Pasaulyje pirmaujantis naujosios energijos automobilių gamintojas BYD į Lietuvos rinką žengė dar šių metų pradžioje. O dabar Vilniuje atidarytas ir pirmasis šio gamintojo automobilių salonas mūsų šalyje.

Šių metų pradžioje BYD („Build Your Dream“) partneriu Lietuvoje tapo UAB „Inchcape Auto“, kuri priklauso „Inchcape“ įmonių grupei. Įgaliotieji atstovai jau išleido pirmuosius BYD automobilių pirkėjus į gatves. Pažymėtina, kad mūsų šalies pirkėjai domisi į mūsų rinką įžengusiu pasaulinės elektromobilių rinkos lyderiu – dar iki salono atidarymo, kovo mėnesį vykusiame išskirtiniame renginyje buvo pristatytas BYD prekės ženklas ir automobiliai. Nuo to laiko BYD automobilius bandomuosiuose važiavimuose išbandė daugiau nei 800 susidomėjusių žmonių. Na o dabar visus besidominčius BYD inovacijomis ir techniniais sprendimais atstovai jau kviečia susitikti naujame BYD salone sostinėje, kuris įsikūrė Ozo g 10 A.
Erdvė perteikia prekės ženklo filosofiją
Naujasis salonas Vilniuje atspindi modernų BYD technologinį identitetą. Be to ši erdvė – tai ne tik pardavimo vieta, bet ir serviso bei garantinio aptarnavimo BYD automobiliams.
„Projektuodami šį saloną turėjome tikslą ne tik atitikti visus tarptautinius BYD standartus, bet ir perteikti prekės ženklo filosofiją – modernumą, inovacijas ir tvarumą. Vienas pagrindinių iššūkių buvo esamoms patalpoms adaptuoti BYD naujausią dizaino standartą, kurį sukūrė didžiausia pasaulyje projektavimo įmonė Gensler. Pagrindinė BYD koncepcijos ašis yra amorfiškų linijų ir formų įrėminama centrinė lenkta siena. Ši siena – ne tik estetikos, bet ir technologijų centras: joje įmontuotas 5,44 x 3,04 m dydžio ekranas, kuris leidžia dinamiškai pristatyti modelius, rodyti interaktyvų turinį bei kurti įtraukiančią patirtį lankytojams. Šio BYD salono Vilniuje dar viena išskirtinių detalių yra atviroje erdvėje kabantys įspūdingo dydžio šviestuvai. Jie mums padeda pilnai išpildyti BYD automobilių salono dizaino koncepcijos standartą“, – taip apie erdvės sąsajas su prekės ženklo filosofija pasakojo naująjį saloną projektavęs architektas Petras Sakalauskas.
Pasak architekto, kuriant interjerą daug dėmesio skirta darbuotojų ir klientų patogumui – salone numatytos ir atviros, ir uždaresnės konsultacijų zonos. Tai leidžia kiekvienam lankytojui pasirinkti, kas jam patogiau – ar tiesiog apžiūrėti modelius ir gauti informaciją ekspozicijų erdvėje, ar neskubant pasikalbėti su pardavimų specialistai ramioje, privačioje erdvėje. Viena iš išskirtinių naujojo BYD salono savybių yra erdvė – jo plotas siekia 475 kvadratinius metrus, tad jame galima patogiai eksponuoti visą Lietuvoje parduodamų BYD modelių gamą. Kiekvienas automobilis čia turi savo zoną, tad salono lankytojai gali juos apžiūrėti iš visų pusių, visai netrukdomi kitų ekspozicijos elementų.
Salone – plati eksponuojamų modelių gama
Naujajame salone klientai turi galimybę artimiau susipažinti su BYD elektromobiliais „SEALION 7“, „SEAL“, „SEAL U“, „ATTO 2“, „ATTO 3“, bei ekonomišku įkraunamu hibridu “SEAL U DM-i”. Šie Lietuvoje parduodami elektriniai ir hibridiniai automobiliai derina funkcionalumą su pažangiomis technologijomis. Kiekviename modelyje esančios aukščiausius saugumo standartus atitinkačios „Blade“ baterijos, modernios pagalbos vairuotojui sistemos bei kiti sprendimai leidžia užsitikrinti geriausias vairavimo patirtis. Tad atstovai prognozuoja, kad šie automobiliai atitiks Lietuvos vairuotojų lūkesčius ir prisidės prie darnaus judumo plėtros.
Beje, BYD šiais metais Lietuvoje pristatys dar daugiau modelių. Tad pirkėjai Lietuvoje turės tikrai didelį pasirinkimą labai plačiame elektromobilių bei hibridinių automobilių segmente.
BYD – Nr.1 tarp naujosios energijos automobilių gamintojų
„BYD Auto“ yra pirmoji pasaulyje automobilių gamintoja, kuri pereidama prie EV, nutraukė vien tik iškastiniu kuru varomų transporto priemonių gamybą, Ir šio prekės ženklo evoliucijos vizija, kad, pasitelkus pasaulyje pirmaujančias technologines inovacijas, būtų teikiami saugūs, veiksmingi ir tvarūs sprendimai naujos energijos transporto priemonių srityje.
„BYD“ šiuo metu yra pasaulyje pirmaujanti automobilių gamintoja pagal naujosios energijos transporto priemonių pardavimus – į šią kategoriją įtraukiami tiek visiškai elektriniai automobiliai (EV), tiek įkraunami hibridiniai modeliai (PHEV). Įžengusi į Europos rinką, „BYD“ sparčiai plečia savo pozicijas ir jau sėkmingai konkuruoja su žinomiausiais prekių ženklais.
2025 metų balandžio mėnesį Europoje buvo parduoti 7 165 „BYD“ elektromobiliai – tai net 169 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Šis augimas leido bendrovei patekti į dešimtuką populiariausių elektromobilių gamintojų Europos rinkoje. Dar įspūdingesni rezultatai matomi apjungus tiek elektromobilių, tiek įkraunamų hibridinių modelių pardavimus. Remiantis „JATO Dynamics“ duomenimis, bendras „BYD“ pardavimų augimas Europoje per tą patį laikotarpį siekė net 359 proc.
BYD automobiliai pirkėjus traukia puikiu kainos ir kokybės santykiu, specialistai juos pristato kaip vadinamojo „affordable premium“ segmento atstovus. Tad atvėrus duris naujajam BYD salonui Vilniuje, gamintojo atstovai susidomėjusius kviečia ne tik užsakyti bandomąjį važiavimąsvetainėje, bet ir apsilankyti salone gyvai, kur į visus dominančius klausimus atsakys specialistai. Beje, BYD salonas Vilniuje nebus vienintelis šalyje – per artimiausius metus bus atidaryti ir pardavimo salonai Kaune bei Klaipėdoje.