Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
Aplinkos ministerijos užsakymu atlikta galimybių studija dėl nuotolinės kelių transporto priemonių taršos stebėsenos realiuoju laiku. Nuotolinės taršos stebėsenos įranga leidžia išmatuoti pro ją pravažiuojančios kiekvienos transporto priemonės išmetamų teršalų kiekį čia ir dabar.
„Pixel 10“ serijos išmanieji telefonai nebuvo vienintelė „Google“ naujiena. Kartu su jais paskelbta ir apie naują išmanųjį laikrodį, o taip pat ir belaidžius ausinukus. Šiame tekste pažvelgsime į „Pixel Buds 2a“.
Išmanieji telefonai nebuvo vienintelė „Google“ naujiena. Kartu su jais paskelbta ir apie naują išmanųjį laikrodį, o taip pat ir belaidžius ausinukus. Šiame tekste pažvelgsime į „Pixel Watch 4“.