|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 05 25, 11:04. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Žinantiems ir klausiantiems. Ar žinai, kad... » Vidaus degimo variklio alternatyva
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 4 iš 4 Pereiti prie Atgal 1, 2, 3, 4 |
|
|
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 19:03 |
|
|
|
nu jei jau batarke bus 500Kg tai nzn, manau iki 200-300Kg tikrai per akis, aisku masina masinai nelygi, o beto kaip jau sakaiu jos galai atrodo 17.4Kw o ne 8Kw. |
|
|
|
|
|
|
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 21:28 |
|
|
|
jei batarke svers puse tonos tai kiek pati masina svers? beto labai abejoju ar visiems to cinko uzteks... cinkas ne tiek paplites kaip gelezis, o ir kainuoja nemazai...
su branduoline energija butu gerai, bet tokios statybos kainuoja milziniskus pinigus, reaktoriai skaiciuojami mazdaug 25 metam, po to elektrines uzdarymas kainuoja panasiai kaip statyti nauja, o likimo valiai nepaliksi - pavojinga. naujas branduolinis kuras kainuoja daug, atitarnavusio kuro utilizavimas vel dafiga kainuoja. padauges elektriniu - padauges amzinojo laidojimo vietu ir cia vel slypi pavojai. ipatingai svarbi statymo kokybe, padarysi chaltura ir likimas gali buti kaip su cernobiliu. elektrines statyba, islaikymas,uzdarymas per jos gyvavimo perioda neatsiperka. atmetus isvardintus minusus, atomine elektrine yra puikus dalykas |
|
|
|
|
|
|
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 13, 23:51 |
|
|
|
500kg baterija nemanau kad baisiai daug, elektromobilije nebereikalinga daug iprastu elementu kaip pavaru deze, sankaba, varikliai ant kiekvieno rato svers po kokius 10-20 kg. o cinkas tai jug gana sunkus, uzims nedaug vietos.
del atominiu elektriniu tai nera pasirinkimo, visias kitas kuras sukelia siltnamio efekta, nesvarbu kaip ji deginsi. jei uzdarymas labai brangus reikia amzinas elektrines projektuoti., be to siuo metu egzistuojareaktoria kurie gali sau pasigaminti kura is netinkamo urano, tai ekeltros savikaina butu 0.01ct kai dabar yra 3-5ct. tokiu atveju urano tusktanciui metu uztektu.
arba geraisuai alternatyva termobrabduolinis rekarorius. dabar bandoma s tarptautini projektas ITER pirmasis reaktorius bus 10GW galingumo eksperimentinis, negaminatis elektros. |
|
|
|
|
|
|
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 14, 12:33 |
|
|
|
geotermija ne visur imanoma, tats kai buves islandijoj, tai kiek zn jie ten tik ir nautoja geotermine gei upiu energija, gent jau pagrinde, bet ten tam lb palankios salygos o be ju nlb kas. |
|
|
|
|
|
|
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 14, 20:08 |
|
|
|
na termobranduolinės, tai tikrai gerai, bet ar nebus taip, kaip buvo su atomine elektrinėmis? prieš jų masinį naudojimą, buvo manoma, kad su jom nebus jokių problemų, ir jos visur bus naudojamos, deja kai pradėjo jas naudoti, pasirodė kiek kitaip. o beje, dėl cinko baterijomis varomu mašinų, jeigu akumas sveria kokius 500 Kg varikliai dar 100 na ir ten kitos detalės svers sakykim 400 Kg, tai mašina sveria apie 1 t tai kas bus avarijos atveju? nuskris toli toli.... aišku, kai lengva ir kita avarijoje mašina, tai gerai, bet vistiek sunkesnės avarijos atveju geriau.... |
|
_________________ nepamirškit, klysti žmogiška
privatas - privatiems klausimams
arch linux |
|
|
|
|
|
Vidaus degimo variklio alternatyva |
Parašytas: 2006 07 14, 23:56 |
|
|
|
Termobranduolinės elektrinės turi nemažą pliusą.Tai yra saugumas.Paprastos atominės elektrinės reaktoriuje pakraunama daug kuro(metams ar pan). Dėl to avarijos atveju gali išsiveržti labai didelis kiekis radioaktyvių medžiagų. Su termobanduolinėm - kitaip. Reaktoriuj yra kuro vos kelioms minutėms.Be to , palaikyti termobraduolinę reakciją yra sunku. Jei kasnors sugenda , reaktorius paprasčiausiai "atšąla".
Šiaip ITER yra gana sudėtingas projektas , ir gali būti , kad su juo bus dar daug problemų. Kol kas neaišku , ar statyti tokias elektrines apsimokėtų. |
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|