Elektronika.lt
 2025 m. spalio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Spalio 19 d. 11:22
Anglys ir dujos ar saulė ir vėjas: ar lietuviai už elektrą moka mažiau nei lenkai?
Spalio 19 d. 08:15
Strateginis sprendimas kibernetiniam atsparumui – saugumo operacijų centras
Spalio 18 d. 20:28
Dirbtinis intelektas kuria tyrimus, kurie keičia gydymą: suklastoti straipsniai galėjo kainuoti tūkstančius gyvybių
Spalio 18 d. 17:38
Dirbtinis intelektas atkeliauja ir į vejos priežiūrą: „Husqvarna“ pristatė dar išmanesnius robotus vejapjoves
Spalio 18 d. 14:45
„Microsoft“ skaitmeninės gynybos ataskaita 2025: daugiau nei pusė kibernetinių atakų susijusios su išpirkos reikalavimais ir šantažu
Spalio 18 d. 11:25
Sudužo telefono ekranas: kada pirkti naują apsimoka labiau nei taisyti?
Spalio 18 d. 08:24
Lietuvių kardiologo išrastas ant riešo dėvimas įrenginys jau išgelbėjo pirmąją gyvybę
Spalio 17 d. 20:24
Ši lemputė yra didžiausias vairuotojų košmaras: dauguma daro lemtingą klaidą, bet šis sprendimas gali išgelbėti
Spalio 17 d. 17:42
Senos apgaulės, nauji spąstai: kodėl vis dar pasimauname ant sukčių kabliuko?
Spalio 17 d. 14:19
Ateitis po „Q-Day“ – pasaulis, kuriame šifrus laužys kvantiniai kompiuteriai
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Reklama
 Naujienos » Elektronika, technika Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Neliūdnas „Mercedes-Benz“ rEQuiem vidaus degimo varikliui

Publikuota: 2022-07-27 21:10
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Mercedes-Benz“ keičiasi. Vienas iš premium segmento automobilių gamybos lyderių nuosekliai elektrifikuojasi ir kyla vienu rinkos klasifikacijos laipteliu aukštyn, įsitaisydamas liukso segmente kartu su sparčiai gausėjančia elektromobilių šeima EQ. Šiuo metu net šešis visiškai elektrinius modelius parduodanti Vokietijos kompanija žada iki 2030 metų tapti visiškai „elektrine“, taip pat iš naujo permąsto, ką XXI amžiuje reiškia terminas premium.

Gamintojo nuotr.

Šių metų gegužę paskelbta nauja „Mercedes-Benz“ strategija numato, kad nuo šių metų visa koncerno lengvųjų automobilių modelių gama bus skirstoma į tris segmentus – „Entry Luxury“, „Core Luxury“ ir „Top-End Luxury“. Kitaip tariant, „Mercedes-Benz“ pasilypėjo į liukso klasę, kurioje reikalavimai komfortui, kokybei ir technologijoms yra dar aukštesni, nei ligi šiol taikyti premium automobiliuose. Nenuostabu, kad į naujus standartus telpa ne visi – po truputį mažės kompaktinių modelių gama, o jų vietas užpildys nauji elektromobilių modeliai. A ir B klases papildys elektriniai krosoveriai EQA ir EQB. Aukščiausių standartų liukso klasę iš naujo permąsto EQS, o platesnei auditorijai skirtas EQE taps liukso standartu vidutinio dydžio automobiliams.

„Pastaruoju metu rinkos premium segmentas tapo toks platus, kad beveik išsitrynė jam įprastos standartų ribos. Siekdamas priminti, kad „Mercedes“ prekinis ženklas visuomet reiškė aukščiausią komforto, saugumo ir technologijų lygį, koncernas pertvarkė modelių klasifikaciją, pasirūpindamas, kad į sistemą sklandžiai sugultų ir EQ šeimos atstovai. Taip „Mercedes-Benz“ padeda savo klientams pakeisti automobilį elektromobiliu be didelio liūdesio ir aiškiai suvokiant, kad „Mercedes-Benz“ vertybės niekur nedingsta“, – sakė Mercedes-Benz lengvųjų automobilių prekės ženklo vadovas Rolandas Samuolis.

„Mercedes EQ“ šeima gimė 2019-ais metais, kai MB išleido krosoverį EQC, koncepcinio modelio „Concept EQ“ serijinės gamybos versiją. Tai buvo e-technologija, e-proveržis ir e-svajonė viename. Gimė vizija, kaip turi atrodyti naujos kartos liukso klasės automobilis.

