Elektronika.lt
 2025 m. liepos 26 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Liepos 26 d. 11:09
Vienaragio sėkmės receptas: lengvai įdiegiamos technologijos ir privatus ankstyvas finansavimas
Liepos 26 d. 08:55
A. Paulauskaitė-Tarasevičienė: „Neužtenka turėti DI – reikia suprasti, kaip jis veikia ir kam jis tarnauja“
Liepos 25 d. 20:34
„Tesla“ keičia žaidimo taisykles: jau ruošia gerokai pigesnes ir saugesnes elektromobilių baterijas
Liepos 25 d. 17:31
DI išmano, bet žmogus sprendžia – ko iš tiesų reikia šiuolaikiniam marketingo specialistui?
Liepos 25 d. 14:24
Už virtualių girių, už skaitmeninių kalnų: kaip su vaikais kalbėtis apie pavojus internete?
Liepos 25 d. 11:39
Žaibai ir telefonas: kaip iš tikrųjų elgtis, kai dangus grūmoja?
Liepos 25 d. 08:38
Ekspertai: sparčiai auga gaisrų rizika dėl netinkamo ličio jonų baterijų naudojimo
Liepos 24 d. 20:24
Milijardai žmonių turės rimtų problemų: atnaujinkite savo interneto naršyklės nustatymus
Liepos 24 d. 17:11
Lietuvos statistika: vyresnio amžiaus žmonės vis dažniau apsiperka per socialinius tinklus
Liepos 24 d. 14:37
Elektrifikacijos nepaliesta niša: kodėl pikapai vis dar dyzeliniai?
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
FS25 Mods
FS25 Harvesters, FS25 Tractors Mods, FS25 Maps Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Football Training Kit
Football Training Equipment, Football Skills, Football Training
Reklama
 Naujienos » Verslo naujienos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Startuolis iš Lietuvos šluosto nosį net ir „Amazon“

Publikuota: 2018-05-21 16:17
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Vienas sėkmingiausių Lietuvos startuolių „Omnisend“, teikiantis daugiakanalio marketingo automatizavimo paslaugas elektroninės komercijos įmonėms, klientų pasitenkinimo srityje lenkia net ir tokius technologijų sektoriaus gigantus kaip „Amazon“ ar „MailChimp“. Didžiausių pasaulio technologinių kompanijų sėkmė matuojama ne tik finansiniais rodikliais ar vartotojų skaičiumi, bet ir tuo, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonės teikiamą paslaugą ar produktą kitiems.

Lyginant su rinkos vidurkiu – „Omnisend“ klientai, kurių didžioji dalis įsikūrę JAV bei Didžiojoje Britanijoje, yra gerokai dažniau linkę rekomenduoti lietuviško startuolio paslaugas kitiems. Vidutinis „Omnisend“ NPS (ang. k. – net promoter score) rodiklis siekia net 70 balų, tuo tarpu technologinių įmonių rinkos vidurkis – vos 57 balai. NPS – pasaulinis matavimo standartas, plačiai taikomas įvairių sektorių įmonių visame pasaulyje ir matuojantis būtent tai, ar vartotojai yra linkę produktą rekomenduoti kitiems.

„Dirbame itin konkurencingame sektoriuje, todėl klientų atsiliepimai mums – labai svarbūs. Kad galėtume ne tik juos sekti, bet ir suprasti, kaip atrodome lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis – prieš keletą metų pradėjome vertinti NPS rodiklį. Tai – pasaulinis matavimo standartas, kurio metodologijoje akcentuojama būtent kompanijos teikiama paslauga ar produktas, o ne, pavyzdžiui, geras klientų aptarnavimas. Paskutinių 12 mėnesių „Omnisend“ vidurkis siekia kiek per 70 balų, o tai SaaS, t. y., programinės įrangos kaip paslaugos, rinkoje laikoma itin aukštu rezultatu“, – komentuoja vienas iš „Omnisend“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Remiantis portalo NPSbenchmarks.com duomenimis, panašias paslaugas kaip „Omnisend“ teikiančios, šiuo metu didžiausios pasaulyje naujienlaiškių siuntimo platformos „MailChimp“ NPS balas siekia vos 50. Elektroninės prekybos giganto „Amazon“ rodiklis – 61 balas. Geriausiai, atsižvelgiant į tai, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonę bei jos produktą kitiems, šiuo metu pasaulyje vertinama „Tesla Motors“ su 97-iais NPS balais.

