„Samsung“ per savo dukterinę įmonę „Harman“ susitarė dėl Amerikos korporacijos „Masimo“ audio padalinio įsigijimo, į kurį įeina legendiniai prekių ženklai „Bowers & Wilkins“, „Denon“, „Marantz“ ir „Polk Audio“. Sandorio suma siekia 350 mln. JAV dolerių, o jo užbaigimas numatomas iki 2025 metų pabaigos, jei tam pritars priežiūros institucijos.

Šis sandoris sujungs po viena vėliava tokius žinomus prekių ženklus kaip JBL, „Harman Kardon“, AKG, „Mark Levinson“, „Revel“, „Arcam“, o dabar ir „Bowers & Wilkins“, „Denon“, „Marantz“ bei „Polk Audio“. Leidinys „The Verge“ primena, dar 2016 metais „Samsung“ už 8 mlrd. JAV dolerių įsigijo „Harman“, kuri nuo to laiko tapo svarbia kompanijos strategijos dalimi vartotojiškos ir automobilių audio technikos rinkose. Dabar Pietų Korėjos technologijų milžinė planuoja aukščiausios klasės garso sprendimus integruoti į visus savo įrenginius.
„Masimo“ valdybos vicepirmininkas Quentinas Koffey paaiškino, kad naujo savininko paieška audio padaliniui buvo viena svarbiausių užduočių. Tuo pat metu „Samsung“ oficialiai pareiškė, jog siekia sustiprinti savo lyderystę pasaulinėje vartotojiškos audio technikos rinkoje, sujungdama „Harman“ ir „Masimo“ turtą. Kalbama ne tik apie namų elektroniką, bet ir apie plėtrą automobilių garso sistemų sektoriuje, kuriame „Bowers & Wilkins“ jau bendradarbiauja su prabangių automobilių gamintojais.
„Harman“ vartotojiškos elektronikos padalinio prezidentas Dave’as Rogersas išreiškė įsitikinimą, kad šis sandoris sustiprins kompanijos pozicijas rinkoje. „Harman“ didžiuojasi tapusi pasaulinio lygio audio kompanija su 75 metų istorija, ir mes tikimės, kad dar vieno prabangios garso technikos prekės ženklo įsigijimas dar labiau sustiprins mūsų, kaip lyderio, pozicijas“, – sakė Rogersas.