Šiandien dauguma EQ modelių vienu įkrovimu įveikia daugiau nei 400 km (o EQS modelis – iki 784 km pagal WLTP). Juos įkrauti greito įkrovimo įrenginiu užtenka 30-40 minučių. Akimoju pasiekiama elektros galia gali siekti ir 385 kW. Visi jie prikimšti naujausių saugumo ir komforto technologijų. Ir, svarbiausia, visų jų CO2 emisija lygi 0.

„Manau, kad įžengiame į naują elektromobilių raidos etapą, kai į rinką eina didieji automobilių koncernai, savo elektriniams modeliams galintys pasiūlyti daugybės metų aukščiausio lygio gamybos patirtį. Visą savo technologinį potencialą. Visą prabangos išmanymą. Kapitalą ir žinias. Tokie yra ir EQ šeimos elektromobiliai“, – pažymėjo „Veho Lietuva“ „Mercedes-Benz“ lengvųjų automobilių prekės ženklo vadovas.

Bet elektriniai automobiliai yra tik ilgo ekologinio, technologinio ir struktūrinio „Mercedes“ pasikeitimo pradžia. „Mercedes-Benz“ žada aplenkti EU direktyvas ir tapti v neutrali jau 2039-aisiais. Juk transportas sukuria iki ketvirtadalio pasaulinės CO2 emisijos. Apie 5v % CO2 sugeneruoja auto industrija, plieno liejyklos, dažų, stiklo, gumos ir plastmasės gamyklos, automobilių surinkimo cechai ir linijos. Dar kelis procentus prideda valdymas, logistikos ir administravimo biurai, duomenų centrai ir dizaino studijos, bandymų poligonai ir saugumo laboratorijos. Likęs CO2 atsiranda iš transporto išmetamųjų vamzdžių. Lėktuvai, laivai, traktoriai ir traukiniai visi kartu išskiria dar apie 5% emisijos. O štai likusius „dūmus“ paleidžia keliu riedantis transportas. Europos Sąjunga išsikėlė sau ambicingus tvarumo tikslus, tačiau „Mercedes-Benz“ tikslai aplenkia ir EU direktyvas. Iki 2030-ųjų kompanija siekia du kartus (atskaitos taškas – 2020 m.) sumažinti savo CO2 emisiją. Iki 2039 m. tikslas - dar ambicingesnis. Kompanija nori iki šio riboženklio turėti visiškai CO2 neutralią naujų modelių gamą.

Kompanija neapsiriboja tik „bekvapių“ automobilių gamyba. Ji ne tik iki 2026-ųjų metų investuos į baterinius elektromobilius 60 milijardų eurų, tačiau ir paruošė ambicingą planą, kaip plėtoti verslą maksimalaus CO2 ribojimo keliu. 2021 m. „Mercedes-Benz“ pasirašė #COP26 deklaraciją, vienijančią 33 šalių vyriausybes, 40 regionų ir miestų bei 38 kompanijas visame pasaulyje, siekiant užtikrinti, kad keliais riedėtų tik visiškai netaršūs automobiliai.. Individualus automobilis turi tapti nulinės emisijos iki 2040-ųjų, o išsivysčiusiose šalyse ir dar greičiau – iki 2035 m. „Mercedes“ buvo vienintelis vokiškų automobilių gamintojas, pasirašęs šią deklaraciją. Dar daugiau – „Mercedes-Benz“ paskelbė, jog tvarumas galioja ne tik pačiam automobiliui. „Kad taptume klimatui neutralius keleivinius automobilius ir komercinį transportą gaminančia kompanija iki 2039-ųjų, beveik dešimčia metų anksčiau nei numato Europos Sąjungos direktyvos, „Mercedes-Benz“ turi rūpintis ne tik tuo, kad automobilis važiuodamas neterštų oro, – sako R. Samuolis. – Automobilių gamyba turi būti tvari. Koncerno tiekėjai turi taip pat gaminti tvariai. Naudojama energija tiek gamyboje, tiek įkraunant automobilius, turi būti „žalia“ ir iš atsinaujinančių šaltinių. Automobilių utilizacija turi atitikti tvarumo standartus. Tai žvėriškai sudėtingas, daug resursų, išmanymo ir drąsos reikalaujantis sprendimas.“

Tokia yra visaapimanti „Mercedes-Benz“ strategija. Tvari turi būti visa vertės grandinė. Jau dabar EQ automobilių baterijos yra gaminamos naudojant CO2neutralią elektros energiją. Tačiau ateityje bus pertvarkyta visa „Mercedes-Benz“ gamyba ir tiekimas. Kompanijos fabrikai naudos vis daugiau žaliosios energijos, bus rūpinamasi, ar tvariai išgaunamos gamybos žaliavos. Jau 2030 m. 70% viso energijos poreikio bus tenkinama iš atsinaujinančių šaltinių. 2000 koncerno tiekėjų, gaminančių 89% perkamosios metinės apimties, pasirašė įsipareigojimą iki 2039-ųjų tiekti tik CO2 neutraliai pagamintas dalis.

Tačiau tvari turi būti ne tik gamyba, bet ir visas automobilio naudojimo ciklas. Didžiausia CO2 taršos galimybė yra važiuojant, todėl „Mercedes“ pradėjo diegti visoje Europoje savo žalią energiją tiekiančias įkrovimo stoteles. Ruošiamas technologinis pagrindas ir ekologiškai senų automobilių utilizacijai. „Mercedes-Benz“ investuoja ir į naujas ekologinį pėdsaką mažinančias technologijas. Tarkime, elektrinis stogas su saulės elementais per metus padės nuvažiuoti elektromobiliui apie 2500 papildomų kilometrų. Tobulinami vis greitesnio krovimo būdai, talpesnės baterijos, daug dėmesio skiriama vairuotojui padedančiai programinei įrangai. Elektromobilių revoliucija jau vyksta ir EQ modeliai yra jos dalis.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Rodyti komentarus (0)
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.
„ASUS“ pristato dviejų režimų „ROG Swift OLED“ monitorių su „skaidriu“ dizainu

„ASUS“ Kinijos rinkai pristatė naująjį žaidimų monitorių „ROG Swift 27 Pro OLED PG27AQWP-W“. Jis siūlo galimybę rinktis iš didelės raiškos ir e. sporto vaizdų bei pasižymi išskirtiniu „žaidimų“ dizainu.

Studentų išradimas nustebino pasaulį: sukūrė droną, kuris ne tik skraido, bet ir paneria po vandeniu

Skraidantis povandeninis dronas, tai idėja, kuri dar neseniai atrodė kaip mokslinė fantastika, tačiau šiandien tampa realybe. Šį projektą sukūrė keturi studentai iš Alborgo universiteto Danijoje.

Siurblių gamintojas žengs į elektromobilių rinką

Technologijų bendrovė „Dreame Technology“, geriausiai žinoma dėl savo robotų siurblių ir plaukų džiovintuvų, oficialiai žengia į elektromobilių pasaulį. Įkvėpta tokių gamintojų kaip „Xiaomi“, kompanija paskelbė apie savo ambicingą tikslą, tai sukurti ne tik prabangius, bet ir itin galingus elektrinius automobilius.

2025 m. spalis
2025-10-19 07:21
ESO į modernų tinklą Utenos regione šiemet investuoja netoli 18 mln. eurų: bus nutiesta beveik 200 kilometrų kabelinių linijų
2025-10-18 09:26
Pristatytas „MediaTek Dimensity 9500“ mikroschemų rinkinys su svarbiais atnaujinimais
2025-10-17 18:40
„Xiaomi“ pristatė naują skalbimo mašiną su išskirtinėmis galimybėmis ir dirbtinio intelekto palaikymu
2025-10-17 15:28
„Huawei“ ir GAC atstovai paskelbė apie naują elektrinių automobilių prekinį ženklą, laukiama pirmo modelio
2025-10-17 09:20
„ViewSonic“ pristatė nešiojamą monitorių su AMOLED ekranu, didele raiška ir itin kompaktišku korpusu
2025-10-17 07:55
Lietuvos įmonė kurs kosminį palydovą Europos Kosmoso Agentūros ir Europos Komisijos programai
2025-10-16 18:43
„Meta“ paskelbė apie naujuosius „Ray-Ban Display“ išmaniuosius akinius su spalvotu ir itin ryškiu ekranu
2025-10-16 13:25
ESO investuoja į regionus – Žemaitijoje apie 200 km oro linijų virsta kabelinėmis
2025-10-15 18:15
„Nissan“ susiduria su elektromobilių baterijų krize, naujų automobilių teks laukti gerokai ilgiau
2025-10-15 15:30
Revoliucija urano sodrinime: nauja lazerinė technologija gali sugriauti visiškai Rusijos monopolį
2025-10-15 12:27
„Nothing“ pristatė naujuosius „Ear (3)“ belaidžius ausinukus su „Super Mic“ technologija pokalbiams
2025-10-15 06:31
Naujausi elektrinių automobilių saugumo testai šokiruoja, kai kurie modeliai kelia grėsmę keleiviams
Daugiau...Paieška archyve

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama