Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/straipsniai/ivykiai/58542/vaizdo-zaidimu-patirties-taikymas-padidejusi-motyvacija-realybeje/spausdinti/

Vaizdo žaidimų patirties taikymas – padidėjusi motyvacija realybėje

Publikuota: 2017-03-02 12:55
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Ėjimas šaligatviu neužminant ant tarpelių tarp plytelių, raudonų automobilių skaičiavimas laukiant autobuso ar atliktų darbų išbraukimas iš begalinio TO DO sąrašo – tai paprasti būdai, kaip pagreitinti lėtai slenkantį laiką ar padidinti motyvaciją, tačiau rimtai įdarbintas žaidybinimo procesas gali suteikti dar daugiau naudos.


Ėjimas šaligatviu neužminant ant tarpelių tarp plytelių, raudonų automobilių skaičiavimas laukiant autobuso ar atliktų darbų išbraukimas iš begalinio TO DO sąrašo – tai paprasti būdai, kaip pagreitinti lėtai slenkantį laiką ar padidinti motyvaciją, tačiau rimtai įdarbintas žaidybinimo procesas gali suteikti dar daugiau naudos.

Ėjimas šaligatviu neužminant ant tarpelių tarp plytelių, raudonų automobilių skaičiavimas laukiant autobuso ar atliktų darbų išbraukimas iš begalinio to do sąrašo – tai paprasti būdai, kaip pagreitinti lėtai slenkantį laiką ar padi

Kas tas žaidybinimas ir su kuo jis valgomas?

Šis keistas terminas apibūdina vaizdo žaidimų mechanikų taikymą realiame gyvenime. Maži savęs palepinimai išplovus indus, ėjimas į parduotuvę skaičiuojant laiką ir lyginant jį su ankstesniais bei monetos metimai priėjus kelių sankryžą nenusprendžiant kur eiti – visi šie ir panašūs atvejai priklauso tokiai kategorijai. Šie procesai beveik visus žmones persekioja nuo vaikystės ir tyčia ar nevalingai daro gyvenimą įdomesnį.

Jei trūksta vaizduotės pajėgumų – į pagalbą ateis technologijos – jau seniai mobiliųjų programėlių parduotuvėse galima rasti šimtus aplikacijų, kurios sujungia virtualų pasaulį su realiuoju priversdamos juos daryti dalykus pastarajame.

Vienas geriausių tokio pobūdžio projektų – „Zombies, Run!“, privertęs nuo virtualių zombių žmones bėgti realybėje. Idėja ganėtinai paprasta – veikėjas pradeda žaidimą zombių užimtame mieste ir turi iš jo kuo greičiau pabėgti į netoliese esantį kaimelį. Tik, užuot spaudus mygtukus išsidrėbus ant sofos, tenka bėgti pačiam.

Verslui tai gali atnešti milžiniškus pinigus

Gyvenimo virsmu į žaidimą nevengia naudotis ir didžiosios verslo kompanijos. Gero projekto metu galima susikrauti nemažus turtus ir populiarumą – tai dar 2006-aisiais įrodė įmonė „Nike“ paleidusi dar vieną su bėgimu susijusią programėlę „Nike+“.

„Nike+“ leido vartotojams fiksuoti jų įveikiamus atstumus, lyginti juos su bėgikais visame pasaulyje bei gauti patarimus, kaip dar pagerinti rezultatus. Per daugiau nei 10 metų „Android“ vartotojai šią aplikaciją į savo telefonus įdiegė daugiau nei 10 milijonų vartotojų.

O kaip gyvenimą paversti įdomesniu be įmantrių programėlių? Šią paslaptį „GameOn 2016“ metu vykusioje konferencijoje „Life is a game“ atskleidė Žygimantas Kudirka dar žinomas kaip Mesijus:

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!