Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/straipsniai/ivykiai/71768/500-pradiniu-klasiu-mokytoju-mokysis-kurti-technologijas/spausdinti/

500 pradinių klasių mokytojų mokysis kurti technologijas

Publikuota: 2020-02-20 15:34
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Ketvirtadienį 500 pradinių klasių mokytojų iš visos Lietuvos susirinko Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, kur technologijų akademija „bit&Byte“ pradėjo jau trečią mentorystės programos „Technologijų vedliai“ sezoną.


Ketvirtadienį 500 pradinių klasių mokytojų iš visos Lietuvos susirinko Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje, kur technologijų akademija „bit&Byte“ pradėjo jau trečią mentorystės programos „Technologijų vedliai“ sezoną, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Programos metu pradinių klasių mokytojai nuotoliniu būdu tris mėnesius intensyviai mokysis programuoti, kurti virtualios realybės aplinkas bei mobiliąsias programėles, susipažins su dirbtinio intelekto galimybėmis bei mokysis šias priemones pritaikyti pamokose su vaikais.

Foto autorius: Deividas Podvolskis
Foto autorius: Deividas Podvolskis

„Programos „Technologijų vedliai“ tikslas – skatinti mokytojų naujų įgūdžių mokymąsi, ugdyti jų pasitikėjimą technologijomis bei padėti jiems tapti vaikų gidais, kuriant 21-am amžiui reikalingas technologijas“, – sako „bit&Byte“ vadovė Monika Katkutė-Gelžinė. Šiai programai įgyvendinti „bit&Byte“ dar 2018 metais pritraukė paramą iš „Google.org“.

Šį sezoną – rekordinis skaičius mokytojų

Programoje „Technologijų vedliai“ per 2019-uosius jau sudalyvavo 500 mokytojų iš 265 Lietuvos mokyklų. „Į pirmuosius sezonus mokytojos rinkosi ne taip drąsiai. Trečiasis, ir paskutinis, programos sezonas – rekordinis, jame dalyvauti norą pareiškė beveik 600 pradinių klasių mokytojų. Labai džiaugiamės, kad kol valstybiniu lygmeniu svarstoma, kaip mokyklose diegti technologinio kūrybiškumo ugdymą, mokytojos jau dabar įsidrąsina, mokosi, masiškai pradeda pokytį ir supranta technologijų kūrybos naudą pamokose“, – kalbėjo „bit&Byte“ vadovė.

Pirmieji šios programos rezultatai rodo, kad technologinės kūrybos turinį klasėse po programos aktyviai taiko daugiau nei 80 % programoje dalyvavusių pradinių klasių mokytojų. „Tokie rezultatai įkvepia – mokytojai džiaugiasi išaugusiu vaikų įsitraukimu į mokymosi procesą bei atsiskleidžiančiais jų naujais gebėjimais“, – pasakojo M. Katkutė-Gelžinė. „Po programos technologijos klasėse pritaikomos įvairiai – pavyzdžiui, vaikai mokosi istorijos, patys programuodami ir animuodami istorinius momentus. Pradinukai mokosi pažinti raides, kuriant jas virtualios realybės aplinkoje, arba susipažįsta su geometrinėmis figūromis, kuriant jas 3D modeliavimo programose ar perkeliant jas į mobiliąsias programėles.“

Programa pasieks 20 000 vaikų

„Technologijų vedliuose“ iki šių metų gegužės mėnesio bus sudalyvavę 1 000 mokytojų iš visos Lietuvos. „Jeigu mokytojai ir toliau taip aktyviai įsitrauks ir pritaikys išmoktą programos turinį klasėse, skaičiuojame, kad per metus technologijų kūryba klasėse pasieks bent 20 000 vaikų visoje Lietuvoje“, – kalbėjo „bit&Byte“ vadovė. Ji teigia, kad ateityje visi dirbsime technologijų industrijoje – klausimas tik, ką joje veiksime. „Mokytojas ir čia tampa kertinė figūra, padedanti vaikui pasiruošti ateičiai, tad siekiame kokybiškai mokytojas supažindinti su technologijų galimybėmis, kad jos galėtų sukurti tvirtą vertybinį ir įgūdžių pagrindą vaikams“, – teigė M. Katkutė-Gelžinė.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!