Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 10 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 9 d. 20:21
„Google“ ir NASA kuria virtualų daktarą: gyvybes Marse saugos ne gydytojas, o dirbtinis intelektas
Gruodžio 9 d. 17:26
Šviesa tampa ne tik ryškesnė, bet ir protingesnė: kaip automobilių žibintai keičia vairavimą?
Gruodžio 9 d. 14:22
Ar reikia importuoti energetinę priklausomybę? Lietuvos strateginis turtas – vėjas ir saulė
Gruodžio 9 d. 11:21
Su naujuoju „Tork PeakServe Automatic“ lengviau nei bet kada užtikrinti puikią patirtį WC patalpose
Gruodžio 9 d. 08:26
Kibernetinių grėsmių stebėsena: kokioms įmonėms aktualu ir kokius šaltinius stebėti?
Gruodžio 8 d. 20:17
Europa perrašo karinės technikos taisykles: pademonstruotas ginklas, kuris gali nustumti raketas į istoriją
Gruodžio 8 d. 17:33
Klausos sutrikimai paliečia tūkstančius: kokios pagalbos pacientai gali sulaukti?
Gruodžio 8 d. 14:27
Aukštojo mokslo transformacija ir dirbtinis intelektas: kas laukia studijų ateityje?
Gruodžio 8 d. 11:24
Ugdant lyderius: KTU pradendatiesiems tyrėjams suteikia unikalias galimybes
Gruodžio 8 d. 08:18
Patarė, kodėl verta rinktis kondensacinį dujinį katilą: saugiau, tvariau ir pigiau
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
 Naujienos » Telekomunikacijos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Įvertinta telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybė

Publikuota: 2020-06-29 18:19
Tematika: Telekomunikacijos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Pirmą kartą Lietuvoje įvertinta telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybė – „Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad geriausiai klientus telefonu aptarnauja „Telia“. Bendrovės skambučių centro aptarnavimo kokybė įvertinta 61,1 proc., o artimiausius konkurentus „Telia“ lenkia 11 ir daugiau procentinių punktų.

„Lietuvoje paskelbus karantiną ir uždarius salonus, „Telia“ klientų aptarnavimo telefonu skambučių srautas išaugo beveik du kartus. Su tokiu krūviu susitvarkyti mums padėjo laiku priimti sprendimai – net 140 žmonių iš mūsų salonų šiuo laikotarpiu sėkmingai perorientavome į klientų aptarnavimą nuotoliniu būdu. Taigi darbuotojai neišėjo prastovų, visos darbo vietos buvo išsaugotos. O tai, kad pavyko išlaikyti klientų pasitenkinimą ir net geriausiai sudalyvauti slapto pirkėjo tyrime, tik patvirtina, kad einame teisingu keliu“, – sako „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

„Dive Lietuva“ slaptojo pirkėjo tyrimo metu skambučių centrų konsultantų darbą vertino 5 etapais – kontakto pradžia, situacijos analizė ir pasiūlymas, pardavimas, bendravimas bei kontakto pabaiga. „Telia“ aiškią lyderystę pademonstravo keturiuose ir šių etapų, ypač išsiskirdama iš konkurentų situacijos analizės ir sprendimo siūlymo bei pardavimų srityse.

Pasak G. Kaminskaitės-Salters, ir ateityje konsultacijų nuotoliniu būdu – ne tik skambučiais, bet ir kitais kanalais – poreikis tik didės, nes vis daugiau žmonių supras, kad daug klausimų gali spręsti neišėję iš namų ar ten, kur patogu jiems.

„Kovo-gegužės mėnesiais fiksavome ne tik skambučių augimą, bet rekordišką konsultacijų bei pokalbių internetu šuolį – net iki 3 kartų. Žinoma, daugiausia įtakos tam turėjo karantinas ir nepaprasta mums visiems gyvenimo situacija, tačiau dalis žmonių net ir švelninant karantiną ar jam visiškai pasibaigus linkę taupyti laiką ir spręsti klausimus virtualiai. Todėl toliau stiprinsime savo konsultantų komandą ir jų kompetencijas, taip pat investuosime į kitus sprendimus, pavyzdžiui, mūsų įdiegtą klientų aptarnavimo asistentą-robotą“, – sako „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė.

