Elektronika.lt
 2025 m. birželio 8 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Birželio 8 d. 20:37
Telefonas atsparus vandeniui? Tik neapsigaukite ir nepadarykite klaidos, štai ką slepia IP67 ir IP68 žymėjimai
Birželio 8 d. 17:26
Įtvirtinta energetinė nepriklausomybė: veikia trys sinchroniniai kompensatoriai, baigti sinchronizacijos projektų statybos darbai Vilniaus regione
Birželio 8 d. 14:52
Tyrimas: lietuviams kasdien parodoma beveik 840 reklamų internete
Birželio 8 d. 11:18
„Kia“ atnaujino Lietuvoje geriausiai parduodamą savo modelį
Birželio 8 d. 08:56
Vasarą – išbandymai jūsų telefonui: atskleidė, kaip išvengti nuostolių
Birželio 7 d. 20:03
Norintiems gyventi išmaniau: P1 sąsaja ESO klientams leidžia valdyti namų įrenginius
Birželio 7 d. 16:35
Lietuvos transportui reikės mažinti naftos vartojimą – to nepadarius, valstybei gresia šimtamilijoninės baudos
Birželio 7 d. 12:57
Gamintojai patobulino „Defender“: kuo pasižymės naujasis modelis?
Birželio 7 d. 08:51
Naujoji „myPhone“ telefonų kolekcija – praktiška dovana mylimai senjorei
Birželio 6 d. 20:52
Laukiamiausi 2025 metų žaidimai: šie pavadinimai verčia laukti ir kuria naujas legendas
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Slaptųjų pirkėjų verdiktas: iš ryšio operatorių geriausiai klientus aptarnauja „Telia“

Publikuota: 2022-12-07 17:29
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Geriausią klientų aptarnavimo kokybę iš mobilaus ryšio operatorių Lietuvoje ir toliau užtikrina bendrovė „Telia“. Tai parodė „Dive Lietuva“ iniciatyva šiemet atliktas telekomunikacijų sektoriaus slaptojo pirkėjo tyrimas. „Telia“ klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas šiemet siekia 94,5 proc. ir vienintelės iš 3 tirtų įmonių atitinka aukščiausią aptarnavimo kokybės kategoriją. Be to, didžiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje vienintelė iš ryšio operatorių savo klientų aptarnavimo rodiklį per metus pagerino.

Vidutiniškai telekomunikacijų sektoriaus klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas Lietuvoje siekia 86,4 proc. ir išlieka toks pats kaip pernai. Antroje vietoje pagal šį rodiklį iš ryšio operatorių liko bendrovė „Bitė“ (88,1 proc.), o trečioje – „Tele2“ (76,1 proc.).

Labiausiai savo konkurentus „Telia“ lenkia pirmojo kontakto (100 proc.), poreikių aiškinimosi (100 proc.) ir pasiūlymo (98,3 proc.) kategorijose. Visose, išskyrus vieną, kategorijose bendrovė gavo už konkurentus aukštesnį arba tokį patį įvertinimą.

„Telia“ privačių klientų aptarnavimo vadovė Lina Bandzinė sako, kad aukšta aptarnavimo kokybė yra vienas svarbiausių dalykų kuriant ir palaikant stiprų ryšį su klientais, įsigilinant į jų poreikius ir pasiūlant juos atitinkančius sprendimus.

„Lietuvos telekomunikacijų rinkoje konkurencija yra labai didelė, todėl mūsų tikslas – būti ne tik technologijų ir inovacijų lyderiu, bet ir geriausiai klientus aptarnaujančia sektoriaus įmone. Naujausias klientų pasitenkinimo tyrimas patvirtina, kad einame teisingu keliu. Ir toliau investuosime į gerą klientų patirtį. Tai darysime per klientų kokybės standartų priežiūrai dedikuotus darbuotojus skirtinguose įmonės padaliniuose, vidinius ir išorinius mokymus bei sistemas, išorines konsultacijų paslaugas“, – sako L. Bandzinė.

„Telia“ Lietuvoje naudoja klientų pasitenkinimo lygio matavimo metodologiją CSAT (angl. Customer Satifastion). Po apsilankymo salone ar skambučio telefonu klientų prašoma įvertinti, ar jie liko patenkinti aptarnavimu ir paslaugomis. Anketa siunčiama tik sutikimą tam davusiems klientams, kurie nebuvo apklausti per paskutinius 2 mėnesius. Anot L. Bandzinės, iš viso kiekvieną mėnesį klientams išsiunčiama apie 50 tūkst. anketų, o gauti rezultatai nuolat analizuojami. Remiantis klientų atsiliepimais inicijuojami reikiami pokyčiai.

Bendrovės atstovės teigimu, kaip papildoma nepriklausoma išorinio vertinimo priemonė taip pat pasitelkiami slaptieji pirkėjai. Kiekvieną mėnesį bendrovės pardavimo kanalus kliento akimis vertina apie 200 slaptųjų pirkėjų, kurie pateikia savo vertinimo ataskaitas bei rekomendacijas.

„Siekdami užtikrinti aukščiausią paslaugų ir aptarnavimo kokybę taip pat nuolatos stebime ir vertiname procesus organizacijos viduje. Tam turime grįžtamojo ryšio įrankį, kurio pagalba kiekvienas darbuotojas gali fiksuoti ir nedelsiant šalinti procesų neatitikimus ar sistemų klaidas. Tokiu būdu kolegos padeda vieni kitiems tobulinti savo darbo procesus ir mažinti klaidų kiekį. Kiekvieną mėnesį išanalizuojame apie 1000 skirtingų situacijų – kur ir ką galėjome padaryti geriau dėl savo klientų. Visas šias pastangas vainikuoja nuolatinis klientų aptarnavimo kokybės lygio stebėjimas, kurį kasdien vykdo komandų ir mokymų vadovai“, – sako L. Bandzinė. 

Telekomunikacijų sektoriaus aptarnavimo kokybės ir darbuotojų pardavimo įgūdžių tyrimas Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje buvo atliekamas 2022 metų rugsėjo-spalio mėnesiais.

Šiemet „Shopper Quality“ iniciatyva atliktame atskirame Lietuvos telekomunikacijų sektoriaus slaptojo pirkėjo tyrime „Telia“ taip pat pademonstravo aukščiausią rezultatą (83 proc.) ir iš 6 tirtų įmonių savo klientų aptarnavimo rodiklį per metus pagerino labiausiai.

Antroje vietoje pagal šį rodiklį iš sektoriaus įmonių liko bendrovė „Fastlink“ (81 proc.), o trečią aukščiausią rodiklį demonstravo „Cgates“ (77 proc.). Toliau rikiuojasi bendrovės „Mezon“ (73 proc.), „Init“ (70 proc.) ir „Balticum“ (67 proc.).

Šio tyrimo, kuris buvo atliktas skambučiais užsakinėjant namų šviesolaidinį internetą, duomenimis, vidutiniškai telekomunikacijų sektoriaus klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas Lietuvoje siekia 75 proc. ir yra 7 procentiniai punktais didesnis nei pernai.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (4)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
JAV elektromobilių milžinės griūtis Europoje: E. Musko valdoma kompanija fiksuoja katastrofiškus rezultatus (1)

Nors vis daugiau Europos vairuotojų renkasi elektromobilius, viena garsiausių šios rinkos žaidėjų „Tesla“ susiduria su akivaizdžiu stabdžiu. Elektromobilių populiarumas auga milžinišku tempu, bet JAV bendrovė šiuo metu yra tarsi svečias, kurio niekas nelaukia.

Mokate banko kortele? Sužinokite, kodėl jūsų pirkinys gali būti brangesnis nei turėtų būti

Europos Sąjungos konkurencijos priežiūros institucijos išplėtė tyrimą dėl „Visa“ ir „Mastercard“ taikomų mokesčių. Tokia informacija iš naujos Europos Komisijos apklausos, su kuria susipažino „Reuters“.

„OBDeleven“ pelnas augo 205 % – juo dalinosi su kiekvienu darbuotoju

Lietuvos automobilių technologijų įmonė „OBDeleven“ 2024 metus užbaigė reikšmingu augimu ir pranešė apie 2024 metų finansinius rezultatus: įmonės pajamos didėjo nuo 11,3 mln. eurų 2023 metais iki 15,3 mln. eurų 2024 metais (36 % augimas), o grynasis pelnas praėjusiais metais augo net 205 % – nuo 700 tūkst. iki 2,1 mln. eurų.

2025 m. birželis
2025-06-07 22:08
Gegužės mėnesio elektros kaina biržoje – mažiausia per 13 mėnesių
2025-06-06 19:02
Šalyje pagaminta 91 proc. reikalingos elektros energijos
2025-06-06 09:32
Žvarbi pavasario pabaiga nesutrukdė elektros kainai pasiekti žemumas
2025-06-05 18:02
„Tesonet“ investuoja į sporto technologijų startuolį „FPRO“
2025-06-04 18:21
Didelė vietinė elektros generacija ir viena mažiausių šiemet vidutinė elektros kaina
2025 m. gegužė
2025-05-31 22:16
Norvegijos investicijų bendrovė „Hawk Infinity“ susitarė dėl UAB „WhiteBit“ įsigijimo – naujas plėtros etapas Lietuvos IT rinkoje
2025-05-31 13:10
„Samsung“ sprendimai gali iškeliauti ir už Žemės ribų: vysto projektus, susijusius su kosmoso pramone
2025-05-30 22:16
Išaugus saulės energijos gamybai, elektros kaina išliko stabili
2025-05-30 16:34
Nuo gegužės 30 d. pradedamas teikti finansavimas savarankiškiems (atskiriems) energijos kaupiklių parkams
2025-05-29 22:02
Vidutinė savaitės elektros kaina biržoje išlieka žema, fiksuotos kainos tarifų vidurkis – mažesnis nei pernai
2025-05-29 21:20
Lietuvių kuriama energijos valdymo sistema užkariauja Europą
2025-05-28 22:03
Praėjusią savaitę energijos ištekliai brango nedaug
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama