Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 13 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Ryšio technika
 - Programinė įranga
 - Operacinės ir tinklai
 - Kompiuterinė įranga
 - Kitos protingos mintys
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 13 d. 21:03
Tankai tampa bejėgiai: JAV kariuomenė testuoja spiečių robotų atakas prieš šarvuotą techniką
Gruodžio 13 d. 19:23
Dinamiškoje rinkoje – stabili kaina: už ką mokate įkraudami savo elektromobilį?
Gruodžio 13 d. 17:24
Žaliasis vandenilis: KTU mokslininkai kuria pigesnį kelią į švarią energijos ateitį
Gruodžio 13 d. 15:38
EY tyrimas: 88 proc. darbuotojų naudoja DI, tačiau – tik paprastoms užduotims atlikti
Gruodžio 13 d. 13:28
Šventinis laikotarpis – darbymetis kibernetiniams sukčiams: kokius veiksmus atlikti, kad netektų gailėtis?
Gruodžio 13 d. 11:06
Kai 96 proc. lietuvių rytas prasideda ekrane: kaip nuolatinis informacijos srautas keičia mąstymą?
Gruodžio 13 d. 09:53
Naviguokite net be interneto – saugumo programėlė KOVAS pristato naują funkcionalumą
Gruodžio 13 d. 07:43
Pasaulinio DI reguliavimo užkulisiai: MRU profesorė pasakoja apie JT darbo grupės veiklą
Gruodžio 12 d. 20:13
Europos Sąjunga keičia žaidimo taisykles: sužinokite, kaip keisis privatumas naršant internete
Gruodžio 12 d. 17:24
Kaip ištrinti naršymo istoriją „iOS“ „Safari“ naršyklėje
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
 Patarimai » Kitos protingos mintys Ankstesnis patarimas | Sekantis patarimas | Dalintis | Spausdinti

Naudinga žinoti: socialinių tinklų galimybės, kurias išnaudoja dar ne visi verslai

Publikuota: 2023-06-15 17:38
Tematika: Kitos protingos mintys
Aut. teisės: ©tv3.lt
Inf. šaltinis: tv3.lt

Šiais laikais įprasta, jog apie daugumą prekės ženklų bei jų specifikas sužinome kasdien naudojamuose socialiniuose tinkluose. Jie – geri pagalbininkai platesnę žinią apie save paskleisti norintiems verslams. Tam tikrais atvejais vien virtualios erdvės pilnai pakanka prekei ar paslaugai pirkti bei parduoti. Vis tik yra daug verslų, kurie net ir naudodamiesi socialiniais tinklais neveikia efektyviausiu režimu, kadangi be įvaizdžio formavimo neįtraukia šių kanalų ir į kitas veiklos sritis. O kur dar versle be įprasto prekės ar paslaugos pristatymo galima efektyviai išnaudoti socialinius tinklus?

Naudinga žinoti: socialinių tinklų galimybės, kurias išnaudoja dar ne visi verslai
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.

Atsakyti į klientų užklausas, priimti pagyrimus bei pastabas

Socialiniai tinklai – tai lengvai prieinamas bei valdomas, nemokamas įrankis betarpiškai komunikacijai su klientu. Jis leidžia operatyviai spręsti iškilusias problemas ar išsiaiškinti lūkesčius, rašoma pranešime spaudai.

Tad socialinius tinklus svarbu išnaudoti kokybiško klientų aptarnavimo užtikrinimui – atsakyti į užklausas, kuriomis klientai prašo pateikti daugiau informacijos. Be to, reaguoti ne tik į gaunamus pagyrimus iš klientų, bet ir į pastabas.

Vilniaus universiteto dėstytoja, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ socialinių medijų turinio valdymo komandos vadovė dr. Justina Zamauskė teigia, jog auditorijos klausymasis – tai viena svarbiausių, tačiau taip pat bene rečiausiai naudojamų socialinių tinklų panaudojimo praktikų.

„Verslas, klausydamasis bendruomenėse vykstančių tikslinės ar į ją panašios auditorijos pokalbių, gali išgirsti ne tik naudingų patarimų santykio su auditorija formavimui, tačiau ir išvengti komunikacijos ar rinkodaros klaidų, o galbūt ir sukurti kažką naujo“, – sako dr. J. Zamauskė.