Nuo praėjusių metų pabaigos „Telia“ klientų aptarnavimui yra „įdarbinusi“ robotę Aita – tai termino „Artificial Intelligence Telia Assistant“ trumpinys. Šiuo vardu ji prisistato ir aptarnaujamiems klientams. Dabar Aita pradeda visus pokalbius bendrovės interneto svetainėje, o susidūrusi su klausimu, į kurį atsakymo dar neturi, sujungia su „Telia“ konsultantu. Šiuo metu Aita sėkmingai aptarnauja bemaž penktadalį visų pokalbių internetu. Kadangi robotė veikia dirbtinio intelekto pagrindu, Aita nuolat mokosi ir tobulėja, todėl ateityje galės atsakyti į dar daugiau užklausų.

Iki karantino „Telia“ skambučių centras vidutiniškai per dieną sulaukdavo nuo 2500 iki 3200 skambučių, o kovo-gegužės mėn. – nuo 4300 iki 5800 skambučių. Bendrovės skambučių centre šiuo metu iš viso dirba 160 žmonių, o karantino metu prie klientų konsultavimo nuotoliniu būdu prisijungė dar bent 140 darbuotojų iš „Telia“ salonų.

Apie slapto pirkėjo tyrimą

„Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimą, vertinantį telekomunikacijų sektoriaus skambučių centrų klientų aptarnavimo kokybę, atliko šių metų gegužės mėn. Tyrime buvo vertinamos trys telekomunikacijų bendrovės, iš viso buvo atlikti 45 skambučiai pagal specialią anketą.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
Dirbtinio intelekto išmaniojo telefono „Nubia M153“ naudotojai susidūrė su visišku paskyrų blokavimu

„ByteDance“ apribojo savo dirbtinio intelekto asistento „Doubao“ funkcionalumą eksperimentiniame „Nubia M153“ išmaniajame telefone po to, kai kelios pirmaujančios Kinijos skaitmeninės platformos, įskaitant „Alipay“, „Taobao“ ir „Pinduoduo“, apribojo sąveiką su juo.

Pigių išmaniųjų telefonų era eina į pabaigą

Išmanieji telefonai paprastai pradeda pigti po jų pasirodymo rinkoje. Tačiau panašu, kad 2026 m. viskas bus kitaip.

„Google“ atnaujino „Gmail“ programėlę: nauja funkcija jau keičia tūkstančių žmonių kasdienybę

„Gmail“ programėlėje „Android“ įrenginiams atsirado naujas neperkrautas, bet aiškus vizualinis indikatorius – taškelis šalia žinutės datos arba laiko. Jis rodo, kad el. laiškas dar neperskaitytas. Tai papildymas prie jau įprasto siuntėjo, temos ir laiko paryškinimo.

2025 m. gruodis
2025-12-08 15:48
„Oppo“ pristatė naujuosius „Reno15“ serijos išmaniuosius telefonus, aiškios ir įrenginių kainos
2025-12-08 06:44
„WhatsApp“ naudotojų laukia pokyčiai: netrukus galėsite susirašinėti ir su kitų programėlių vartotojais
2025-12-07 12:12
Kinijos sulenkiamų telefonų rinkoje – milžiniška „Huawei“ lyderystė ir konkurentų tarpusavio kovos
2025-12-07 06:27
Europos Komisijos smūgis Kinijos bendrovėms: planuojama uždrausti 5G įrangos naudojimą regione
2025-12-06 19:18
„Apple“ antirekordas: „iPhone Air“ per 10 savaičių nuo pirkimo praranda beveik pusę vertės
2025-12-06 10:23
„Cloudflare“ gedimas vėl „paguldė“ pusę interneto
2025-12-05 18:15
Pristatytas „Vivo Y500 Pro“ išmanusis telefonas su „MediaTek“ lustu ir 200 MP kamera
2025-12-04 18:49
„Motorola“ paskelbė apie naująjį „Moto G67 Power“ telefono modelį su didelės talpos baterija
2025-12-04 15:13
„Realme“ paskelbė apie naujuosius „C85“ serijos išmaniuosius telefonus su didelėmis baterijomis
2025-12-04 13:24
Įjungus naują apsaugą, operatoriai kas savaitę sustabdo apie pusę milijono sukčių skambučių
2025-12-04 09:30
Paskelbta apie naująjį „Vivo Y19s 5G“ išmanųjį telefoną su „MediaTek“ mikroschemų rinkiniu
2025-12-03 19:27
„Samsung“ pagaliau pristatė trigubą „Galaxy Z TriFold“ išmanųjį telefoną
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama