Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
„Honor“ per paskutinius kelis mėnesius pristatė nemažai naujų produktų, o dabar debiutuoja ir dar viena naujiena. Kinijoje surengto pristatymo metu buvo paskelbta apie naujus belaidžius ausinukus. Gamintojas pademonstravo „EarBuds X9“ modelį.
Žemės orbitoje dar niekada nebuvo tiek daug palydovų, kiek yra dabar. Tai daugiausia lėmė didžiulių palydovų grupių, tokių kaip „SpaceX“ „Starlink“, atsiradimas. Tačiau agresyvi išorinė aplinka ir Saulės žybsniai neigiamai veikia palydovų tarnavimo laiką.
Kompanija „CLEAResult“ pristatė „80 PLUS Ruby“ – pirmąjį per 14 metų naują maitinimo blokų energinio efektyvumo standartą. Oficialiai jis pripažintas aukščiausiu lygiu tarp esamų „80 PLUS“ programų.