„TikTok“ tapo trumpų vaizdo įrašų formato pradininku ir pagrindiniu jų populiarintoju. Netrukus šią koncepciją nukopijavo kiti pagrindiniai vaizdo įrašų prieglobos tinklalapiai ir socialiniai tinklai, tačiau labiausiai išsiskyrė „YouTube Shorts“.

„YouTube“ generalinis direktorius Neilas Mohanas pranešė, kad šiuo metu „YouTube Shorts“ platforma kasdien surenka stulbinamus 200 milijardų peržiūrų. Palyginimui, vos prieš kiek daugiau nei metus šis rodiklis siekė tik 70 milijardų – beveik trigubas augimas per kiek daugiau nei metus!
Tuo tarpu „ByteDance“, valdanti TikTok, jau seniai nustojo skelbti kasdienių peržiūrų rodiklius. Tai lengvai paaiškinama tuo, kad „YouTube“ ne tik lenkia TikTok – jis „yra kitoje lygoje“, – teigia leidinys „Android Authority“.
„YouTube“ pasiekimai tuo nesibaigia. Anot to paties Neilo Mohano, televizoriuose kasdien atkuriama daugiau nei 1 milijardas valandų vaizdo įrašų. Tai milžiniškas vaizdo turinio kiekis, atspindintis visuomenės įpročių pokyčius, verčiantis iš naujo apsvarstyti pačią „televizijos“ sąvoką 2025 metais. „Televizoriai yra pagrindinis žiūrėjimo įrankis daugiau nei pusei iš 100 populiariausių „YouTube“ kanalų pasaulyje“, – pridūrė Mohanas.
Taigi „YouTube“ karaliauja ne tik mobiliuosiuose įrenginiuose ir kompiuteriuose, bet ir pradeda dominuoti dideliuose televizorių ekranuose.