|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 10, 02:54. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Vykdomi projektai » Lietuviško elektromobilio idėja
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 02 21, 03:03 |
|
|
|
to Markas: manau mes uzhsiimam labai panashia veikla.
ash taip pat nusitaikes y trifazius variklius ir y aukshtas ytampas elektromobiliuose, nes skaitau kitaip cia nieko geresnio nepasieksi.
jei nesunku pasakyk tiksliau kokius tranzus naudoji ..IGBT speju
kaip jau gal matei anoj temoj "elektromobilis" turiu ash dabar problemu su draiveriu niekaip negaliu rast nete schemos 600A IGBT tranziukui.
noriu pradziai pasigamint reguliatoriu savo 72v DC varikliui, na o veliau jau bandysiu trifaziui.
dar sudomino tai, kad skei ishbandei regeneraciny stabdyma..
ash chia neseniai buvau pasileides generatoriu toky su 0.55 kW asinchroniniu varikliuku/generatorium kury suko zoliapjoves benzininis varikliukas, bet tik kelis shimtus vatu pavyko ishgaut.
butu ydomu ishgirst kaip tu jo suzadinima palaikai su apkrova.
shiaip geriau butu gyvai susitikus apie tokias plonybes pakalbet
nes cia labai letai ir siaurai gaunasi |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 02 21, 11:26 |
|
|
|
"Patikimumas? kas 2000 valandu pakeisi sepecius. 2000 valandu tai apie 100 000 km." - Teko praktikoj susidurti dar ir su vandeniu bei dulkem ant kolektoriaus, kas elektromobilyje bus sunkiai išvengiama, nebent variklį montuoti salone. Bet praktikoj jis stovi žemai ir atviroje vietoje (prie greičių dėžės). Šepečiai dėl to nesudilo, bet kolektorius...
Jie kas nori su manim pabendrauti asmeniškai, mano e-mailas elektromobilis@one.lt
Dėl tranzų, tai šiuo metu pas mane įtampa iki 200V, tad naudoju MOSFETus,
200V 40A, iš viso 60vnt. Kodėl? Jie daug pigesni. Daug mažiau kaista,
keitiklį galima padartyti
įspūdingai mažą. Yra vienas didelis blogis juose - lėtas vidinis diodas, bet tą problemą galima išspręsti su nedideliais nuostoliais. Ateity, jei sėkmingai susitvarkysiu su šituo keitikliu , planuoju padaryti 100KW nominalios galios. Įtampa tada bus daug didesnė, teks naudoti IGBT, nors menęs jie nežavi dėl
didiko pastuvaus įtampos kritimo ir didesnio kaitimo. Tai ne tik nuostoliai, bet reik didinti aušinimo pajėgumus.
Dėl apsaugos, tai pas mane yra padaryta ir realiai sudirba per 450ns, bet
itin reaguoja į triukšmus. Bandžiau lėtesnę - nulekia tranzai jei įvyksta
trumpas jungimas ne variklyje, bet pačiame keitiklyje. Čia induktyvumas
toks mažas, kad srovė spėja per tą laiką užaugti iki 1000A eilės. Toks trumpas jungimas įvyksta kai dėl kokių nors priežasčių atsidaro abu priešpriešiniai tranzai, arba vienas iš jų pramušamas. Be tokios apsaugos
esu padaręs ne vieną fejerverką, kur nenusileidžia nei Holivudo filmams.
Nuo to laiko, kai padariau greitą apsugą, fejerverkai baigėsi, bet itin aktuoli pasidarė triukšmų problema. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 05, 15:24 |
|
|
|
bendrais bruozais apie trolikus: (cia kazkas norejo suzinoti kaip trolikuose valdymas is principo padarytas)
Basic Technical Parameters of Trolleybus ŠKODA 25 Tr IRISBUS:
The trolleybus is fitted with an operation-verified asynchronous traction motor ŠKODA 18ML 3550 K/4 with rated output 240 kW and the gearbox with constant gear ratio It is supplied from a regulated alternator on the basis of IGBT transistors. This alternator also provides the function of an electro-dynamic brake so that the braking energy is primarily recuperated back into the trolley and if the trolley conditions do not allow that, it is wasted in the brake resistor.
Daugiau cia http://www.karosa.cz/main.php?language=english&show=press&date=2004-07-16+12%3A54%3A18 |
|
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 15, 00:04 |
|
|
|
Pagal pirminius paskaiciavimus ir praktika, jei akumu mase 500-600kg:
- Švino rūgštiniai iki 100km.
- Nikelio-kadmio iki 160km.
- Ni-Mh iki 200km
- Li-Io, Li-Po iki 400km.
Iš to aišku, kad tai kasdieninis miesto automobilis, suktis namai - darbas -namai, dar užsukant į parduotuvę. Mat lietuvis neįpirks kitokių kaip švino akumuliatorių. Be to, dauguma žmonių per dieną paparastai nenuvažiuoja daugiau kaip 60-70km. Tai būtų antrasis šeimos automobilis, reik daugiau - imi iškaseninį.
Visas elektromobilio patrauklumas yra ne atstumas, bet jo ekonomiškumas, Tai 4-5lt/100km (kraunant naktį, pagal naktinį tarifą). Be to ekologija, maži aptarnavimo kaštai - nereik keisti tepalų, filtrų, dirželių, čia nėra nei sankabos, nei žiedų, nei žvakių, nei purkštukų, nei nuolat prakiūrančio duslintuvo, nei varvančios aušinimo sistemos, nei starterio, nei generatoriaus, žodžiu, daug ko, kas kelia automobilistams galvos skausmą ir nuolat paplonina pinigines. El. variklis, reduktorius - sudyla tik guoliai, pakeisi už kelis litus po kokių 300000km. Net stabžiai ilgiau laiko, nes pagrinde naudojamas regeneracinis stabdymas varikliu, energija grąžinama atgal į baterijas. Mieste tai liuks.
Žinoma, kas 150000km teks pakeisti akumuliatorių. Elektrokariniams švino akumuliatoriams (pvz. MIDAC firmos) suteikiama 1500 įkrovimo-iškrovimo ciklų arba 5 metų garantija. Mažai? Net ir įskaičiavus akumuliatorių kainą, viskas atsiperka su kaupu.
Dar vienas slaptas elektromobilio privalumas, ką, deje, gali patirti tik "išrinktieji" - nepaprastas važiavimo malonumas Kas tai per malonumas? Puiki elektrinė trauka visame sūkių diapazone, nereik jokiu begiu, plius neįprasta tyla.... Reik pabandyti, tie kurie pabando, jau sunkiai skiriasi su elektromobiliu... |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 15, 10:48 |
|
|
|
O mane neramina viena mintis - perdarius automobili reikai sutvarkyti registracija ir t.t. Teoriskai tai galima sutvarkyti - specializuota firma su leidimu tam barbui, bet deja...
Ne duok Dieve padatysi avarija. nei draudimas nemokes ir visos kitos pasekmes. Nebent tai daiktas , kurio nereik registruoti.
Visi kiti privalumai- taip. Rekuperacinis stabdymas duoda tik apie 10% atstumo padidejimo (jei teisingai realizuotas) O kaip ta teisingai padaryti - neaisku. Ni-cd akumams - tai jau siokios tokios problemos (atminties efektas), del ko rekuperacija cia nebus tikslinga (mano nuomone). Zinoma yra kitu variantu. Bet kol kas pasiliksiu juos sau. |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 17, 23:20 |
|
|
|
super rašo: |
jei itaisius generatoriu galymetu padaryt kad nereiktu kraut |
O! O dar geriau įtaisyti generatorių galingesnį už variklį. Tada nereik visai akumų, tik pastumi, generatorius ima gaminti elektrą, ta sukti variklį, variklis dar greičiau suktis, generatorius dar daugiau gamint elektros ir taip įveikiamas pirmas kosminis greitis, po to antras, trečias... Ir kas čia šitoje logikoje blogai?
Šiaip teko susidurti su Perpetum Mobile labai iš arti. Teko demaskuoti keletą idėjų, prie kurių, atrodytų iš pirmo žvilgsnio, niekaip neprisikabinsi. Aš visai nesijuokiu iš tų žmonių, kurie bando kažką padaryti šioje srityje. Tai visai nejuokinga, nes tokie atsiduria dideliame pavojuje. Bet tai jau ne šita tema ir ne elektronika. |
|
_________________ 10 metų tarp elektromobilių |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 17, 23:54 |
|
|
|
kodel ne elektronika as mastau jeigu su generatorium padarius tai galetu jis vaziuot nuo generatoriaus siaip susidaro trinties nuostoliai kietai butu cia mano pamastymai |
|
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 18, 02:13 |
|
|
|
super rašo: |
kodel ne elektronika as mastau jeigu su generatorium padarius tai galetu jis vaziuot nuo generatoriaus siaip susidaro trinties nuostoliai kietai butu cia mano pamastymai |
ar tu cia rimpatai siulai ta pirmoko amzinaji varikli?, atrodo kazkada visi apie toi galvojom, ir as ir kiti mano draugai kurie zino kas yra generatorius.
beje man patiko toks dalykas:
visus amzinuosius variklius galima supaprastinti iki paties paprasciausio:
ratas ant guolio: pasukam ji, ir nuo tada desine puse suka kaire o kaire desine. galima garantuoti kad toks PPM suksis ilgiau nei bet kuri kitas
saip tai tikrai generatorius manau butu neblogai, jei reikia i ilgesne kelione nei gretima parduotuve. tada zinoma generatoriu reikia sukti kokiu nors lektuvinio tipo turbovarikliu(buna ju per ebay pirkti) ir gauname hibridini automobili. |
|
Paskutinį kartą redagavo Digix, 2007 03 18, 03:24. Redaguota 1 kartą |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 18, 13:36 |
|
|
|
super rašo: |
nuo generatoriaus kad vaziotu |
šiaip dauguma dabartinių šilumvežių dirba nuo generatoriaus. Turbodizelis suka tą generatorių, gamina elektrą, o ji paskui naudojama dvylikoje variklių - ant kiekvieno rato po vieną.
Bet mašinoj neapsimoka - jokių privalumų - ir garsas toks pat, ir svert sveria daug daugiau nei paprastoj mašinoj. Tik tiek kad pavarų perjunginėt nereikia. |
|
|
|
|
|
Lietuviško elektromobilio idėja |
Parašytas: 2007 03 18, 15:18 |
|
|
|
nu tarkym nuo akomo isjudinamas ar kaip nors ir generatuotius pradeda tokia srove kads isnestu variklis atjungiamas akuomas ir masina pradeda vaziuoti nuo generatoriaus |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|