Elektronika.lt
 2024 m. gegužės 20 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Gegužės 20 d. 20:37
Technologijų milžinės pataria: kaip verslui nepadaryti klaidų ruošiantis TIS2 direktyvai?
Gegužės 20 d. 17:41
KTU prisijungė prie išskirtinės CERN programos: tobulins dujinius detektorius
Gegužės 20 d. 14:46
Trys iš keturių žmonių darbe naudoja dirbtinį intelektą, rodo naujausias „Microsoft“ ir „LinkedIn“ 2024 m. darbo tendencijų indeksas
Gegužės 20 d. 11:55
„ChatGPT“ jau reaguoja į emocijas: ar riba tarp realybės ir virtualaus pasaulio blanksta?
Gegužės 20 d. 08:39
Drabužių skalbimui ir džiovinimui – du buitinės technikos įrenginiai ar vienas?
Gegužės 19 d. 16:11
„Philips Evnia 49M2C8900L“ – aukščiausios klasės žaidimų patirtis
Gegužės 19 d. 10:20
Grėsmė verslams: darbuotojai net to nežinodami nutekina jautrią informaciją
Gegužės 18 d. 16:45
„Volvo“ plečia biodyzelinu varomų sunkvežimių gamą
Gegužės 18 d. 10:25
„CanSat“ konkurso finale geriausią palydovą sukonstravo KTU inžinerijos licėjaus komanda „SpaceDroneSat“
Gegužės 17 d. 20:23
Išmaniosios technologijos – probleminio interneto naudojimo iššūkiams spręsti
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„Lexus“ atskleidė savo strategiją: paaiškėjo kada ir kaip taps vien elektromobilių gamintoju

Publikuota: 2024-01-03 11:20
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Bendrovė „Lexus“ kasmetiniame Kenshiki forume Briuselyje pristatė naujos kartos vien elektros energija varomų automobilių strategiją. Joje sudėlioti tiek inžinerijos principai, tiek naujų technologijų, kurios pakeis automobilių ateitį, diegimo planai.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Bendrovė „Lexus“ kasmetiniame Kenshiki (jap. Įžvalgų) forume Briuselyje pristatė naujos kartos vien elektros energija varomų automobilių strategiją. Joje sudėlioti tiek inžinerijos principai, tiek naujų technologijų, kurios pakeis automobilių ateitį, diegimo planai. Aptarinėdami strategijos detales, įmonės atstovai išsamiai paaiškino savo planą iki 2035 m. visame pasaulyje tapti vien tik elektromobilius parduodančiu prekių ženklu. Numatoma, kad Europoje, jeigu tik leis rinkos sąlygos, šis tikslas bus įgyvendintas dar anksčiau – iki 2030-ųjų.

„Lexus“ atskleidė savo strategiją: paaiškėjo kada ir kaip taps vien elektromobilių gamintoju

„Lexus“ buvo daugybės technologijų pradininkas nuo pat prekių ženklo įkūrimo 1989 m. Bendrovė turi kuo didžiuotis: ji daugybę kartų metė iššūkius nusistovėjusioms prabangių automobilių rinkos taisyklėmis ir nuosekliai didino savo gaminių vertę.

Kalbant apie elektrifikavimą, mes vėl peržengsime ribas. Sukursime naują modulinę transporto priemonių struktūrą ir naujos kartos akumuliatorius, kad ne tik pagerintume savo elektromobilius, bet ir pasiūlytume naują vairavimo malonumą. Bręsta nauja programinės įrangos revoliucija. Dėl jos galėsime sukurti aukščiausio lygio individualizuotus automobilius ir suteikti visavertę personalizuotą prabangą kiekvienam vairuotojui“, – renginyje pažadėjo bendrovės „Lexus Europe“ vadovas ir globalios „Lexus“ vertės grandinės viceprezidentas Pascalis Ruchas.

Ateities vizijos užuominos

Neseniai pristatyti koncepciniai „Lexus LF-ZC“ ir LF-ZL automobiliai atskleidžia, kaip bendrovė ketina maksimaliai išnaudoti elektrifikavimo ir naujoviškų technologijų teikiamą potencialą, kad suteiktų naujų mobilumo potyrių.

LF-ZC (Lexus Future Zero-emission Catalyst) modelis Europoje pirmą kartą parodytas būtent Kenshiki forume. Jis įkūnija būsimą naujos kartos „Lexus“ sedaną, kurį bendrovė pradės gaminti 2026 m.

Savo ruožtu LF-ZL (Lexus Future Zero-emission Luxury) demonstruoja elektrinio SUV flagmano viziją. Šis modelis leidžia itin individualizuoti vairavimą. Sąveika su automobiliu pakyla į naują lygį, nes elektromobilis pats gali teikti pasiūlymus, susijusius su vairuotojo vairavimo maniera ir įpročiais.

Automobilio salone kaip pagrindinė medžiaga naudojamas bambukas. Tai atspindi japonų tradicijas ir kartu rodo tvarų požiūrį į gamtą, nes pramoninis šio greitai augančio augalo naudojimas leidžia saugoti išteklius.

Visiškai skaitmenizuota išmani vairuotojo darbo vieta įtraukiančioje aplinkoje suteikia greitą prieigą prie valdymo įtaisų. Čia pagrindinę funkciją atlieka tradicinį vairą keičianti vairo jungtis: ji leidžia naudotis išskirtine „Lexus“ bendrovės „One Motion Grip“ skaitmenine vairavimo technologija.

Koncepciniuose modeliuose įtaisyti skaitmeniniai galinio vaizdo ir šoniniai veidrodėliai. Kad būtų patogiai pasiekiamos pramogų ir mobilumo programėlės, priekyje sėdinčio keleivio pusėje sumontuotas itin platus vaizdo ekranas.

