Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
JEDEC puslaidininkių inžinerijos standartų komitetas (JEDEC) paskelbė apie UFS 5.0, naujos universaliosios „flash“ atminties (UFS) standarto versijos, kūrimo užbaigimą.
Dalis „Xiaomi“ bendrovės produktų pristatomi ir su dukterinių įmonių prekiniais ženklais. Būtent tokią naujieną dabar turi „Redmi“. Kompanijos atstovai paskelbė apie naują monitorių, kuris bus žinomas kaip „Redmi A27Q 2026“.
Elektromobilių rinka išgyvena dar vieną pakilimo etapą. Vien per rugpjūtį pasaulyje buvo parduota apie 1,7 mln. elektromobilių, o per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius šis skaičius jau siekia 12,5 mln. Tai rodo, kad žmonių susidomėjimas aplinkai draugišku transportu auga vis sparčiau.