Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
„Asus“ dabar pristatė dar vieną naują monitorių. Kompanijos atstovai paskelbė apie naująjį „ROG Swift OLED PG32UCDMR“ žaidimų monitorių. Tai pažangus modelis, kuris siūlo „DisplayPort 2.1a UHBR20“ sąsają.
Lietuvos įmonėms įgyvendinant įsipareigojimus pagal energijos sutaupymo susitarimus, 2024 metais bendras jų sutaupytos energijos kiekis siekia 441,74 GWh – tai daugiau nei Šiaulių miestui per metus patiekiama šilumos energijos ir du kartus daugiau nei sutaupyta 2023 metais.
„Apple“ kuria septynis virtualios ir papildytos realybės įrenginius. Apie tai pranešė autoritetingas analitikas Ming-Chi Kuo, pažymėdamas, kad pirmasis iš šių produktų rinkoje pasirodys iki 2025 m. pabaigos.