Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/straipsniai/kompiuterija/67576/internetiniu-parduotuviu-naujoves-2019-iems-metams/spausdinti/

Internetinių parduotuvių naujovės 2019-iems metams

Publikuota: 2019-04-03 08:19
Tematika: Kompiuteriai, IT
Skirta: Mėgėjams
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Elektroninė komercija niekuomet nestovi vietoje, o metams bėgant pokyčių, prie kurių instinktyviai turi prisitaikyti tiek pirkėjai, tiek ir internetinių parduotuvių savininkai, vis daugėja. Šie metai žada būti įspūdingi bei nustebins ir jau visko mačiusius – atsivers plačios dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės, stiprės ir glaudės ryšys su klientu, o virtualios realybės programėlių integracija vis stiprės.


Elektroninė komercija niekuomet nestovi vietoje, o metams bėgant pokyčių, prie kurių instinktyviai turi prisitaikyti tiek pirkėjai, tiek ir internetinių parduotuvių savininkai, vis daugėja. 2019-ieji metai žada būti įspūdingi ir naujais vėjais nustebinti ir jau visko mačiusius – mums prieš akis atsivers plačios dirbtinio intelekto panaudojimo galimybės, stiprės ir glaudės ryšys su klientu, o virtualios realybės programėlių integracija vis stiprės. Šias ir daugelį kitų 2019-ųjų metų tendencijų plačiau aptarsime straipsnyje.

Internetinių parduotuvių naujovės 2019-iems metams

1. Suasmenintas apsipirkimas

Tyrimų duomenimis, net 43 proc. vartotojų, apsiperkančių internetinėse parduotuvėse, pirmenybę teikia toms, kurios personalizuoja klientui pateikiamą informaciją. Šis tikslas gali būti įgyvendintas daugeliu būdų – pavyzdžiui, individualius vartotojo poreikius atitinkančių naujienlaiškių siuntimu, pirkinių rekomendacijomis ir pasiūlymais šoniniuose skydeliuose bei, remiantis jūsų veikla puslapyje, visiškai naujai suformuojamu pradiniu puslapiu, kuriame pateikiamos aktualiausių pirkėjui produktų nuolaidos ir naujienos.

Specialistų teigimu, skiltys, kuriose, remiantis jūsų peržiūrų ir ankstesnių apsipirkimų istorija, pateikiamos jus galinčios dominti prekės ir paslaugos, yra tiesiog būtinos kiekvienoje elektroninėje parduotuvėje, o jei jūsų verslas jų iki šiol neturi, 2019-ieji yra metai, skirti šiam pokyčiui įvykti.

2. Virtualios realybės plėtra

Ilgą laiką buvome įpratę pirkėjus skirstyti į dvi grupes – tuos, kurie mėgsta apsipirkinėti neišeidami iš namų, ir tuos, kuriems svarbu viską paliesti savomis rankomis, pasimatuoti ir pamatyti gyvai. Virtualios realybės integracija į elektroninės komercijos sektorių šias ribas sėkmingai naikina, o artimoje ateityje gyvi apsipirkimai, vykdomi nepakylant iš lovos taps kasdienybe.

Virtualios realybės įrankiai praturtina kliento apsilankymą jūsų internetinėje parduotuvėje – jam suteikiama galimybė norimą įsigyti daiktą pažinti ne tik iš nuotraukos, tačiau ir pamatyti, kaip šis atrodys jo namų erdvėje, nuspręsti, ar derės su kitais, ten jau esančiais daiktas. Tai aktualu ir drabužius internetu perkantiems – virtuali realybė suteikia šansą juos pasimatuoti ir būti užtikrintiems dėl savo sprendimo. Šie pokyčiai teigiamai veikia ir verslą – pirkėjų užtikrintumas garantuoja mažesnį prekių grąžinimo mastą.

3. Orientacija į klientą ir ryšio kūrimas

Jau kurį laiką viešojoje erdvėje vyrauja diskusijos apie elektroninės komercijos orientaciją į klientą bei jo patirties gerinimą. Neatsiejama to dalis – nuolatinio ryšio su pirkėju kūrimas bei palaikymas, galimybė pažinti žmogų, atėjusį įsigyti jūsų siūlomų produktų. Tai įgyvendinama ir personalizuojant naujienlaiškius bei produktų pateikimą, tačiau taip pat ir tiesiogiai bendraujant su klientu, pavyzdžiui, prašant jo įvertinti suteikto aptarnavimo kokybę ar palikti atsiliepimą apie išbandytą produktą.

Orientacijos į klientą kryptis bei parduotuvių kūrimas 2019-aisiais plėsis ir remdamasi dirbtiniu intelektu – chatbot‘ai taps neatsiejami nuo bet kokio virtualiojoje erdvėje veikiančio verslo. Jie palengvina klientų aptarnavimą, suteikia pirkėjams atsakymus į visus jiems rūpimus klausimus bet kuriuo paros metu ir tai daro realiu laiku.

4. Mokėjimo alternatyvos

Jau spėjome priprasti bet kurioje internetinėje parduotuvėje pasiekę apmokėjimo etapą matyti daug galimų alternatyvų – tarp jų būna ir įprasti bankiniai atsiskaitymai, ir „PayPal“, ir „Moq“. Tačiau 2019-aisiais reiktų tikėtis didesnės alternatyvių mokėjimo būdų plėtros. Tarp šių gali atsirasti skaitmeninės piniginės („Apple pay“, „Google pay“, „Samsung pay“), kriptovaliutos bei daugelis kitų.

Tačiau, specialistų teigimu, apmokėjimams už prekes, įsigytas internetinėse parduotuvėse, laikas pereiti į kitą lygį. Imta kalbėti apie įsigijimo ir apmokėjimo atskyrimą, suteikiant klientui galimybę prekę nusipirkti dabar, o už ją susimokėti vėliau, kreditui pasiekus tam tikrą sumą.

5. Interaktyvus turinys

Stebint aktyvų vartotojų įsitraukimą į interaktyvų, gyvą, judantį turinį, galima teigti, jog artimoje ateityje numatoma ir jo integracija į internetines parduotuves bei visą elektroninės komercijos sektorių. Ekspertų nuomone, video turinys internetinėse parduotuvėse turėtų būti naudojamas plačiau ir aktyviau, nei tik pristatant nuolaidas ar specialius pasiūlymus pirmajame puslapyje.

Video turinys stipriau nei nuotraukos veikia potencialų pirkėją, aiškiau ir lengviau pristato produkto privalumus, o pasitelkti galima ir nuomonės formuotojų pagalbą. Interaktyviai ir įdomiai pristatomi jūsų parduodami produktai ar paslaugos garantuoja didesnį efektą.

Komentaro autorius – UAB „Solidus kodas“.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!