Socialiniai tinklai yra vienas iš dažniausiai naudojamų efektyvių verslo ir kliento kontaktavimo kanalų. Tą rodo ir rinkos bei vartotojų duomenų kompanijos „Statista“ publikuota, 2022 m. JAV vykdyta vartotojų apklausa. Pagal ją, socialiniai tinklai yra trečias pagal populiarumą įrankis, kuriuo pirmiausia naudojamasi norint susisiekti su paslaugos ar prekės pardavėju. Socialinius tinklus šiam reikalui teigė naudojantys daugiau nei trečdalis apklaustųjų, o tai atsilieka tik nuo pokalbio telefonu bei elektroninio laiško.

Kokybiškas kliento aptarnavimas yra ypač svarbus neigiamų patirčių atveju. Jeigu sudarysite sąlygas klientui per įmonės socialinio tinklo paskyrą gauti operatyvų atsakymą ir detalius paaiškinimus, tikėtina, jog išvengsite kartais itin skaudžiomis pavirsti galinčių pasėkmių. Pavyzdžiui, kai laiku negavęs atsakymo arba jo visai nesulaukęs, preke ar paslauga nepatenkintas klientas kreipiasi į vartotojo teisių apsaugos tarnybą.

Naujo produkto pristatymas arba seno atsisakymas

Kadangi jau kalbame apie socialinių tinklų panaudojimą artimesnio verslo ryšio su klientais užmezgimui, tai verta pabrėžti, kad kartu su vartotojų nuomone bei grįžtamuoju ryšiu, socialiniai tinklai gali tinkamai pasitarnauti ir naujo produkto įvedimui į rinką.

Socialinių tinklų pagalba galima išsiaiškinti, ar naujas produktas, paslauga galėtų būti sėkmingi.

Taip pat, galima sužinoti, kurį naują produktą, paslaugą verta siūlyti ir toliau, o kurio iš jų jau verta atsisakyti.

Socialiniuose tinkluose bendraujant su klientais, grįžtamojo ryšio pagalba galima sužinoti paslaugų bei produktų trūkumus. Taip pat, kokios modifikacijos, naujų savybių ar pakeitimų klientai patys nori. Klausantis klientų nuomonės socialiniuose tinkluose – lengviau atsinaujinti ar pašalinti egzistuojančius trūkumus.

Ištransliuoti įvykį didesnei auditorijai

2020 metais kilusi „Covid-19“ pandemija išpopuliarino tendenciją svarbiausius įvykius bei renginius organizuoti virtualiu būdu. Arba šiems vykstant gyvai, juos taip pat transliuoti per nuotolį, kadangi tai leidžia pasiekti kur kas didesnę auditoriją.

Socialiniai tinklai – tai bene patogiausias įrankis vykdyti gyvą svarbaus įvykio ar renginio transliaciją. Kodėl? Nes gyvos transliacijos nieko nekainuoja, nereikalauja sudėtingos technikos jas filmuojant, nereikalingas net specialius įgūdžius turintis video operatorius.

Kaip parodė kompanijos „Statista“ publikuota, įvairiose pasaulio šalyse 2022 m. vykdyta interneto vartotojų apklausa, maždaug ketvirtadalis žmonių linkę naudotis socialiniais tinklais vien tam, kad galėtų pamatyti gyvai transliuojamą turinį.

O įmonės „Live Reacting“ tyrimas, kurį ji atliko socialiniame tinkle „Facebook“, atskleidė, kad tiesioginės transliacijos vartotojui sukuria maždaug 2-3 kartus didesnį susidomėjimą jame rodomu turiniu, nei įprasti vaizdo įrašai.

Virtualų klientą paversti realiu

Tinkamas socialinių tinklų panaudojimas, juose esančią virtualią auditoriją labai sėkmingai gali paversti realia.

O panaudoti socialinius tinklus realios auditorijos pritraukimui ypač aktualu verslams, kurie savo klientams didžiąją dalį arba visas paslaugas teikia realaus kontakto būdu. Pavyzdžiui, restoranams ar grožio salonams.

Prisivilioti realų vartotoją per socialinius tinklus gali padėti ne tik patrauklūs, greitai publikuojami ir atnaujinami pristatymai, kodėl verta rinktis siūlomą prekę ar paslaugą.

„Galite išsitestuoti savo sekėjų perkamąją galią, pavyzdžiui, suteikę tik jiems skirtą unikalų nuolaidos kodą, kurio niekur kitur nebūtų galimybės rasti. Iš to, kaip aktyviai bus naudojamasi kodu, galėsite spręsti apie galimybę virtualius gerbėjus paversti realiais pirkėjais“, – komentuoja dr. J. Zamauskė.

Kai įprasi daugiau pasiimti, tuomet daugiau ir turėsi

Remiantis „Linkedin“ statistika, skaitmeninės rinkodaros specialistas, kuris puikiai išmano socialinių tinklų veikimo specifiką, pastaraisiais metais nuolat patenka tarp 10-ies didžiausią paklausą įmonėse turinčių specialistų.

Tai reiškia, kad kasmet vis daugiau įmonių noriai investuoja į jose dirbančio skaitmeninės rinkodaros specialisto darbą arba samdo kvalifikuotus partnerius iš išorės, kurie nuo A iki Z sudėlioja planą, analizuoja, o vėliau skaičiuoja geriausius rezultatus.

Tai – tik dar vienas įrodymas, kad socialinių tinklų paskyras turinčioms, tačiau ne itin aktyviai jas naudojančioms įmonėms būtina keisti požiūrį į socialinių tinklų galimybes. Galimybių yra daug, tereikia rasti būdą kaip jas tinkamai panaudoti. Tinkamas panaudojimas gali būti be galo vertingas.


tv3.lt

Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Per Kalėdas galite permokėti ir tapti sukčių taikiniu – štai ką būtina žinoti apsiperkant internetu

Nors anksčiau populiarios dovanų pirkimo vietos buvo prekybos centrai, didieji prekybos tinklai ir pigių prekių parduotuvės, šiandien daugelis vartotojų renkasi internetines platformas kalėdinėms dovanoms įsigyti. Ir nors tai gali atrodyti kaip nedidelis pokytis, mūsų virtualus mąstymas, anot, greičiausiai visiškai pakeis švenčių apsipirkimo įpročius.

Kai atrodo per gerai, kad būtų tiesa: perspėjimas keliaujantiems dėl sukčių „Booking“ ir „Airbnb“ platformose

Šiemet patogiai susidėlioję kalėdiniai laisvadieniai daugelį paskatino tarpušventį praleisti svetur. Deja, dalis keliautojų rizikuoja nusiviliti, nes auga grėsmė užsisakyti netikrus butus, kurių knibžda „Booking“ ar „Airbnb“ platformose.

Klausos sutrikimai paliečia tūkstančius: kokios pagalbos pacientai gali sulaukti?

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, net 5 proc. pasaulio populiacijos kasdien susiduria su klausos negalia ir jos keliamais iššūkiais. Minint tarptautinę žmonių su negalia dieną, ligonių kasos specialistai atkreipia dėmesį į tuos, kurie negali aiškiai girdėti ir primena, kad Privalomojo sveikatos draudimo fondo lėšomis kompensuojami klausos aparatai gali pagerinti žmonių su klausos negalia gyvenimo kokybę.

2025-11-25 15:07
Artėjant Juodajam penktadieniui: perspėja apie apgavystes el. parduotuvėse ir siuntų platformose
2025-11-19 11:22
RRT primena: prieš Juodąjį penktadienį verta prisiminti saugaus apsipirkimo ir siuntimo taisykles
2025-11-19 08:20
Juodasis penktadienis gali tapti juodai liūdnas: kaip nuolaidų sūkuryje apsipirkti saugiau?
2025-11-18 08:24
Sukčiai jau naudojasi pensijų reforma – ką būtina žinoti gyventojams
2025-11-16 11:25
Pigūs pasiūlymai gali kainuoti brangiai: kaip atpažinti netikras e. parduotuves?
2025-11-09 08:12
Elektriniai paspirtukai rudenį: sezoninių apribojimų nėra, tačiau ar saugu?
2025-10-31 08:35
Skaitmeninis palikimas – kaip pasirūpinti mirusio artimojo socialinių tinklų paskyromis?
2025-10-30 14:21
Jums atostogos – sukčiams darbymetis: kokių klaidų nedaryti renkantis paskutinės minutės kelionę?
2025-10-30 08:22
Kai vadovo balsas tampa ginklu: ar jūsų verslas pasirengęs naujos kartos socialinės inžinerijos atakoms?
2025-10-26 12:22
Vėl gerai girdėti – galima: kaip gauti valstybės kompensaciją klausos aparatui?
2025-10-24 14:14
Kaip tėvai gali padėti vaikui ruoštis egzaminams nesukeldami papildomo streso
2025-10-17 17:42
Senos apgaulės, nauji spąstai: kodėl vis dar pasimauname ant sukčių kabliuko?
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama