausomai nuo automobilio apkrovimo. Vairuojami galiniai ratai gali pasisukti 4,5 laipsnio kampu – ši funkcija apsisukimo spindulį sutrumpina 90 centimetrų.

Pramogos ir malonumai

Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

„E-klasė“ leidžia klasiškai pasilinksminti. Tam, kad viskas veiktų be trikdžių, inžinieriai visą skaitmeninį ūkį pavedė tvarkyti galingam kompiuteriui, kurio procesorius apdoroja lokaliu tinklu teikiamą informaciją. „E-klasei“ galima užsakyti „MBUX Entertainment Plus“ paketą, kuriame rasite „Mercedes me“ junglumo paslaugas bei trečiųjų šalių programėles. Priklausomai nuo rinkos, komunikacijos modulis veikia 4G arba 5G tinkle.

„Apple“ gerbėjams „Mercedes-Benz“ įdiegė skaitmeninį raktą „Digital Vehicle Key“ kuris „iPhone“ arba „Apple Watch“ įrenginių turėtojams automobilį atrakina vos prisiartinus, be jokių papildomų veiksmų. Sistema taip pat leidžia automobiliu dalintis su šeimos nariais ar draugais, nustatant atitinkamus teisių rinkinius naudojantis „Mercedes me“ paskyra. Automobilis gali atpažinti kelis vartotojus iškart, o „Digital Vehicle Key“ gali būti dalijamasi su 16 žmonių.

Jau minėtas „Active Ambient Lighting“ salono apšvietimas atlieka ir šviesos muzikos funkciją. Tokiu būdu, automobilio keleiviai grojančią muziką gali ne tik girdėti per „Burmester“ garso sistemą, bet ir matyti šviesos pavidalu bei jausti žemo dažnio vibracijos pavidalu, jei automobilyje sumontuota „Burmester 4D“ sistema.

Svarstantiems, ką veikti su tokia gausybe ekranų, „Mercedes-Benz E“ siūlo standartinėje komplektacijoje esančias programėles: „Tik-Tok“ socialinį tinklą, žaidimą „Angry Birds“, bendradarbiavimo programėlę „Webex“, interneto naršyklę „Vivaldi“. Papildomai galima užsakyti vaizdo srauto platformą ZYNC, siūlančią filmus, žaidimus ir naujienas.

Skaitmeninės kartos atstovams „E-klasėje“ įtaisyta vaizdo kamera, specialiai pritaikyta asmenukėms. Šia kamera, automobiliui stovint, nuotoliniams vaizdo susitikimams gali naudotis ir vairuotojas.

Niekur nedingo ir garsioji „Hey Mercedes“ komanda – MBUX turi įdiegtą išmaniąją valdymo balsu sistemą.

O štai dirbtinio intelekto (DI) valdoma analizės sistema yra naujiena. Ši sistema analizuoja automobilio vartotojų pasirenkamas funkcijas ir stengiasi jas pasiūlyti automatiškai, be papildomų pastangų.

Pavargusiems nuo pramogų „Mercedes-Benz“ siūlo visą kompleksą atpalaidavimo programų, sutelktų „ENERGIZING COMFORT“ bei „ENERGIZING COACH“ pakete. Beje, pakete yra ir visiškai nauja funkcija – pagalba keleiviams, kurie važiuojant patiria pykinimo simptomus. Vėliau paketą ketinama papildyti specialia kvėpavimo pratimų programa streso mažinimui.

Užsakoma automatinė klimato kontrolės sistema „THERMOTRONIC“ gali pati nustatyti ventiliacijos angų uždarymo bei oro srovės intensyvumo funkcijas pagal vartotojo pageidaujamą programą.

Saugumas ir pagalba vairuotojui

Tiltas į elektrinę ateitį: „Mercedes-Benz“ pristatė visiškai naują „E-klasę“

Vairuotojui tradiciškai padeda gausios vairavimo asistentų pajėgos: atstumo palaikymo „Active Distance Assist DISTRONIC“, dėmesio palaikymo „ATTENTION ASSIST“, stabdymo valdymo „Active Brake Assist“, kelio žymėjimo kontrolės „Active Lane Keeping Assist“, automobilio statymo „Parking Package“, greičio ribojimo „Speed Limit Assist“. Kiekvienos sistemos statusą vairuotojas gali pasitikrinti savo ekrane įjungdamas „Assistance“ režimą.

Tačiau ir tai dar ne viskas. Už papildomą mokestį galima užsakyti „Premium“ paketą, kuriame yra vairavimo pagalbininkas „Active Steering Assist“ su papildomų funkcijų rinkiniu.

Kurdami naują „E-klasės“ saugumo standartą, „Mercedes-Benz“ inžinieriai pirmiausia pasirūpino ypač tvirta keleivių dalies kapsule ir smūgį sugeriančiomis deformacijos zonomis. Atitinkamai sureguliuotos saugos diržų tempimo sistemos bei oro pagalvės.

Beje, priekinės oro pagalvės vairuotojui bei keleiviui pasipildė vairuotojui skirta kelių apsaugos pagalve, apsaugančia nuo galimo vairo kolonėlės smūgio. Standartinės šoninės langų pagalvės turi papildomų funkcijų: gavus tiesioginį smūgį į šoną, šoninė oro pagalvė uždengia visą smūgio pusės langų plotą nuo priekinio iki galinio statramsčio, o automobiliui pradėjus verstis, šoninės pagalvės išsiskleidžia abejose pusėse. Už papildomą mokestį gali būti įtaisytos papildomos oro pagalvės keleivių krūtinės ląstai apsaugoti.

Tvarumas

Naujojoje „E-klasėje“ naudojama daug detalių iš perdirbtų ar atsinaujinančių medžiagų. Bazinių versijų krėslų apmušalai pagaminti iš nedažytos alpakų vilnos, sumaišytos su perdirbtu sintetiniu audiniu. Krėslų paminkštinimui naudojama sintetinė puta gaminama iš perdirbtų sintetinių produktų.

Nuo 2022 metų „Mercedes-Benz“ gamyklose gamyba vyksta laikantis neutralaus anglies dvideginio balanso. Visa gamybai naudojama elektros energija gaunama iš atsinaujinančių šaltinių, o įmonė siekia didinti energijos, pasigaminamos sau, dalį. Pavyzdžiui, iki 2024 metų bus gerokai išplėsta saulės elektrinė Zindelfingeno gamykloje, kur taip pat nuolat mažinamas vandens suvartojimas.

Sėkmės istorija

„Mercedes-Benz“ iš viso yra į pasaulį išleidęs daugiau nei 16 milijonų aukštesnės vidutinės klasės automobilių nuo 1946 metų, tačiau „E-klasės“ protėviai buvo gaminami jau XX amžiaus pradžioje.

Iškart po Antrojo pasaulinio karo „Mercedes-Benz“ atnaujino 1936 metais pradėto gaminti „Model 170 V“ (W 136) gamybą. 1947 metais pradėta pirmojo pokario mersedeso gamyba. 1953 metais sedanas „Model 180“ (W 120) jau turėjo pontoninio tipo kėbulą ir daug techninių naujovių. 1961 metais gimė keturių cilindrų versijos su „pelekais“ (W 110), o 1968 metų „Stroke/8" serija (W 114/115) reiškė naują žingsnį sėkmės keliu. Dar geriau sekėsi 123 serijai, pasirodžiusiai 1976 metais.

124 serijos automobiliai, gaminti 1984-1995 metais pirmą kartą buvo žymimi „E-klasės“ vardu. 1995 metais pradėta gaminti „keturakė“ 210 serija. 211 serija pasirodė 2002-aisiais, o 212-oji (sedanas ir universalas) bei 207-oji (kabrioletas ir kupė) pradėta gaminti 2009 metais. 213 serija debiutavo 2016-aisiais, po metų pasirodė „All-Terrain“ padidinto pravažumo versija. Taip pat pradėti gaminti 238 serijos kupė ir kabrioletai.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama