Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 24 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 24 d. 11:26
Švietimo ekspertai sutaria: universitetų aljansai – galimybė turėti geresnę švietimo sistemą
Balandžio 24 d. 08:18
„Nothing“ pristatė „Ear“ ir „Ear (a)“ belaidžius ausinukus
Balandžio 23 d. 20:24
Dauguma Lietuvos tėvų riboja vaikų laiką internete: psichologas patarė, kaip nepažeisti vaiko privatumo
Balandžio 23 d. 17:16
Peteris Higgsas: kaip itin kuklus fizikas sugalvojo dieviškosios dalelės idėją
Balandžio 23 d. 14:42
Huawei“ pristatė naujuosius „Pura 70“, „Pura 70 Pro“ ir „Pura 70 Pro+“ išmaniuosius telefonus
Balandžio 23 d. 11:27
Sukčiai iš lietuvių pernai vidutiniškai išviliojo po 74 eurus: atskleidė, kur ir kaip jie veikia
Balandžio 23 d. 08:41
Europos Komisija: KTU – pirmasis universitetas Lietuvoje pagal pritrauktas lėšas
Balandžio 22 d. 20:22
„Sony“ pristato naują „BRAVIA“ namų kino teatro garso produktus
Balandžio 22 d. 17:29
DI tendencijos: ko verta nepraleisti pro akis, kad spėtumėte įšokti į įsibėgėjusį technologijų traukinį
Balandžio 22 d. 14:28
Užderėjo pavasarinis „Facebooko“ problemų derlius – kaip jas spręsti?
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Geriausią klientų aptarnavimo kokybę iš mobilaus ryšio operatorių Lietuvoje ir toliau užtikrina bendrovė „Telia“. Tai parodė „Dive Lietuva“ iniciatyva šiemet atliktas telekomunikacijų sektoriaus slaptojo pirkėjo tyrimas. „Telia“ klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas šiemet siekia 94,5 proc. ir vienintelės iš 3 tirtų įmonių atitinka aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Be to, didžiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje vienintelė iš ryšio operatorių savo klientų aptarnavimo rodiklį per metus pagerino.

Vidutiniškai telekomunikacijų sektoriaus klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas Lietuvoje siekia 86,4 proc. ir išlieka toks pats kaip pernai. Antroje vietoje pagal šį rodiklį iš ryšio operatorių liko bendrovė „Bitė“ (88,1 proc.), o trečioje – „Tele2“ (76,1 proc.).

Labiausiai savo konkurentus „Telia“ lenkia pirmojo kontakto (100 proc.), poreikių aiškinimosi (100 proc.) ir pasiūlymo (98,3 proc.) kategorijose. Visose, išskyrus vieną, kategorijose bendrovė gavo už konkurentus aukštesnį arba tokį patį įvertinimą.

„Telia“ privačių klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė sako, kad aukšta aptarnavimo kokybė yra vienas svarbiausių dalykų kuriant ir palaikant stiprų ryšį su klientais, įsigilinant į jų poreikius ir pasiūlant juos atitinkančius sprendimus.

„Lietuvos telekomunikacijų rinkoje konkurencija yra labai didelė, todėl mūsų tikslas – būti ne tik technologijų ir inovacijų lyderiu, bet ir geriausiai klientus aptarnaujančia sektoriaus įmone. Naujausias klientų pasitenkinimo tyrimas patvirtina, kad einame teisingu keliu. Ir toliau investuosime į gerą klientų patirtį. Tai darysime per klientų kokybės standartų priežiūrai dedikuotus darbuotojus skirtinguose įmonės padaliniuose, vidinius ir išorinius mokymus bei sistemas, išorines konsultacijų paslaugas“, – sako L. Bandzinė.

„Telia“ Lietuvoje naudoja klientų pasitenkinimo lygio matavimo metodologiją CSAT (angl. Customer Satifastion). Po apsilankymo salone ar skambučio telefonu klientų prašoma įvertinti, ar jie liko patenkinti aptarnavimu ir paslaugomis. Anketa siunčiama tik sutikimą tam davusiems klientams, kurie nebuvo apklausti per paskutinius 2 mėnesius. Anot L. Bandzinės, iš viso kiekvieną mėnesį klientams išsiunčiama apie 50 tūkst. anketų, o gauti rezultatai nuolat analizuojami. Remiantis klientų atsiliepimais inicijuojami reikiami pokyčiai.

Bendrovės atstovės teigimu, kaip papildoma nepriklausoma išorinio vertinimo priemonė taip pat pasitelkiami slaptieji pirkėjai. Kiekvieną mėnesį bendrovės pardavimo kanalus kliento akimis vertina apie 200 slaptųjų pirkėjų, kurie pateikia savo vertinimo ataskaitas bei rekomendacijas.

„Siekdami užtikrinti aukščiausią paslaugų ir aptarnavimo kokybę taip pat nuolatos stebime ir vertiname procesus organizacijos viduje. Tam turime grįžtamojo ryšio įrankį, kurio pagalba kiekvienas darbuotojas gali fiksuoti ir nedelsiant šalinti procesų neatitikimus ar sistemų klaidas. Tokiu būdu kolegos padeda vieni kitiems tobulinti savo darbo procesus ir mažinti klaidų kiekį. Kiekvieną mėnesį išanalizuojame apie 1000 skirtingų situacijų – kur ir ką galėjome padaryti geriau dėl savo klientų. Visas šias pastangas vainikuoja nuolatinis klientų aptarnavimo kokybės lygio stebėjimas, kurį kasdien vykdo komandų ir mokymų vadovai“, – sako L. Bandzinė. 

Telekomunikacijų sektoriaus aptarnavimo kokybės ir darbuotojų pardavimo įgūdžių tyrimas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje buvo atliekamas 2022 metų rugsėjo-spalio mėnesiais.

Šiemet „Shopper Quality“ iniciatyva atliktame atskirame Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus slaptojo pirkėjo tyrime „Telia“ taip pat pademonstravo aukščiausią rezultatą (83 proc.) ir iš 6 tirtų įmonių savo klientų aptarnavimo rodiklį per metus pagerino labiausiai.

Antroje vietoje pagal šį rodiklį iš sektoriaus įmonių liko bendrovė „Fastlink“ (81 proc.), o trečią aukščiausią rodiklį demonstravo „Cgates“ (77 proc.). Toliau rikiuojasi bendrovės „Mezon“ (73 proc.), „Init“ (70 proc.) ir „Balticum“ (67 proc.).

Šio tyrimo, kuris buvo atliktas skambučiais užsakinėjant namų šviesolaidinį internetą, duomenimis, vidutiniškai telekomunikacijų sektoriaus klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas Lietuvoje siekia 75 proc. ir yra 7 procentiniai punktais didesnis nei pernai.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Iš viso rasta:
4 (1–4)
[1]
 Keista 2022-12-10 10:41 
Klientų aptarnavimo kokybės rodiklį skaičiuoja pagal paslaugos užsakymo galimybęs . O paslaugos tiekimo metu niekas nieko nežiūriu .Ta pati Telia neatsakinėja į klientų skambucčius , registruoti gedimus praktiški neįmanoma , dar panaikino savo salonus kai kuriuose rajonų centruose . Žmonės nežino į ką dabar kreiptis . O čia rašo kad gerina aptarnavimo kokybę .
Kažkoks melagingas , usakytas straipsnis .
Atsakymai (0)
 Buves Telia klientas 2022-12-08 20:44 
Telia "aptarnauja" tik pasirašant sutartį .Telefonu pasako vieną o pasirašyt pakiša kitą arba telefonu visų savo slaptų salygų neišpasakoja . Vėliau sutartis perduodama kurjeriui arba į salona .Salone būna žmonių ir klientas neskaitęs pasirašo sutartį arba kurjeris bėgdamas perverčia lapus ir pasirašoma . Atsiradus kažkokiai problemai klientas negali jokiais kanalais pasiekt tiekėjo , nei prisiskambint ,į el.pašto paklausimus neatsakoma . Klientas neiškenčia ir keliauja pas kitą tiekėją , o Telia laiminga išrašo netesybų sąskaitą su visokiomis akcijų nuolaidomis . To netikrina šitie "slapti: pirkėjai viskas tik dėl akių ir dėl reklamos . Netikėkit Telia , tai melo gabalas .
Atsakymai (0)
 petras 2022-12-08 09:43 
Labai didelis trūkumas, kad negali blokuoti ar apriboti apgaulingų numerių, prenumeratų ir t.t. Sako, kad pačio bėdos, kad kas menesį pradeda nuskaityt aferinės kontoros abonentinius mokesčius už paslaugas kuriomis nesinaudoji. Tai yra labai atsilikes požiūris, kuris prives prie ryšio tiekėjo keitimo tiesiog.
Ta prasme virusuotoje programelėje užsisakyt kažkokį abonentą spaudžiant reklamą ar dar ką yra labai lengva. Po confirm ar exit mygtuku galima bet ką paslėpti.
Visos kitos paslaugos Telia labai neblogai.
Atsakymai (0)
 kur gi ne 2022-12-07 17:33 
Nuo pensininkų po 3€ už popierinių sąskaitų išsiuntimus nulupo, reklamą užsipirko.
Atsakymai (0)
Iš viso rasta:
4 (1–4)
[1]




Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama