Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
Baterijų technologijų pažanga dažnai lieka nuošalyje, nors būtent nuo jų priklauso, kiek ilgai veikia mūsų telefonai, nešiojamieji kompiuteriai ar elektromobiliai. Procesoriai jau pasiekė neįtikėtiną spartą, ekranai tapo itin ryškūs ir sklandūs, o kameros artėja prie profesionalių fotoaparatų lygio. Tačiau baterijos ilgai stovėjo vietoje. Viskas keičiasi dėl vienos svarbios inovacijos, tai silicio ir anglies technologijos.
„Samsung“ pristatė naują televizorių, kurio ekranas turi Micro RGB apšvietimą, sudarytą iš mažesnių nei 100 mikrometrų šviesos diodų. Skirtingai nuo įprasto apšvietimo, naujoji technologija leidžia tiksliai valdyti RGB šviesos diodus.
„Tesla“ oficialiai pradėjo teikti keleivių pavėžėjimo paslaugas San Fransisko įlankos regione, naudodama futuristinį pavadinimą „Robotaxi“. Nors pavadinimas leidžia manyti apie pažangų autonominį važiavimą be žmogaus įsikišimo, tikrovė kol kas gerokai žemiškesnė.