Elektronika.lt
 2025 m. gruodžio 7 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 - Elektronika, technika
 - Kompiuterija
 - Telekomunikacijos
 - Verslo naujienos
 - Įvykiai, renginiai
 - Švietimas, studijos
 - Mokslo naujienos
 - Portalo naujienos
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gruodžio 7 d. 17:40
Plinta naujas būdas išvilioti pinigus: bekontakčio atsiskaitymo apgaulė
Gruodžio 7 d. 14:10
Žvilgsnis į Lietuvos energetikos strategiją – branduolinė energija ir neužtikrintos vandenilio perspektyvos
Gruodžio 7 d. 11:31
VU mokslininkai siekia sukurti biojutiklį efektyvesnei vėžio diagnostikai
Gruodžio 7 d. 08:17
Baltijos šalių gyventojai taupo energiją tik prireikus: Lietuva pirmauja pagal investicijas į saulės elektrines
Gruodžio 6 d. 20:10
Dėl šios smulkmenos gali nepavykti užvesti automobilio: skirkite 10 minučių ir neturėsite jokių problemų
Gruodžio 6 d. 17:24
Nuo „Excel“ iki dirbtinio intelekto: kaip NT vystytojo kasdienybę keičia specialiai tam pritaikyta projektų valdymo sistema
Gruodžio 6 d. 14:28
Daugiau nei pusė lietuvių vairuodami griebiasi telefono: ekspertė įvardijo, kas slypi už šio pavojingo įpročio
Gruodžio 6 d. 11:31
Motociklų pasaulyje elektrifikacija vandens nedrumsčia: kokias tendencijas parodė didžiausia metų paroda?
Gruodžio 6 d. 08:50
Debesija keičia e. prekybos taisykles – kainuoja kiekviena sekundė
Gruodžio 5 d. 20:30
Ar automobilis tikrai apsaugo nuo žaibo? Pateikiamas atsakymas, kuris gali išgelbėti jūsų gyvybę
FS25 Tractors
Farming Simulator 25 Mods, FS25 Maps, FS25 Trucks
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS25 Mods
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
FS25 Mods
FS25 Maps, FS25 Cheats, FS25 Install Mods
FS25 Mods
Farming Simulator 25 Mods,
FS25 Maps
ATS Trailers
American Truck Simulator Mods, ATS Trucks, ATS Maps
Must have farming mods
Farming simulator modhub, Best farming simulator mods
Reklama
 Naujienos » Elektronika, technika Ankstesnė naujiena | Sekanti naujiena | Dalintis | Spausdinti

Jei „Volkswagen“ planas pavyktų, taptų lyderiais elektromobilių srityje

Publikuota: 2018-08-23 12:08
Tematika: Elektronika, technika
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

„Volkswagen“ kompanija jaučia gana dvejopus jausmus dėl elektromobilių. Iš pradžių jie gana pesimistiškai žvelgė į šias transporto priemones, o dabar priėjo prie idėjos statyti būsimoms naujoms elektrinėms transporto priemonėms savo nuosavą baterijų gamyklą. Tik tai turėtų būti naujosios kartos – kieto būvio baterijų gamykla.

Po triukšmingai nuskambėjusio ir milžinišką žalą padariusio „dyzelgeito skandalo“, „VW“ kompanija 2016 metais pradėjo intensyviau mąstyti apie elektrines transporto priemones.

Ir vienas iš jų paskelbtos elektromobilių plėtros strategijos tikslų buvo iki 2025 metų pagaminti 3 milijonus elektrinių automobilių. Čia kalbama apie visus „VW“ prekės ženklus – „VW“, „Audi“, „Porche“ ir kt. Norėdami pasiekti šį tikslą ir išlaikyti itin didelį automobilių gamybos greitį, jie buvo numatę patys gamintis elektromobilių baterijas, tačiau šie planai kuriam laikui buvo atidėti. Vietoj to, „VW“ pasirašė su esamais elektromobilių baterijų gamintojais tiekimo sutartis, kurių vertė 48 milijardai dolerių.

Visgi, skelbiant šių metų antrojo ketvirčio finansinius rezultatus, „VW“ generalinis direktorius Herbertas Diessas pareiškė, kad nenori priklausyti nuo baterijų gamintojų. „Ilgalaikėje perspektyvoje turime nepriklausyti nuo kelių Azijos gamintojų“, – teigė „VW“ vadovas.

Dabar jų jau pasirašytos elektromobilių baterijų pirkimo sutartys galioja iki 2025 metų, tad čia kažkokių kardinalių pokyčių tikėtis neverta. Tačiau Herbertas Diessas teigė, kad iki to laiko jis sugebės kieto būvio baterijas „atvesti į masinę gamybą“ ir šią baterijų gamyklą „VW“ statys pati – labai tikėtina, kad Europoje.

Galima pagalvoti, kad tai tėra viešųjų ryšių akcija, tačiau „VW“ jau ėmėsi tam tikrų žingsnių. Praėjusį mėnesį buvo skelbiama, kad „VW“ investavo į kieto būvio baterijų technologijos vystymą.

Manoma, kad kieto būvio baterijos yra saugesnės už įprastas ličio jonų baterijas ir gali pasižymėti didesniu energijos tankiu. Deja, bet dar niekam nepavyko šios technologijos komercializuoti ir, žinoma, tai padaryti už konkurencingą kainą.

Baterijų poreikis tik auga ir dar praėjusiais metais vokiečių automobilių gamintojas sakė, kad iki 2025 metų reikės bent 40 tokių baterijų gamyklų, kaip „Tesla“ „gigafaktorius“. Pats Elonas Muskas yra sakęs, kad „didžiausias augimo ribojimas yra tai, kaip greitai galima padidinti baterijų gamybą ir paspartinti visą tiekimo grandinę“.

Vis daugiau automobilių gamintojų rimtai vertina elektromobilių potencialą ir investuoja į šią sritį. Daugelis iš jų daro tą patį ką ir „VW“, tai reiškia, kad dirba su esamais baterijų tiekėjais. O tai, augant elektromobilių poreikiui bei jų gamybos apimtims ir nestatant naujų baterijų gamyklų, gali tapti labai rimta problema. Tad Herberto Diesso pareiškimas patiems statyti baterijų gamyklą yra pozityvi žinia, o ar tai pavirs tiesa, tik laikas parodys.


Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su
nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

 Uždaryti komentarus
Vardas:    El. paštas:   (nebūtinas)
Pakartokite kodą: 
  Apsaugos kodas: 
 
Komentarus rašo lankytojai. Komentarai nėra redaguojami ar patikrinami, jų turinys neatspindi redakcijos nuomonės. Redakcija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus, kurie pažeidžia įstatymus, reklamuoja, yra nekultūringi arba nesusiję su tema. Pastebėjus nusižengimus, prašome mums pranešti. Jei nurodomas el. pašto adresas, jis matomas viešai. Patvirtindami komentaro įrašymą, kartu patvirtinate, jog esate susipažinęs su portalo privatumo politika ir su ja sutinkate.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

Sveiki ir ekologiški maisto produktai

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

„Mokslo sriuba“

www.matuok.lt - Interneto spartos matavimo sistema

Programuotojas Tautvydas – interneto svetainių-sistemų kūrimas

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

Draugiškas internetas


Reklama
‡ 1999–2025 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Ets2 mods, Ats mods, Beamng drive mods
allmods.net
„MokslasPlius“ – mokslui skirtų svetainių portalas
www.mokslasplius.lt
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
LTV.LT – lietuviškų tinklalapių vitrina
www.ltv.lt/technologijos/
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
Mokslo festivalis „Erdvėlaivis žemė“
www.mokslofestivalis.eu
Reklama


Reklama