Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 14 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 14 d. 13:15
Šventinis bruzdesys didina elektros tinklo rizikas: ekspertai įspėja apie pavojus
Gruodžio 14 d. 11:25
„OpenAI“ duomenų nutekėjimas: kas nutiko ir kaip apsaugoti verslą?
Gruodžio 14 d. 09:33
Globalus investicijų lėtėjimas: kaip Lietuva gali laimėti permainų laikotarpiu?
Gruodžio 14 d. 07:10
Šalies keliuose modernizuoti šviesoforai ir eismo valdymo sistemos: kaip dėl to pasikeis eismo pralaidumas
Gruodžio 13 d. 21:03
Tankai tampa bejėgiai: JAV kariuomenė testuoja spiečių robotų atakas prieš šarvuotą techniką
Gruodžio 13 d. 19:23
Dinamiškoje rinkoje – stabili kaina: už ką mokate įkraudami savo elektromobilį?
Gruodžio 13 d. 17:24
Žaliasis vandenilis: KTU mokslininkai kuria pigesnį kelią į švarią energijos ateitį
Gruodžio 13 d. 15:38
EY tyrimas: 88 proc. darbuotojų naudoja DI, tačiau – tik paprastoms užduotims atlikti
Gruodžio 13 d. 13:28
Šventinis laikotarpis – darbymetis kibernetiniams sukčiams: kokius veiksmus atlikti, kad netektų gailėtis?
Gruodžio 13 d. 11:06
Kai 96 proc. lietuvių rytas prasideda ekrane: kaip nuolatinis informacijos srautas keičia mąstymą?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Naujausi „Eurostat“ duomenys rodo, kad verslas Lietuvoje patenka tarp daugiausiai į skaitmeninę reklamą investuojančių ES šalių. 2024 m. bent kartą internetinę reklamą Lietuvoje naudojo 42 proc. verslų, o tai dešimčia procentinių punktų viršija ES vidurkį. Ekspertų vertinimu, tokios tendencijos atspindi augančią šalies verslų brandą, o artimiausiu metu šios investicijos gali dar labiau išaugti.

„Eurostat“ duomenimis, 2024 m. vidutiniškai 32 proc. ES įmonių naudojo mokamą internetinę reklamą. Iš 20 šalių, kurių statistika prieinama, didžiausias aktyvumas fiksuotas Maltoje (60 proc.), Suomijoje (50 proc.), Kipre (49 proc.) ir Graikijoje (44 proc). Lietuva su 42 proc. užima penktą vietą. Įdomu tai, kad Lietuvos verslai skaitmeninėje erdvėje gerokai aktyvesni už kaimynus: pernai skaitmeninę reklamą naudojo 34 proc. Latvijos ir 23 proc. Lenkijos įmonių.

„Eurostat“ tyrimas taip pat parodė, kad dažniausiai skaitmeninėje erdvėje reklamai buvo taikomas metodas, kai reklama leidžiama atsirenkant raktinius žodžius – atsižvelgiant į tai, ko internete vartotojai ieško, kokias užklausas paieškų sistemose suvedinėja. Šį metodą naudojo beveik 77 proc. ES įmonių, mokėjusių pinigus už reklamą skaitmeninėje erdvėje. Beveik 45 proc. įmonių naudojo geografinius metodus, kai reklama buvo pritaikoma pagal vartotojo buvimo vietą. Apie 42 proc. įmonių, mokėjusių pinigus už reklamą skaitmeninėje erdvėje, naudojo metodą, kai reklamai pasitelkiami duomenys iš vartotojo ankstesnės veiklos internete.

Verslai Lietuvoje į skaitmeninę erdvę investuoja vis daugiau

Ekspertų teigimu, Lietuvos verslų aktyvumo ir lyderystės tarp ES šalių investuojant į skaitmeninę erdvę nereikėtų vertinti kaip netikėto fakto.

„Įmonių sprendimas vis didesnę dalį apyvartinių lėšų skirti įvairioms skaitmeninėms investicijoms nuolat stiprėja. Pavyzdžiui, mūsų turimi vidiniai duomenys rodo, kad vien pernai įmonių, kurios kreipėsi į mus dėl finansavimo, o pritrauktas lėšas skyrė skaitmeninėms investicijoms, skaičius kone padvigubėjo“, – sako „European Merchant Bank | EMBank“ pardavimų vadovas Lietuvai Aurimas Kunca.

Pasak jo, didėjantį dėmesį skirti investicijoms į skaitmeninę erdvę galima traktuoti kaip augančią verslo brandą.

„Protingos investicijos yra geriausias verslo brandos atspindys. Na, o Lietuvos įmonių brandą parodo tai, kad jos vis labiau supranta, jog augimas gali būti grindžiamas ne tik investicijomis į apčiuopiamą turtą – įrangą, transportą, žaliąją energetiką, bet ir skaitmeninius sprendimus“, – pažymi „EMBank“ atstovas.

Jis primena, kad „Eurostat“ duomenys atskleidžia ir palankią aplinką tokioms investicijoms: per dešimtmetį interneto prieiga Lietuvos namų ūkiuose išaugo nuo 65 iki 90 proc., o per pastaruosius penkerius metus internetu apsiperkančių gyventojų dalis padidėjo net 15 proc.

„Įmonių sprendimas aktyviau investuoti į skaitmeninę reklamą rodo puikų gebėjimą prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų įpročių. Statistika apie augančią interneto prieigą ir sparčiai didėjantį elektroninės prekybos populiarumą leidžia daryti prielaidą, kad Lietuvos verslų gebėjimas identifikuoti grąžą generuojančias investicijas pastebimai stiprėja“, – sako A. Kunca.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama