Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 5 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 4 d. 17:31
„Renault“ plečia šeimos visureigių asortimentą – pristato hibridinį modelį „Symbioz“
Gegužės 4 d. 11:38
Kas skatina paauglius atsiskleisti nuotraukomis socialiniuose tinkluose?
Gegužės 3 d. 20:19
5 svarbiausi įrankiai, be kurių neįsivaizduojamas šiuolaikinio tarptautinio transporto parko valdymas
Gegužės 3 d. 17:44
Ko reikia, siekiant ugdyti moterų lyderių STEAM srityje kartą?
Gegužės 3 d. 14:46
„TikTok“ naudotojus nustebino dar vienu sprendimu: blokuos „problematiškus“ kūrėjus
Gegužės 3 d. 11:25
Legendinės „Pikes Peak“ kilimo į kalną lenktynės: kuo elektromobiliai pranašesni už įprastus automobilius?
Gegužės 3 d. 08:23
Specialistas pataria, kaip išsirinkti jums ir jūsų namams tinkamą šaldytuvą
Gegužės 2 d. 20:22
Statybviečių saugumui užtikrinti – išmanūs apsaugos sprendimai
Gegužės 2 d. 17:11
Dar vienas KTU chemikų žingsnis efektyvesnių saulės elementų link
Gegužės 2 d. 14:27
Ar būtina visiškai uždaryti programėles, kad telefonas neišsikrautų ilgiau?
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Hyundai“ ypatingi sunkvežimiai jau pakeliui į Šveicariją

Publikuota: 2020-07-09 15:35
Tematika: Elektronika, technika
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

Elektromobiliai yra vis populiaresni – rinkoje kone kiekvieną mėnesį pasirodo po naują modelį. Tačiau elektrinių sunkvežimių gausos vis dar nesulaukiame, nes, tiesą pasakius, baterijų technologijos dar nepasiekė sunkiajam transportui reikalingo lygio. Bet yra alternatyvų – „Hyundai“ į Šveicariją ką tik išsiuntė 10 „XCIENT Fuel Cell“ sunkvežimių.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Elektromobiliai yra vis populiaresni – rinkoje kone kiekvieną mėnesį pasirodo po naują modelį. Tačiau elektrinių sunkvežimių gausos vis dar nesulaukiame, nes, tiesą pasakius, baterijų technologijos dar nepasiekė sunkiajam transportui reikalingo lygio. Bet yra alternatyvų – „Hyundai“ į Šveicariją ką tik išsiuntė 10 „XCIENT Fuel Cell“ sunkvežimių. Tai yra pirmieji vandeniliniai masinės gamybos sunkvežimiai pasaulyje.

Pirmieji „XCIENT Fuel Cell“ iškeliauja į Šveicariją © Gamintojo nuotrauka
Pirmieji „XCIENT Fuel Cell“ iškeliauja į Šveicariją
© Gamintojo nuotrauka

Kas nors būtinai dabar paminės „Tesla Semi“. Taip, elektrinių sunkvežimių projektų tikrai yra, tačiau jie stringa, o patys sunkvežimiai negali varžytis su senamadiškais dyzeliniais sunkvežimiais. Problema jau seniai žinoma – baterijos yra arba nepakankamai talpios, arba per sunkios. Norint suteikti sunkvežimiui galimybę įveikti didesnį atstumą tarp įkrovimų, reikia didesnių baterijų. Bet kuo didesnės baterijos, tuo sunkesnis yra sunkvežimis, todėl maksimalus leistinas krovinio svoris mažėja. Be to, didesnės baterijos reikalauja ilgesnio įkrovimo laiko.

Kompanijos, norinčios sumažinti savo automobilių parkų taršą, galbūt ir ryžtųsi įsigyti elektrinius sunkvežimius – „Tesla Semi“ užsakymų nestinga. Bet daugelis vis dar renkasi pigesnes ir jau įsitvirtinusias dyzelines mašinas. Tačiau yra ir alternatyvų.

„Hyundai XCIENT Fuel Cell“ yra pirmasis vandenilinis savo kategorijos masinės gamybos sunkvežimis. Na, ribotos masinės gamybos – „Hyundai“ planuoja pagaminti 1600 tokių sunkvežimių, 50 jau visai greitai pasieks Šveicariją. Tokie sunkvežimiai irgi negali nuvažiuoti ilgo atstumo tarp įkrovimų, tačiau jų vandenilio talpos gali būti užpildytos vos per kelias minutes. Taigi, visa elektrinė sunkvežimio dalis gali būti sąlyginai mažesnė ir lengvesnė, todėl į maksimalaus leistino svorio reikalavimus telpa daugiau krovinio.

Na, bent jau tokia teorija. Praktika – šie sunkvežimiai yra labai brangūs (arba nuostolingi gamintojui), vandenilio išgavimas nėra labai efektyvus procesas, o ir infrastruktūra dar nėra paruošta. Tačiau „Hyundai“ savo „XCIENT Fuel Cell“ projektu nori išbandyti šiuos vandenis ir galbūt net patys sau įrodyti, kad vandeniliniai sunkvežimiai, naudojantys perteklinės atsinaujinančių energijos šaltinių elektros pagalba išgautą vandenilį, jau dabar yra praktiškos ir ekonomiškos mašinos. Šveicarijoje tos perteklinės atsinaujinančių šaltinių energijos yra ne tiek jau mažai, o ir vandenilio stotelių yra ne tiek jau mažai.

„XCIENT Fuel Cell“ turi 190 kW vandenilio kuro elementą ir 7 didžiules vandenilio talpas, galinčias gabenti 32,09 kg kuro. Jas galima užpildyti per 8-20 minučių, priklausomai nuo kolonėlės pajėgumų. Su pilnais bakais „XCIENT Fuel Cell“ nuvažiuos iki 400 km. „Hyundai“ jau kuria ir sunkvežimio versiją, kuri su pilnais bakais nuriedės iki 1000 km.

© Gamintojo nuotrauka
© Gamintojo nuotrauka

Šveicarija buvo pasirinkta ir dėl savo kelių mokesčių – jie elektriniams sunkvežimiams tiesiog netaikomi. Tai reiškia, kad „XCIENT Fuel Cell“ kelionės kaštai bus beveik identiški dyzeliniams sunkvežimiams. Tiesa, ne viskas taip gerai.

Maksimalus „XCIENT Fuel Cell“ greitis siekia 85 km/val. – mažiau nei dyzelinių sunkvežimių. Be to, šie sunkvežimiai bus brangesni, brangiau kainuos ir jų techninė priežiūra, o ir infrastruktūra dar tėra vystoma. Tuščio sunkvežimio svoris sieks apie 10 tonų, maksimalus vilkiko ir puspriekabės svoris – 36 tonos. „Hyundai“ tikisi, kad Šveicarija bus puiki pradžia ir iki 2025 metų šie vandeniliniai sunkvežimiai paplis po Europą.


Technologijos.lt



Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama