Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/straipsniai/kompiuterija/6838/bilas-geitsas-xbox-360-ateitis/spausdinti/

Bilas Geitsas: „Xbox 360“ ateitis

Publikuota: 2007-01-31 07:35
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©HDTVLietuva.com
Inf. šaltinis: HDTVLietuva.com

Interviu leidiniui „The San Jose Mercury News“ Bilas Geitsas papasakojo, ką jis asmeniškai galvoja apie kompanijos „Microsoft“ žaidimų kompiuterio „Xbox 360“ ateitį: „Žaidėjams ketiname pateikti ne tik standartinius žaidimus. Mes turime tai, ko neturi konkurentai. Draugai visada nori žaisti kartu, ir jau šiuo metu 10 milijonų žmonių naudojasi „Xbox Live“ tinklinio žaidimo paslauga.“


Microsoft Xbox 360

Paskutiniame oficialiame interviu leidiniui „The San Jose Mercury News“ Bilas Geitsas papasakojo, ką jis asmeniškai galvoja apie kompanijos Microsoft žaidimų kompiuterio „Xbox 360“ ateitį.

Žurnalisto klausimas: „Kompanija „Nintendo“ sukūrė neblogą žaidimų kompiuterį su neįprastu valdymo pultu, kuris, be kita ko, pardavinėjamas už labai patrauklią kainą. Ar gali būti taip, kad būtent „Wii“ karaliaus kompiuterinių žaidimų pasaulyje?“

Bilas Geitsas: „Kompanija „Sony“ visada buvo pagrindinis mūsų konkurentas, bet mes visiškai nenurašome „Nintendo“ kompanijos. Ką pasakyti... Galime džiaugtis, kad „Nintendo“ turi įdomų savo žaidimų valdymą, bet tik tiek, nieko daugiau. Tačiau pagalvokime, ar ilgai mes galėsime tuo gėrėtis?

Pažvelkime į tai, kad daugelis žaidėjų reguliariai grįžta prie klasikinių žaidimų, taip pat skiriamas didesnis dėmesys žaidimų grafikai, galimybei žaisti tinkle. Mes turime tai, ko neturi konkurentai. Draugai visada nori žaisti kartu, ir jau šiuo metu 10 milijonų žmonių naudojasi „Xbox Live“ tinklinio žaidimo paslauga.

Viva Pinata

Bet mes nestovime vietoje, ateityje mes sujungsime „Xbox 360“ sistemą su PC. Jūs manote, kad kompanija „Nintendo“ kurs daugiaplatformius žaidimus ir PC, ir „Wii“ kompiuteriams? Abejoju. Iš tiesų mes manome, kad kompanija „Nintendo“ drąsiai juda konkrečiai pasirinktu keliu. Visgi, mes taip pat turime savo konkretų kelią ir žaidėjams ketiname pateikti ne tik standartinius žaidimus. Manau užtenka pažvelgti į „Viva Pinata“ žaidimą.“

Klausimas: „ Kaip jūs manote, ar kompanija „Sony“ sugebės sukurti kažką gražesnio ir įspūdingesnio, pavyzdžiui, už žaidimą „Halo 3“?“

Bilas Geitsas: „Ne. Jie bandė išnaudoti „Cell“ procesorių, kaip vaizdo procesorių, bet, deja, kompanija „Sony“ visai nesuvokė, ką daro. Paskutiniu momentu jie kreipėsi į kompaniją „nVidia“. Tačiau „nVidia“ negamina eDRAM modulių, kurie atsakingi už sistemos spartinimą. „Sony“ kalba, kad valdys kompiuterinių žaidimų pasaulį, bet mes tuo netikime. „Cell“ technologija tikrai pati pažangiausia, bet tai visiškai nesuteikia PS3 žaidimų kompiuteriui privalumų. Prisiminkime mūsų pirmąjį „Xbox“. Šio mūsų gaminio charakteristikos tuomet buvo geriausios iš visų tų laikų rinkoje buvusių žaidimų kompiuterių, tačiau gauti rezultatai mums nesuteikė jokio privalumo prieš konkurentus. Tada mūsų gaminys pasirodė vėliausiai iš visų ir neturėjo geros žaidimų bazės. Mes turėjome tiesiog žaidimų kompiuterį su geromis techninėmis charakteristikomis...“.

Halo 3

Klausimas: „„Sony“ teigia, kad vienas iš pagrindinių jų žaidimų kompiuterio privalumų tai 1080p raiškos palaikymas.“

Bilas Geitsas: „O jūs paklauskite gamintojų, ką jie mano apie tai. Sistemoje su 512 MB RAM reikia daryti tam tikras išimtis, kad žaidimas be trukdžių veiktų su 1080p raiška. Mūsų žaidimų kompiuteris taip pat palaiko tokią raišką, bet ar verta ją naudoti, jeigu žaidimai puikiai atrodo 720p raiškoje ir visiškai neapkrauna sistemos ir „nestabdo“ žaidimo?“


HDTVLietuva.com
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!