Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/straipsniai/kompiuterija/76780/7-gyvybiskai-svarbios-elektronines-parduotuves-funkcijos/spausdinti/

7 gyvybiškai svarbios elektroninės parduotuvės funkcijos

Publikuota: 2021-02-15 08:29
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Mėgėjams
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai (reklama)

Norint prekiauti internetu, elektroninė parduotuvė yra būtinas įrankis šiam tikslui pasiekti. Tačiau siekiant užtikrinti verslo sėkmę yra lygiai taip pat svarbu, kad jūsų parduotuvė turėtų visas būtiniausias funkcijas. Kokybiškai sukurta internetinė parduotuvė turės visas reikalingas funkcijas, kad suteikti pirkėjui paprastą ir patogų apsipirkimo procesą.


Norint prekiauti internetu, elektroninė parduotuvė yra būtinas įrankis šiam tikslui pasiekti. Tačiau siekiant užtikrinti verslo sėkmę yra lygiai taip pat svarbu, kad jūsų parduotuvė turėtų visas būtiniausias funkcijas. Kokybiškai sukurta internetinė parduotuvė turės visas reikalingas funkcijas, kad suteikti pirkėjui paprastą ir patogų apsipirkimo procesą.

7 gyvybiškai svarbios elektroninės parduotuvės funkcijos

Ką tik į rinką įžengusiam verslui internetinių parduotuvių kūrimas gali pasirodyti sunkiai aprėpiamas procesas, todėl dauguma prekeivių šį darbą atlikti patiki IT paslaugų tiekėjams. Štai 7 gyvybiškai svarbių elektroninės parduotuvės funkcijos:

Prekių krepšelis

Tai yra viena pagrindinių ir reikalingiausių funkcijų elektroninės parduotuvės kūrime. Jūsų parduotuvės lankytojai į prekių krepšelį įkelia ir laiko pasirinktas prekes, ir jas „nešasi“ iki pat apmokėjimo žingsnio.

Elektroninė parduotuvė be prekių krepšelio yra įmanomas sprendimas, tačiau tokiu atveju pirkėjas galės pirkti ir apmokėt tik po vieną prekę vienu metu – bet pripažinkit, tai yra nepraktiška ir jūs tam negaištumėt savo brangaus laiko. Vietoje to, tiesiog nueitumėte į kitą e. parduotuvę, kurioje yra tokia elementari funkcija, kaip prekių krepšelis.

Prekių apmokėjimo modulis

Apmokėjimo modulis leidžia pirkėjui atsiskaityti už krepšelyje esančias prekes. Optimalus mokėjimo būdų parinkimas taip pat yra svarbus – jūs nenorite jų pateikti tiek, kad lankytojas pasimestų, ir nenorite, jog nerastų jam tinkamo. Šiame etape reikia skirti pakankamai laiko tikslinės auditorijos analizei ir tinkamų sprendimų priėmimui.

Prekybininkams, pardavinėjantiems prekes Lietuvos ribose pilnai užtenka „PaySera“ mokėjimo integracijos, kuri kaip tarpininkas siūlo atsiskaitymus per populiariausius Lietuvos bankus. Esant didesniam projekto biudžetui galima integruoti populiariausius Lietuvos bankus tiesiogiai be tarpininko, taip sukeliant didesnį pirkėjo pasitikėjimą. O tuo atveju, kai pardavinėjate prekes užsienio rinkai, būtina pateikti apmokėjimo banko kortele pasirinkimą – tai galite padaryti „PayPal“ arba „Stripe“ integracijų pagalba, kurios yra populiarios ir nesudėtingos įdiegti.

Saugumas

Siekiant apsaugoti savo internetinę parduotuvę nuo kibernetinių atakų ir įsilaužimų yra itin svarbu pasirūpinti saugumu. Jūs nenorite, kad apmokėjimo metu būtų pavogti jūsų kliento kortelės duomenys, arba pirkėjo sumokėti pinigai pasiektų ne jus, o įsilaužėlio banko sąskaitą. Saugus elektroninės parduotuvės kūrimas padės apsaugoti jūsų klientų asmeninius duomenis ir jūsų, kaip prekeivio, reputaciją.

Užsakymų valdymas

Patogus užsakymų valdymas supaprastina prekeivio darbą administruojant elektroninę parduotuvę ir sunaudojamus laiko resursus užsakymui apdoroti, atliekant užsakymų patvirtinimus ir atšaukimus, pinigų grąžinimus, pinigų surinkimus per kurjerį prekių pristatymo metu, ir klientų informavimą apie jų užsakymo statusą.

Lanksti struktūra

Atsižvelgiant į internetinės parduotuvės ateities planus, yra svarbu pasirinkti lanksčią struktūrą ir turinio valdymo sistemą. Numatykite tai, kad jūsų internetinė parduotuvė augs, todėl jai reikės papildomos vietos katalogo plėtrai. Kokybiškas internetinės parduotuvės kūrimas sąlygoja tai, jog didėjant katalogo prekių ir kategorijų apimčiai nekils jokių problemų norint internetinę parduotuvę patobulinti, kai priešingu atveju, ko gero, turėtumėte kurti naują e. parduotuvę.

Suderinamumas su mobiliaisiais telefonais

Remiantis statista.com pateiktais duomenimis, 2020 metais 50,81 % visų pasaulio internetinių svetainių apsilankymų buvo atlikta per mobilų telefoną. Tai itin svarbus rodiklis priimant dizaino ir suderinamumo sprendimus elektroninei parduotuvei – naršymas ir apsipirkimas mobiliajame telefone turi būti greitas, patogus, ir naudoti kuo mažesnį kiekį mobilių duomenų.

Elektroninių parduotuvių lankomumo statistika

Priklausomai nuo jūsų biudžeto, rekomenduojama pasiūlyti papildomus mokėjimo būdus naršantiems per mobilų telefoną, tokius kaip „Apple Pay“ ar „Google Pay“. Šiais mokėjimo būdais jūsų pirkėjas atsiskaitys už prekes vos keliai paspaudimais mokėjimą patvirtinant piršto antspaudu arba „Face ID“ funkcija, be būtinybės suvesti mokėtojo rekvizitus ir pristatymo adresą.

Turinio valdymo sistema

Kad prekes ir informaciją į elektroninę parduotuvę galėtumėte pridėti be programavimo įgūdžių, reikalinga turėti turinio valdymo sistemą. Jos pagalba greitai ir be vargo įkelsite, pakoreguosite ir ištrinsite prekes, tekstą ir kontaktinę informaciją. Turinio valdymo sistema yra jautri vieta kibernetinėms atakoms ir saugumui, todėl ją renkantis tinkamai atlikite namų darbus ir, žinoma, prisijungimui naudokite sunkiai atspėjamą slaptažodį.

Ar turint elektroninę parduotuvę su visomis aukščiau išvardintomis funkcijomis galima tikėtis sėkmingos prekybos internetu? Atsakymas – taip. Nors ir yra daugybė papildomų ir efektyvių funkcijų elektroninei parduotuvei, jeigu prekiaujate kokybiškomis ir populiariomis prekėmis geromis kainomis, šių funkcijų užtenka pelningai prekybai, tačiau internetinės parduotuvės tobulinimas jums padės verslo augimo procesą gerokai paspartinti.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!