Japonijos milžinė „Sony“ gamina gausybę įvairios elektronikos, tačiau populiarumo sulaukia ne visi kompanijos produktai. Pastaruoju metu kilo nemažai abejonių dėl „Xperia“ išmaniųjų telefonų ateities, kurių beveik nebeliko Europoje.
Vidutinės klasės „Xperia“ įrenginiai jau kurį laiką gaminami kitų gamintojų, o papildomų nerimo signalų sukėlė ir tai, kad „Sony“ pradėjo atsitraukti iš kai kurių Europos rinkų. Tokios naujienos paskatino kalbas, ar bendrovė iš viso ketina tęsti savo išmaniųjų telefonų verslą.

Tačiau dabar pasirodė žinia, kuri gali nudžiuginti šios serijos gerbėjus. „Sony Group“ finansų vadovė Sue Lin, pristatydama naujausius bendrovės finansinius rezultatus, aiškiai pareiškė, kad „Xperia“ išlieka labai svarbi verslo dalis.
Ji priminė ir anksčiau „Sony“ išsakytą poziciją, jog „komunikacijos technologija naudojama ne tik išmaniuosiuose telefonuose“. Tai subtili užuomina, kad „Sony“ mato platesnį savo ryšių technologijų pritaikymą įvairiose srityse, nuo profesionalių kamerų integracijos iki išmaniųjų įrenginių ekosistemų.
Vis dėlto šie patikinimai pasirodė ne pačiu ramiausiu laikotarpiu. Naujasis „Sony Xperia 1 VII“ modelis susidūrė su rimtais iššūkiais. Mes jau rašėme, jog dėl aptiktų problemų bendrovė buvo priversta sustabdyti pardavimus ir paskelbti pakeitimo programą vartotojams.
Tai vienintelis visiškai naujas modelis, kurį „Sony“ pristatė šiais metais, todėl rinkoje pastebimas spragų pojūtis. Dar daugiau klausimų kelia tai, kad iki šiol nepasirodė jokie patikimi nutekėjimai apie būsimas „Mark 7“ serijos versijas „Xperia 5“ ir „Xperia 10“ modelių linijose, kurios anksčiau būdavo atnaujinamos kasmet.
Toks informacijos trūkumas ir gamybos pertvarkos planai gali signalizuoti apie platesnius pokyčius, kuriuos „Sony“ vykdo savo mobiliųjų įrenginių padalinyje. Vis dėlto oficialūs įmonės atstovų teiginiai rodo, kad visiškas pasitraukimas iš „Xperia“ segmento šiuo metu nėra planuojamas.
Priešingai, Japonijos bendrovė, panašu, ieško būdų optimizuoti gamybą, galbūt sumažinti sąnaudas ir tuo pačiu išlaikyti prekės ženklo prestižą bei technologinį pranašumą.