2026 m. kovo 19-20 d. Vilniuje pirmą kartą rengiama „SEO Baltic-Nordic Summit“ konferencija. Renginys suburs per 400 skaitmeninės rinkodaros specialistų, technologijų įmonių atstovų, dirbtinio intelekto (AI) ir turinio strategų iš Baltijos, Šiaurės šalių ir viso pasaulio.

Sparčiai besikeičiantis SEO sektorius: kaip išlikti priekyje?
Rinkos ekspertai sutaria: SEO sritis sparčiai keičiasi. Generatyvinis dirbtinis intelektas (AI) ir semantinė paieška koreguoja tai, kaip vartotojai randa informaciją. „Tai, kas veikė prieš pusmetį, šiandien yra tik bazinis starto taškas,“ – teigia ekspertai. Jie pabrėžia, kad SEO transformuojasi iš techninio įrankių rinkinio į strateginę verslo kompetenciją, kurioje laimi tie, kurie sugeba derinti duomenis su kūrybiškumu, o dirbtinio intelekto įrankius – su tikru, patikimu turiniu.
Scenoje – industrijos chuliganai ir akademikai
Konferencijos programoje – platus būrys ekspertų, dėl kurių rinkodaros specialistai dažniausiai vyksta į Londoną ar Niujorką. Vilniuje, greta daugelio kitų tarptautinių pranešėjų, savo įžvalgomis dalinsis: Koray Tuğberk Gübür – semantinio SEO ir „Topical Authority“ metodologijos ekspertas. Craig Campbell – legenda iš Škotijos, garsėjantis radikaliais eksperimentais su algoritmais. Stewart Vickers – investuotojas ir verslo auginimo strategas padedantis agentūroms ir SaaS verslams sistemingai didinti organinį srautą.
Konferencijoje pagrindinis dėmesys bus skiriamas praktikai: realių eksperimentų aptarimui ir metodams, padedantiems išlaikyti matomumą kintančioje aplinkoje. „Mastermind“ sesijos bei praktinės dirbtuvės (workshops) suteiks unikalią galimybę dalyviams ne tik klausytis, bet ir spręsti realias savo verslo problemas tiesiogiai dirbant su pasaulinio lygio mentoriais.
Tikslas – suburti regiono bendruomenę
Renginio idėjos autorius Simonas Naudžius, atstovaujantis „Rocket Science Baltics“, teigia, kad poreikis tokio lygio renginiui brendo natūraliai. Po sėkmingų vietinių konferencijų ir vizitų didžiausiuose Europos renginiuose (nuo „BrightonSEO“ Anglijoje iki „SEOVibes“ Lenkijoje), komanda nusprendė, kad Baltijos regionas nusipelnė savo flagmano.
„Organizuodami pirmuosius renginius turėjome baimę, kad SEO specialistai, dirbdami itin konkurencingoje aplinkoje, nenorės dalintis žiniomis. Realybė mus nustebino. Bendruomenė yra ištroškusi kokybiškos diskusijos. Vienas dalyvis taikliai pastebėjo: „Dar niekada negirdėjau tiek daug žmonių vienoje vietoje, taip aistringai diskutuojančių apie raktinių žodžių analizę“, – pasakoja S. Naudžius.
Lietuva, turinti stiprią startuolių ekosistemą ir pažangų e. komercijos sektorių, tampa idealia laboratorija naujoms paieškos rinkodaros strategijoms. „SEO Baltic–Nordic Summit“ tikslas – ne tik suteikti žinių, bet ir parodyti užsienio ekspertams Baltijos regiono potencialą.
Naujas skaitmeninės lyderystės etapas
Šiandien konkurencija internete neapsiriboja matomumo tereikalaujančiu žaidimu. Tai nuolatinė evoliucija, kurioje pirmauja tie, kurie mokosi greičiausiai. Vilnius šiam pokyčiui pasiruošęs, o SEO Baltic-Nordic Summit gali tapti vieta, kur prasideda naujas regiono skaitmeninės lyderystės etapas.



