Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
Taivano bendrovė pristato nešiojamą LED projektorių, kuris bus žinomas kaip „BenQ GV32“. Šis įrenginys pritaikytas lubų projekcijoms ir namų pramogoms. Tai kompaktiškas sprendimas miegamiesiems ar studentų bendrabučiams.
Bendrovė DJI pristatė antrosios kartos selfie droną „Neo“, skirtą filmuoti jo savininką. Naujasis „Neo 2“ tapo brangesnis už pirmtaką, bet siūlo daugybę naudingų funkcijų, kurių trūko originaliam modeliui, pavyzdžiui, gestų valdymą ir galimybę aktyviai vengti kliūčių.
https://youtu.be/Kinijos bendrovė DAMODA pristatė automatizuotą konteinerinę sistemą, leidžiančią vienu mygtuko paspaudimu paleisti arba susigrąžinti tūkstančius mažų dronų.