„Arene“ operacinė sistema

„Lexus“ atskleidė savo strategiją: paaiškėjo kada ir kaip taps vien elektromobilių gamintoju

Naujoji „Lexus“ operacinė sistema „Arene“ atvers dar daugiau pramogų ir ryšio galimybių. Dirbtinį intelektą naudojanti balso atpažinimo sistema greitai reaguos į komandas ir galės pateikti lanksčius individualizuotus pasiūlymus – lyg asmeninis asistentas. Ši sistema netgi įsimins kasdienius vairuotojo įpročius ir mėgstamas programėles bei funkcijas, tad visa tai galės būti automatiškai aktyvuojama ir nepaprašius.

„Lexus“ išnaudos specifines elektromobilių charakteristikas, tokias kaip greitas įsibėgėjimas ir sklandus pavaros galios valdymas. Visa tai užtikrins visų varančiųjų ratų DIRECT4 technologija.

Elektromobilyje „Lexus RZ“ bei galingame hibride „Lexus RX 500“ jau panaudota sistema nuolat balansuoja priekinei ir galinei ašims tenkantį sukimo momentą, atsižvelgdama į kiekvieno atskiro rato apkrovą. Toks algoritmas užtikrina optimalų sukibimą bet kokiomis važiavimo sąlygomis. Dėl jo automobilis tolygiau pagreitėja, efektyviau įveikia posūkius ir stabiliau laikosi ant kelio.

Naujoji „Arene“ operacinė sistema leis dar tiksliau suderinti automobilio elgesį vairuotojui pasirenkant skirtingus važiavimo režimus. Vairuotojas galės dar labiau išplėsti pojūčių paletę, keisdamas mašinos keliamą garsą ir vibracijas.

Modulinė struktūra

Naujos kartos elektromobiliams kurti Japonijos bendrovė naudos modulinę struktūrą, padalijančią automobilį į tris dalis: priekinę, vidurinę ir galinę. Tokį struktūrizavimą padės užtikrinti specifinė didelių struktūrų pagaminimo vienu metu (angl. gigacasting) sistema. Ji suteiks ir daugiau laisvės kuriant automobilio formą.

Sumažinus dalių skaičių – priekinę ir užpakalinę transporto priemonės konstrukcijos dalis šiuo metu sudaro apie 175 atskiri elementai – žymiai sutrumpės gamybos laikas ir bus greičiau kuriamos įvairių tipų mašinos. Priekinį ir galinį modulius galima pagaminti greičiau nei per dvi minutes.

Modulinė struktūra taip pat bus pranašesnė dėl didesnio standumo ir mažesnio svorio, o tai savo ruožtu leis pagerinti elektromobilių dinaminius rodiklius. Toks sprendimas padės sumažinti potencialias remonto išlaidas, tad nedideli eismo įvykiai savininkams nevirs brangiais remontais.

Daugiatechnologis požiūris

„Lexus“ atskleidė savo strategiją: paaiškėjo kada ir kaip taps vien elektromobilių gamintoju

Artimiausiu metu, iki 2026 m., „Lexus“ ir toliau taikys daugiatechnologį elektrifikavimo metodą. Tai reiškia, kad vienu metu bus tobulinami ir modeliai su skirtingomis galios sistemomis, kaip antai UX, NX bei RX visureigiai, tiek ir dabartinę globalią „Lexus“ platformą naudojantys elektromobiliai, tarkime, RZ, tiek ir ant naujosios kartos platformos kuriami elektromobiliai, pavyzdžiui, LF-ZC prototipo pagrindu kuriamas modelis.

Per keletą artimiausių metų kiekvienoje iš šių trijų kategorijų bus naujienų, įskaitant ir naujus elektromobilius, kurie dar išplės dabartinį „Lexus“ asortimentą.

Naujuose modeliuose išvysime įvairių galios sistemų patobulinimus ir nuolatinę pažangą konstruojant geresnes baterijas. Japonijos gamintojas pirmasis pritaikys naujas baterijų technologijas, įskaitant gerokai pažangesnį naująjį ličio jonų akumuliatorių. Jį bus galima įkrauti nuo 10 iki 80 proc. talpos maždaug per 20 minučių, o viena įkrova nuvažiuojamas atstumas galės siekti apie 800 km (pagal WLTP ciklą).

2024-ųjų pavasarį RZ modelio asortimentą papildys nauja priekiniais ratais varoma versija. Vėliau pirmą kartą bus pristatyta vairo jungties „One Motion Grip“ technologija. Ateityje japonai planuoja įdiegti sistemą, kuri elektromobiliuose leistų atkartoti mechaninės pavarų dėžės naudojimo principą. Ji taptų dar viena malonaus vairavimo dėlionės dalimi.

Europoje augo

2023 m. bendrovė Europoje tikisi pasiekti maždaug 74 tūkst. naujų automobilių pardavimo mastą. Tai būtų maždaug 50 proc. daugiau nei metais anksčiau.

Tokį augimą leido pasiekti stipri automobilių gama. Beveik visa ji buvo atnaujinta per pastaruosius dvejus metus. Svarbiuose SUV segmentuose – NX, RX bei RZ – buvo pristatyti trys visiškai naujos kartos modeliai. Naujienos apėmė tiek tradicinius hibridus, tiek iš tinklo įkraunamus hibridus, tiek elektromobilius.

Tikimasi, kad augimo pagreitis išliks ir 2024 m., o ateityje bendrovei pavyks Europoje pasiekti šešiaženklį pardavimo skaičių.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama