Elektronika.lt
 2025 m. spalio 14 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 14 d. 20:26
Pristatytas specialus įrenginys, kuris leidžia kalbėti net ir praradus kalbos dovaną
Spalio 14 d. 17:46
Lietuvos ir MIT ekspertai kartu ieškojo atsakingų inovacijų ir kelio į tvarią ateitį
Spalio 14 d. 14:15
Sparčiai auga nauja buitinės technikos kategorija – išmanieji automatiniai kačių tualetai
Spalio 14 d. 11:37
Kada Lietuva pasieks energetinę nepriklausomybę? Ekspertai ragina labiau įsitraukti visuomenę (3)
Spalio 14 d. 08:27
Ar šiuolaikiniai elektromobiliai Baltijos šalių keliuose jau gali pakeisti tradicinius modelius?
Spalio 13 d. 20:31
Geltona lemputė automobilio prietaisų skydelyje: gedimas ar tik elektroninis kaprizas?
Spalio 13 d. 17:32
MG plečia siūlomų modelių gamą: Lietuvoje debiutuoja modernus elektrinis MG S5
Spalio 13 d. 14:12
FAD ir AI SEO (GEO): kaip mažą vietinį verslą pavyko iškelti į „ChatGPT“ atsakymus
Spalio 13 d. 11:41
Kokybiškas švietimas – intelektualios ir inovatyvios visuomenės kūrimo įrankis
Spalio 13 d. 08:20
Kodėl „ChatGPT“ neturėtų tapti jūsų terapeutu
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Telekomunikacijos Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Įvertinta telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybė

Publikuota: 2020-06-29 18:19
Tematika: Telekomunikacijos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Pirmą kartą Lietuvoje įvertinta telekomunikacijų bendrovių skambučių centrų darbo kokybė – „Dive Lietuva“ atliktas slapto pirkėjo tyrimas parodė, kad geriausiai klientus telefonu aptarnauja „Telia“. Bendrovės skambučių centro aptarnavimo kokybė įvertinta 61,1 proc., o artimiausius konkurentus „Telia“ lenkia 11 ir daugiau procentinių punktų.

„Lietuvoje paskelbus karantiną ir uždarius salonus, „Telia“ klientų aptarnavimo telefonu skambučių srautas išaugo beveik du kartus. Su tokiu krūviu susitvarkyti mums padėjo laiku priimti sprendimai – net 140 žmonių iš mūsų salonų šiuo laikotarpiu sėkmingai perorientavome į klientų aptarnavimą nuotoliniu būdu. Taigi darbuotojai neišėjo prastovų, visos darbo vietos buvo išsaugotos. O tai, kad pavyko išlaikyti klientų pasitenkinimą ir net geriausiai sudalyvauti slapto pirkėjo tyrime, tik patvirtina, kad einame teisingu keliu“, – sako „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

„Dive Lietuva“ slaptojo pirkėjo tyrimo metu skambučių centrų konsultantų darbą vertino 5 etapais – kontakto pradžia, situacijos analizė ir pasiūlymas, pardavimas, bendravimas bei kontakto pabaiga. „Telia“ aiškią lyderystę pademonstravo keturiuose ir šių etapų, ypač išsiskirdama iš konkurentų situacijos analizės ir sprendimo siūlymo bei pardavimų srityse.

Pasak G. Kaminskaitės-Salters, ir ateityje konsultacijų nuotoliniu būdu – ne tik skambučiais, bet ir kitais kanalais – poreikis tik didės, nes vis daugiau žmonių supras, kad daug klausimų gali spręsti neišėję iš namų ar ten, kur patogu jiems.

„Kovo-gegužės mėnesiais fiksavome ne tik skambučių augimą, bet rekordišką konsultacijų bei pokalbių internetu šuolį – net iki 3 kartų. Žinoma, daugiausia įtakos tam turėjo karantinas ir nepaprasta mums visiems gyvenimo situacija, tačiau dalis žmonių net ir švelninant karantiną ar jam visiškai pasibaigus linkę taupyti laiką ir spręsti klausimus virtualiai. Todėl toliau stiprinsime savo konsultantų komandą ir jų kompetencijas, taip pat investuosime į kitus sprendimus, pavyzdžiui, mūsų įdiegtą klientų aptarnavimo asistentą-robotą“, – sako „Telia“ Pardavimo ir klientų aptarnavimo vadovė.

Nuo praėjusių metų pabaigos „Telia“ klientų aptarnavimui yra „įdarbinusi“ robotę Aita – tai termino „Artificial Intelligence Telia Assistant“ trumpinys. Šiuo vardu ji prisistato ir aptarnaujamiems klientams. Dabar Aita pradeda visus pokalbius bendrovės interneto svetainėje, o susidūrusi su klausimu, į kurį atsakymo dar neturi, sujungia su „Telia“ konsultantu. Šiuo metu Aita sėkmingai aptarnauja bemaž penktadalį visų pokalbių internetu. Kadangi robotė veikia dirbtinio intelekto pagrindu, Aita nuolat mokosi ir tobulėja, todėl ateityje galės atsakyti į dar daugiau užklausų.

Iki karantino „Telia“ skambučių centras vidutiniškai per dieną sulaukdavo nuo 2500 iki 3200 skambučių, o kovo-gegužės mėn. – nuo 4300 iki 5800 skambučių. Bendrovės skambučių centre šiuo metu iš viso dirba 160 žmonių, o karantino metu prie klientų konsultavimo nuotoliniu būdu prisijungė dar bent 140 darbuotojų iš „Telia“ salonų.

Apie slapto pirkėjo tyrimą

„Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrimą, vertinantį telekomunikacijų sektoriaus skambučių centrų klientų aptarnavimo kokybę, atliko šių metų gegužės mėn. Tyrime buvo vertinamos trys telekomunikacijų bendrovės, iš viso buvo atlikti 45 skambučiai pagal specialią anketą.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„WhatsApp“ programėlė pasipildė naujove, pranešimų priminimai pakeis jūsų įpročius kasdienybėje

„WhatsApp“ ir toliau sparčiai vystosi, siūlydamas naujus sprendimus, kurie palengvina bendravimą bei padeda geriau tvarkytis su žinutėmis. Nors naujausia funkcija atrodo kukliai, ji gali tapti viena iš tų smulkmenų, kurias vartotojai greitai pamėgs.

Pristatytas naujasis „Redmi 15R 5G“ išmanusis telefonas su „Dimensity 6300“ lustu ir 6 000 mAh baterija

Dukterinė „Xiaomi“ bendrovė pristatė dar vieną naują išmanųjį telefoną. Kompanijos atstovai paskelbė apie „Redmi 15R 5G“ modelį. Pažvelkime, kokiomis savybėmis pasižymės šis prietaisas.

Pristatytas naujasis „Meizu“ flagmanas su „Snapdragon 8s Gen 4“ lustu ir keturiomis kameromis

Pastaruoju metu buvo pasirodę nemažai pranešimų apie naujus „Meizu“ išmaniuosius telefonus. Pagaliau įvyko ir oficialus pristatymas. Kinijos kompanijos atstovai paskelbė apie naująjį „Meizu 22“ flagmaną.

2025 m. spalis
2025-10-10 19:53
Savaitgalį „Bitė“ atnaujins mobiliųjų paslaugų valdymo sistemą: ryšys veiks įprastai, klientų savitarna bus išjungta
2025-10-09 18:20
„Gmail“ pasipildys nauja naudinga funkcija: padės nesumaišyti labai svarbių laiškų bei specialių pasiūlymų
2025-10-08 19:39
ES siūlo skenuoti privačius susirašinėjimus: ekspertų išvados ir saugiausių programėlių reitingas
2025-10-08 14:22
„Lenovo“ pristatė naująjį „Bellator 7000“ serijos nešiojamą žaidimų kompiuterį su „Nvidia“ vaizdo plokšte
2025-10-08 12:11
Pristatytas „Sony Xperia 10 VII“ su atnaujintais dizaino sprendimais ir „Qualcomm“ lustu
2025-10-08 06:17
„WhatsApp“ naudotojai sulaukė didelės naujovės, dabar gali matyti ir girdėti kiekvieną prisiminimą
2025-10-07 19:21
Lietuviai internete: skaito daug naujienų, rašo mažiau
2025-10-07 18:46
„Apple“ priversta atskleisti visų savo įrenginių baterijos talpas – kuo nustebins kiekvienas modelis
2025-10-07 15:42
„Oppo“ paskelbė apie nebrangų „A6i“ telefono modelį su didelės talpos baterija ir „MediaTek“ lustu
2025-10-06 22:02
Dėl šios naujovės nuotoliniams sukčiams telefone – sunkūs laikai
2025-10-05 18:46
ICAO pasmerkė Rusiją dėl keliamų GPS trikdžių
2025-10-05 12:20
„Oppo“ pristatė naująjį „A6 Pro“ modelį su didelės talpos baterija ir puikiomis atsparumo savybėmis
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama