|
|
Elektronika.lt portalo forumas
Jūs esate neprisijungęs lankytojas. Norint dalyvauti diskusijose, būtina užsiregistruoti ir prisijungti prie forumo.
Prisijungę galėsite kurti naujas temas, atsakyti į kitų užduotus klausimus, balsuoti forumo apklausose.
Administracija pasilieka teisę pašalinti pasisakymus bei dalyvius,
kurie nesilaiko forumo taisyklių.
Pastebėjus nusižengimus, prašome pranešti.
Dabar yra 2024 06 08, 10:19. Visos datos yra GMT + 2 valandos.
|
|
|
|
Forumas » Automobilinės apsaugos sistemos » Subaru Legacy 2003 2.0l (101kW) - Variklio blokavimas
|
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų į šį forumą Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume
|
|
|
Puslapis 2 iš 2 Pereiti prie Atgal 1, 2 |
|
|
Subaru Legacy 2003 2.0l (101kW) - Variklio blokavimas |
Parašytas: 2016 06 05, 21:15 |
|
|
|
Jungiant imobilaizerį paprastai kuro pompa jungiama nuosekliai imobilaizerio relei.
Ar galima būtų kuro pompą pajungti atvirkščiai (t.y. naudojant dviejų kontaktų grupių relę, kuri sukeistų - ir + poliaringumą)?
Jungiant degimą tai suklaidintų automobilio vagį, nes pati pompa suveiktų pasukus raktelį.
Ar tai nepakenktų varikliui/pompai? |
|
|
|
|
|
|
Subaru Legacy 2003 2.0l (101kW) - Variklio blokavimas |
Parašytas: 2016 06 05, 21:41 |
|
|
|
Tomas221 rašo: |
Jungiant imobilaizerį paprastai kuro pompa jungiama nuosekliai imobilaizerio relei.
Ar galima būtų kuro pompą pajungti atvirkščiai (t.y. naudojant dviejų kontaktų grupių relę, kuri sukeistų - ir + poliaringumą)?
Jungiant degimą tai suklaidintų automobilio vagį, nes pati pompa suveiktų pasukus raktelį.
Ar tai nepakenktų varikliui/pompai? |
Nepakentų, bet priklauso koks variklis. Dyzeliui suėsi aukšto slėgio siurblį ilgai brūžindamas starteriu.
O negeriau nusipirkt prancūzą? Tai netik vagis neužsikurs, bet ir pats kai reikės, nes ten pastoviai kintantys "slaupukai" automatiškai įdiegti |
|
|
|
|
|
|
Subaru Legacy 2003 2.0l (101kW) - Variklio blokavimas |
Parašytas: 2016 06 05, 21:54 |
|
|
|
diawollo rašo: |
Tomas221 rašo: |
Jungiant imobilaizerį paprastai kuro pompa jungiama nuosekliai imobilaizerio relei.
Ar galima būtų kuro pompą pajungti atvirkščiai (t.y. naudojant dviejų kontaktų grupių relę, kuri sukeistų - ir + poliaringumą)?
Jungiant degimą tai suklaidintų automobilio vagį, nes pati pompa suveiktų pasukus raktelį.
Ar tai nepakenktų varikliui/pompai? |
Nepakentų, bet priklauso koks variklis. Dyzeliui suėsi aukšto slėgio siurblį ilgai brūžindamas starteriu.
O negeriau nusipirkt prancūzą? Tai netik vagis neužsikurs, bet ir pats kai reikės, nes ten pastoviai kintantys "slaupukai" automatiškai įdiegti |
Mašina varoma benzinu. Tai, kad prieš 2 sav. jau nusipirkau Japoną, todėl ir dedu imobilaizerį (yra gamyklinis, bet custom nepakenks, ypač dėl anti-carjack funkcijos)
Tai jeigu labai starterį ilgai laikys, nieko neatsitiks varikliui? Jau geriau pompa tada sugenda, mašinos tada išvis negalės nuvaryti Ar gali dar kokiai automobilio daliai pankenkti šis mod'as?
Carjack atveju jis sukeistų poliaringumą įjungtam varikliui, ar nieko blogo? Kaip suprantu jis tiesiog momentaliai užgestų. |
|
|
|
|
|
|
|
Google paieška forume |
|
|
Naujos temos forume |
|
|
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods,
FS 22 Maps,
FS22 Mods |
|
ETS2 Mods
ETS2 Trucks,
ETS2 Bus,
Euro Truck Simulator 2 Mods
|
|
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods,
FS22 Maps,
FS22 Trucks |
|
VAT calculator
VAT number check,
What is VAT,
How much is VAT |
|
Paskola internetu
Vartojimo paskola,
paskola automobiliui,
paskola būsto remontui |
|
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope |
|
FS22 Mods
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors Mods,
FS22 Maps Mods |
|
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors |
|
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija |
|
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat |
|
|
|