Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/projektai/rysiai/79055/startuolis-sukure-platforma-inovatyviai-sprendziancia-papildomo-ugdymo-rinkos-issukius/spausdinti/

Startuolis sukūrė platformą, inovatyviai sprendžiančią papildomo ugdymo rinkos iššūkius

Publikuota: 2021-07-23 12:39
Tematika: Telekomunikacijos
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros projekto „TechHub“ pre-akceleratoriaus pirmajame cikle tarp penkių geriausiai pasirodžiusių komandų išrinktas startuolis „MOKOSI“ sukūrė platformą, skirtą sujungti mokinį su mokytoju individualiai privačiai nuotolinei pamokai.


Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros (MITA) projekto „TechHub“ pre-akceleratoriaus pirmajame cikle tarp penkių geriausiai pasirodžiusių komandų išrinktas startuolis „MOKOSI“ sukūrė platformą, skirtą sujungti mokinį su mokytoju individualiai privačiai nuotolinei pamokai. Priešingai nei kitos mokymo platformos, pagrindinį dėmesį startuolis skiria mokytojams, siekdamas palengvinti jų darbą ir supaprastinti pasiruošimą pamokoms, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Startuolis sukūrė platformą, inovatyviai sprendžiančią papildomo ugdymo rinkos iššūkius
Asociatyvi „Pixbabay“ nuotr.

Idėja kilo dirbant mokykloje

Platformos įkūrėja J. Jaruševičienė anglų kalbos mokytoja valstybinėje mokykloje dirbo 12 metų, pati augina tris mokyklinio amžiaus vaikus. Stebėdama augantį papildomo ugdymo poreikį bei sunkumus, su kuriais susiduria tiek mokytojai, tiek mokiniai, ji nusprendė imtis nuosavo verslo: „Jei atvirai, valstybinėje mokykloje visada galvojau, kaip gauti gerą rezultatą darant mažiau. Be to, kaip trijų vaikų mama, suprantu, koks didelis iššūkis tėvams ieškoti korepetitorių, derinti laikus, programą ir kitus dalykus. Tuomet galvojau – jei yra programėlė, kurioje be kontaktų galima išsikviesti taksi, kodėl taip negali būti ir su pamokomis?”

Apie augantį papildomo ugdymo poreikį startuolio įkūrėjai sužinojo atlikę apklausas, kuriose dalyvavo 600 mokytojų ir 420 suaugusiųjų, auginančių mokyklinio amžiaus vaikus. Rezultatai parodė, kad 37 % šeimų šiuo metu arba naudojasi korepetitorių paslaugomis arba planuoja pasinaudoti per ateinančius 3 mėnesius. Tuo tarpu 67 % mokytojų arba dirba korepetitoriais arba planuoja jais dirbti.

Nors platforma iš esmės sukurta sujungti mokinį su mokytoju individualiai privačiai nuotolinei pamokai, pagrindinį dėmesį startuolis skiria mokytojų darbo palengvinimui. Platformoje pedagogai turi galimybę vesti papildomus užsiėmimus pagal jų pačių nustatytą tvarkaraštį ir įkainius, naudotis integruota biblioteka, parduoti savo sukurtą mokomąją medžiagą kitiems kolegoms, nemokamai dalyvauti akredituotuose kvalifikacijos kėlimo seminaruose bei konferencijose, gauti automatiškai sugeneruojamus pažymėjimus po kiekvieno renginio.

Mokiniams ir tėvams platforma suteikia galimybę patogiai ir greitai išsirinkti mokytoją papildomai pamokai pagal jiems tinkamą laiką, kainą ir rekomendacijas, taip pat užsakyti pavienes pamokas nepasirašant ilgalaikių sutarčių bei po kiekvienos pamokos gauti trumpą ataskaitą iš mokytojo apie mokinio žinių lygį ir rekomendacijas žinių stiprinimui.

Verslo kelyje – mentorių ir ekspertų pagalba

Pasak J. Jaruševičienės, MITA „TechHub“ pre-akceleratorius „MOKOSI“ viziją pavertė į aiškų veiksmų planą su preliminariais apskaičiavimais, vertinimais ir rekomendacijomis: „Kiekvienas programos mentorius gilinosi į mūsų kuriamą produktą, jį analizavo, teikė visą reikalingą informaciją ir, svarbiausia, mus drąsino nesustoti ir neabejoti, o tik judėti pirmyn. Nuoširdžiai džiaugiamės, kad ir pasibaigus projektui, jaučiamės komandos dalimi.“

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!