Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
„Redmi“ kompanijos atstovai paskelbė apie naują išmanųjį laikrodį, kuris bus žinomas „Watch Move“ pavadinimu. Išmanusis laikrodis aprūpintas 1,85 colių įstrižainės AMOLED ekranu su 390 x 450 raiška ir maksimaliu 600 nitų ryškumu.
Daugelis telefonų turėtojų, siekdami apsisaugoti nuo netikėtai išsikrovusio įrenginio problemos, dažnai naudoja įvairias išorines baterijas. Dabar tokį produktą pristato ir „Lenovo“. Gamintojas paskelbė apie 20 000 mAh talpos „ThinkPlus“ modelį.
„XPeng“ dabar dar labiau plečia savo elektrinių automobilių gamą. Lompanijos atstovai pristatė atnaujintą 2025 metų „X9 MPV“. Šis septynvietis automobilis, iki šiol parduodamas tik žemyninėje Kinijoje, dabar ruošiasi debiutui Europoje ir kituose tarptautiniuose rinkose.