Pasak „Omnisend“ vadovo R. Laurinavičiaus, matuoti savo NPS balą itin svarbu tada, jei verslas turi ambicijų augti globaliu mastu. Kuo anksčiau kompanija geba įvertinti savo paslaugos naudą klientams – tuo aiškiau gali apsibrėžti augimo perspektyvas ir greitai reaguoti į kylančias problemas. Be to, NPS – kone dažniausiai naudojama standartizuota sistema, kurią nesunku pačioms įsidiegti net ir jaunoms, pradedančioms įmonėms, startuoliams.

„Dažna klaida, kurią daro ne tik jaunos įmonės, bet ir gerokai labiau pažengę verslai – blogų atsiliepimų bei vertinimų baimė ir net vengimas. „Omnisend“ patirtis rodo, jog neigiamus komentarus reikia susirinkti kuo anksčiau. Klientai šiais laikais gali greitai, lengvai ir laisvai reikšti savo nuomonę apie paslaugas bei produktus daugybėje internetinių platformų, fiksuoti savo nuomonę reitinguose bei taip daryti tiesioginę įtaką komercinei sėkmei. Būtent todėl neigiamus atsiliepimus reikia susirinkti kuo anksčiau, kol jie neperauga į nepasitenkinimą, ir, kas svarbiausia, greitai į juos reaguoti“, – sako R. Laurinavičius.

R. Laurinavičiaus teigimu, „Omnisend“ naudojama NPS matavimo metodologija itin patraukli ir tuo, jog padeda ne tik vertinti esamą situaciją, bet ir greitai pastebėti paslaugos trūkumus ar tobulintinas vietas. Be to, metodologija sukurta taip, kad nevargintų klientų ilgais klausimynais – pasinaudojus paslauga vartotojui užduodamas vos vienas klausimas su prašymu įvertinti patirtį dešimtbalėje sistemoje. „Daug dėmesio skiriame vartotojų atsiliepimams ir pagal tai nuolat tobuliname savo platformą. Taip, tai reikalauja pastangų, tačiau galiausiai – atsispindi mūsų NPS vertinime, kuris reiškia, jog mūsų klientai – linkę „Omnisend“ rekomenduoti kitiems“, – sako R. Laurinavičius.

Puikių rezultatų pasiekusi „Omnisend“ ne tik pati ieško būdų, kaip dar padidinti savo klientų pasitenkinimą, bet ir, pagal geriausias pasaulines startuolių praktikas, pati dalinasi patirtimi. Gegužės viduryje startuolio komanda pradėjo organizuoti specialiai šiai temai skirtus renginius – „Customer Success Meetups“ – į kuriuos gali užsukti visi, besidomintys klientų aptarnavimu.

„Didelį dėmesį skiriame darbui su klientais ir norime įgyta patirtimi pasidalinti su kitomis technologinėmis įmonėmis, tuo pačiu – sužinoti naujienas ir tendencijas. Startuolių ekosistemai tarpusavio dalinimosi ir pagalbos filosofija – būdingas reiškinys. Kartu mokomės, kartu augame, dalinamės tiek sėkmėmis, tiek klaidomis, o tai sudaro kur kas didesnę tikimybę, kad vieną dieną lietuviški startuoliai bus linksniuojami tarp garsiausių pasaulio technologinių įmonių“, – pasakoja R. Laurinavičius.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama