|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 11, 18:50. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Vykdomi projektai » Lietuviško elektromobilio idėja
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 01, 14:59 |
|
|
|
Va kas gali nutikti neįdėjus dviejų šaibučių kur jų reikia... Plius kelios kitos akumuliatoriaus konstrukcijos bėdos.. Išvada: A123 akumuliatoriai yra visiškai saugūs, bet reikia neprarasti budrumo - jei užtrumpinsit visą bateriją ir per vieną celę ims tekėti visos baterijos srovė, baigsis blogai. Plius metalinė dėžė..
Jei tai būtų buvusios paprasto Li-Ion ar LiPO celės, rezultatas būtų buvęs gerokai žiauresnis..
Dėkui už linką, žinosiu į ką atkreipti dėmesį surenkant savo bateriją. |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 01, 17:23 |
|
|
|
ta saiba turi but jau pritvirtinta prie laksto nenuimamai. jei ja naudoja kad atskirt metalus, vadinas problema buvo zinoma. cia konstrukcine klaida, turetu padengt nuostolius gamintojas. |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 01, 18:00 |
|
|
|
as manau kad tokius dalyku išvengti reikia panaudojat papildoma gesinimo sistema, nes tai gana daznas atvejis kai elektros sistema užsidega ir ateityje to irgi nebus isvengta. |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 01, 21:48 |
|
|
|
zamolskis rašo: |
nepatvirtintomis ziniomis Markas sudauze savo elektromobili, projektas nutraukiamas |
dar reikėjo parašyti, kad šalia sėdėjęs Daumantas Butkus su filmavimo kamera akimirksniu ištirpo išsiliejusiame iš akumuliatorių elektrolite |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 01, 22:45 |
|
|
|
Digix rašo: |
as manau kad tokius dalyku išvengti reikia panaudojat papildoma gesinimo sistema, nes tai gana daznas atvejis kai elektros sistema užsidega ir ateityje to irgi nebus isvengta. |
Jo reiktu gan nemazo gesintuvo masinoje. Bet ir laikyt ji, kad nelaimes atveju butu prieinamas. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 02, 02:52 |
|
|
|
kionig rašo: |
Digix rašo: |
as manau kad tokius dalyku išvengti reikia panaudojat papildoma gesinimo sistema, nes tai gana daznas atvejis kai elektros sistema užsidega ir ateityje to irgi nebus isvengta. |
Jo reiktu gan nemazo gesintuvo masinoje. Bet ir laikyt ji, kad nelaimes atveju butu prieinamas. |
turbut jis nelabai pades kai tau vaziusojant is po kapoto liepsnos pasipils tada jau sunku bus sustoti lekiant ant 100km/h
reiketu kad gesintuvas butu automatinis taip kaip lektuve.
manau nebutu dideles problemos ideti kazkoki susprogdinama paketa su gesinimo putomis kad esant avarijai apipiltu viska vandeniu.
butu galima net i pati akumuliatorisu imontuoti kazkokias skyscio kapsules kad perkaitimo atveju jis butu apipiltas vandeniu ir viena defektuota cele nesukeltu grandinines reakcijos. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 02, 22:21 |
|
|
|
Citata: |
as manau kad tokius dalyku išvengti reikia panaudojat papildoma gesinimo sistema, nes tai gana daznas atvejis kai elektros sistema užsidega ir ateityje to irgi nebus isvengta. |
Cia gi naujas darzas dar . Nereikia tiketis kad viskas bus ok ishkart.
Del manes gali prisikabinti ir priekaba su cisterna putu, nedegiu audeklu, smelio deze gaisrininko shalmu ir t.t. , bet kiek ash zinau jei per keleta minuciu, buk tai elektrine ar kitokia mashina nepagesinsi zidinelio, tai gali atsitraukti nuo mashinos per saugu atstuma ir pasishildyti rankytes prie pionierishko lauzho.
Citata: |
ta saiba turi but jau pritvirtinta prie laksto nenuimamai. jei ja naudoja kad atskirt metalus, vadinas problema buvo zinoma. cia konstrukcine klaida, turetu padengt nuostolius gamintojas. |
cia kaip supratau buvo du gamintojai.. vienas kuris pagamino celes ir kitas kuris jas sudejo. Kuris tavo manymu turetu padengti viska?
Celiu gamintojas nusiplove rankytes manau pilnai, nes buvo uzhspausti
apsauginiai vozhtuvai ir laidai pasikure del blogo jungimo.
Turbut galima buvo daryti ne kvadratine plokshtele, bet ja sukarpyti y liezuvelius ir juos tada virinti prie celiu, bet tada gaunasi reiktu storesnes plokshteles ir daugiau sudetingesnio darbo
Vairuotojas kaip supratau vaziavo toliau ir tik po antro startavimo viskas pakankamai pasitrumpino. Cia yzvelgiu truputy ir jo kaltes . |
|
_________________ Hard work has a future payoff. Laziness pays off now |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 03, 17:11 |
|
|
|
Gesinimui reikia ideti kaip pas sportines masinas stovi gesinimo sistemos stovi balionas nuo jo voztuvas ir nuvesta purkskikliai iki variklio benzo bako vairuotojo ir kai suveikia pursckia kur reikia |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 03, 18:43 |
|
|
|
tas kur suprojektavo deze kaltas. ir kur lievai susuko kaltas. o kurie ten galiojimo terminus teikia tegu aiskinasi kuriam ten moket
siaip pati cele konstrukcija irgi nestebuklas, amperazai dideli o korpusas kaip paprasto elemento. tuos elementus kai sukure , tikrai neskaiciavo tokiems amperazams. turetu but galai prisukami arba lituojami arba isvadai isvesti. ten kai virina su kontaktine, pilnai galima sugadint pati elementa. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 22, 00:06 |
|
|
|
Perskaiciau visa sia tema(aisku kai kur permeciau akimis visus israndinejancius dvirati, gincus ) ir tuo paciu misraine pavadinciau, bet buvo galima rast kai ko naudingo, tik deja labai mazai, nes visgi i sia tema mane atvete keitikliu kurimo ypatumai ir taip pat varikliai.
Tema uzvesta gan senokai ir beveik kaip jau 3 metai jai, ir buvo tam tikru kalbu globaliniu mastu. Visgi ir as prisidesiu prie tu skeptiku, kad elektromobilis tai tik hobis pasiturinciam arba bandanciam "spausti varske", atsiprasau, kad tokia skurdi mano nuomone , zinoma tas Markui pavyko Ir priedo nesakau, kad visa sita reikala uzraukt, bet reikia tobuleti, kad tureti koki tai grynakrauji lietuviska, o ne kinietiska daikta, be to, europiniu automobiliu gamintoju konkurencija Markui dar negresia, bet kaip ir.
Be abejones jus mane uzmetysit akmenimis ir pavadinsit tikru lietuviu, kurio mastymas persiauras suprast tokius dalykus, bet taip pat as nepamirstu ateities ir neneigiu, kad elektromobilis bus ateities masina, bet tendencijos 5 ar net 10 metu i prieki, kai buvo uzvesta si tema jau, kurias pateike Digix, beje netgi teisingas. http://www.technologijos.lt/n/straipsnis?name=straipsnis-10079&l=0 |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 22, 13:16 |
|
|
|
Aš manau, kad nėra ko čia žiūrėti ir viską vertinti tik per masinį vartojimą. Tiesiog nėra jokios tam prasmės, kam vertinti elektromobilių ateitį būtent taip? Teisingai pastebėta, kad elektromobilius pirks ir kurs tik entuziastai. Tačiau, jei pažvelgti giliau, kas yra entuziastas, tai suprasi, kad kiekvienas automobilio modelis turi savo entuziastus. Gali pagaminti bet ką, svarbu, kad būtų kažkokia ptraukli detalė - dizainas, galingumas, ekonomiškumas, pigumas, prabangumas ir bet koks toks daiktas turės savo entuziastus, kurie juos pirks. Gali padaryti automobilį už milijoną dolerių, kuris per 15min suryja šimtą litrų benzino, bet ir jam bus pirkėjų, nežiūrint, kad tai itin neekonomiškas ir brangus daiktas, tiesiog absurdiškas daugelio žmonių nuomone, bet čia bus prestižo ir išskirtinumo detalė, kuri trauks klientus ir firma, gaminanti juos darbo turės iki pasaulio galo ir klestės, nežiūrint, kad tokių automobilių bus pasaulyje vos keli šimtai. Elektromobilis turi per daug ptrauklių detalių - čia ir ekonomiškumas, ir patikimumas, ir ekologiškumas, dizainą ir dinamiką, iškaikant aukštą ekonomiškumą, galima padaryti įspūdingus ir tas VIENINTELIS trūkumas KOL KAS palyginti trumpas nuvažiuojamas atstumas ne visiems yra elektromobilio nurašymo priežastis. Kaina irgi ne visiems kliūtis net ir Lietuvoj. Tad elektromobilius gaminti apsimoka ir apsimokės, visas klausimas tik kokio dydžio gamyklą statyti. Ir nereik čia jokios "varškės spaudinėti", elektromobilių poreikis yra ir auga, būtent tokių kokie jau yra. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2009 11 22, 14:58 |
|
|
|
zinai reikes rasti gana trenkta entuziasta elektromobilio pardavimui.
reikia kazko labai pamisusio ant ekologijos, kuri relaiai jug absoliuciai nesvarbu.
tas entuzsiatas turi tureti baisai daug pinigu. jo nusipirkimui, bet tas turtingas zmogus turi buti didelis skriaga kad veliau labai rupetu ekonomiskumas. nu ir reikia kad per daug toli nevazinetu.
taigi elektromobilio pirkejas bus ant ekologijos pamises skupus milionierius kuriam reikia kasdien vazineti i darba. tokiu zinoma atsiras, bet nelabai pragyvensi is elektomobiliu gamybos darydamas po viena per menesi.
iskirtinumo jokio elektromobilis neturi. tai siuo metu tik ekologijos pamiselio simbolis nes kai apie juos rasoma, niekas daugisu net neminima iskyrus "netersia oro" bet ta pati galima ir kitais budais pasiekti.
del atstumo padidinimo ji galima didinti iki begalybes,tiesiog daugiau akumuliatoriu idek ir kaina padvigubink. bet tai nepades nes jei sumanysi vykti i didele kelione kokius 3000km tai nesvarbu kiek tuose akumuliatoriuose elektros telpa vistiek reikes krauti keleta kartu kelioneje. o jei pakrovima darysime normaliu greiciu per valanda tai visdelto gana ilgai laukti reikes ir bus sunkoka rasti tokios galios ekektros saltini(ir dar toki kuris sutiktu tau to elektros parduoti, gal kokia elektros tinklu skirstymo stotis galetu padeti). jei krausi per 15 min rizikuoji i ora islekti. nebent gal akumuliatoriu vedinimas pades. |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|