Japonijos analitinė kompanija „GfK“ pateikė LCD televizorių pardavimo Japonijos rinkoje ataskaitą. Iš šios ataskaitos matome, kad Japonijoje pirmauja kompanija „Sharp“ užimdama 45% rinkos dalies.
Buvo apklausta apie 4500 parduotuvių, esančių Japonijoje 2007 metais, ir „GfK“ išsiaiškino, kad tokios kompanijos kaip „LG“ ar „Samsung“ net neprekiauja savo televizoriais Japonijoje.
Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.
„Tesla“ pristatė naujausią savo programinės įrangos versiją „2025.26“, kuri žymi reikšmingą žingsnį į priekį, įtraukdama dirbtinio intelekto sistemą „Grok“. Nors ši funkcija žadama kaip pažangi naujovė, jos galimybės kol kas yra labai ribotos, todėl vartotojai neturėtų tikėtis revoliucijos jau dabar.
JAV technologijų milžinė nuolat tobulina savo dirbtinio intelekto sprendimus. Kaip ir buvo žadėta metų pradžioje, dirbtinio intelekto „Gemini“ sprendimai pasiekė naujausius „Samsung Galaxy Watch8“ serijos išmaniuosius laikrodžius.
Kinijos startuolis „Lisuan Technology“ Šanchajuje vykusiame renginyje pristatė savo pirmąjį savarankiškai sukurtą grafinį procesorių 7G106, pagamintą naudojant 6 nm TSMC N6 technologinį procesą.