Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/straipsniai/ivykiai/12485/tyrimas-23-proc-imoniu-blokuoja-socialinius-tinklus/spausdinti/

Tyrimas: 23 proc. įmonių blokuoja socialinius tinklus

Publikuota: 2008-07-21 07:09
Tematika: Įvykiai, visuomenė
Skirta: Pradedantiems
Aut. teisės: ©Delfi.lt
Inf. šaltinis: Delfi.lt

JAV atliktas tyrimas parodė, kad beveik viena iš keturių bendrovių blokuoja prisijungimą prie socialinio turinio svetainių darbo metu. Per paskutinius metus žmonių, besinaudojančių socialinio turinio svetainėmis skaičius JAV patrigubėjo. Socialiniai tinklai, tokie, kaip „Facebook“ ar „MySpace“, tampa populiarūs ne tik tarp paauglių, bet ir tarp 30-mečių bei vyresnio amžiaus žmonių.


JAV atliktas tyrimas parodė, kad beveik viena iš keturių bendrovių blokuoja prisijungimą prie socialinio turinio svetainių darbo metu, rašo „Network World“. Tyrimo metu, kurį atliko konsultacijų įmonė „Challenger, Gray & CHristmas“, apklausta apie 200 įvairiose bendrovėse dirbančių personalo specialistų.

Per paskutinius metus žmonių, besinaudojančių socialinio turinio svetainėmis skaičius JAV patrigubėjo. Remiantis „Pew Research“ duomenimis, 2005-aisiais socialiniais tinklais naudojosi 7 proc. JAV gyventojų, šiais metais jų skaičius pasiekė 22 procentus. Socialiniai tinklai, tokie, kaip „Facebook“ ar „MySpace“, tampa populiarūs ne tik tarp paauglių, bet ir tarp 30-mečių bei vyresnio amžiaus žmonių.

Daugėjant socialinių tinklų vartotojų skaičiui, ilgėja ir laikas, praleidžiamas juose darbo metu. Remiantis IT saugumo bendrovės „Global Secure System“ atliktu tyrimu, per dieną darbuotojas, kuris naudojasi socialinio turinio svetainėmis, jose vidutiniškai praleidžia apie pusę valandos.

Tyrimas: 23 proc. įmonių blokuoja socialinius tinklus
DELFI (J. Kupreščenko nuotr.)

Anot tyrimą atlikusios bendrovės, nors dauguma bendrovių socialinių svetainių nelaiko grėsme darbo produktyvumui, viena iš trijų nurodo, kad jos eikvoja darbui skirtus resursus. Tuo metu 23 proc. bendrovių blokuoja prisijungimą prie tokio tipo svetainių.

Darbuotojus naudotis socialinio turinio svetainėmis kol kas skatina tik 8 proc. bendrovių, o dešimtadalis tvirtina, kad jos gali būti naudingas rinkodaros ir pardavimų įrankis.

Kaip pažymėjo „Challenger, Gray & CHristmas“, draudimas naudotis tokiomis svetainėmis gali apsunkinti jaunų darbuotojų pritraukimą. Verslui reikėtų integruoti socialinio turinio svetaines ir kitus interneto įrankius į įvairias organizacijos veiklos sritis nuo rinkodaros iki vidinės komunikacijos, teigė tyrimą atlikusi bendrovė.

Tyrimas taip pat parodė, kad 59 proc. bendrovių nėra nustačiusios formalių taisyklių dėl naudojimosi socialinėmis svetainėmis. Beveik pusė apklaustų bendrovių tvirtino, kad darbuotojai gali laisvai naudotis šiomis svetainėmis, jeigu laiku įvykdo savo užduotis.

Tiesa, sumažėjęs produktyvumas – ne vienintelė priežastis, dėl kurios bendrovės riboja naudojimąsi minėtomis svetainėmis. Kai kurios nurodė, kad šios svetainės reikalauja papildomo interneto srauto ir kelia saugumo grėsmių – baiminamasi, kad per jas gali pasklisti konfidenciali ar įmonei pakenkti galinti informacija.


Delfi.lt
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!