Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/projektai/kompiuterija/98265/kibernetinio-saugumo-mokymas-su-edukacine-minecraft-versija/spausdinti/

Kibernetinio saugumo mokymas su edukacine „Minecraft“ versija

Publikuota: 2025-10-02 14:47
Tematika: IT, kompiuteriai ir sistemos
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Projektą „Kibernetinis saugumas su Minecraft“ gali naudoti bendrojo ugdymo mokyklos, aukštosios mokyklos bei neformaliojo švietimo įstaigos. 12 pamokų sukurtos taip, kad jas galėtų naudoti skirtingo amžiaus jaunimas, o pedagogai ir dėstytojai – pritaikyti prie konkrečių poreikių. Užduotys pateikiamos per edukacinę žaidimo „Minecraft: Education Edition“ versiją


Projektą „Kibernetinis saugumas su Minecraft“ gali naudoti bendrojo ugdymo mokyklos (4–6 klasių mokiniai ir mokytojai), aukštosios mokyklos (1–4 kursų studentai ir dėstytojai) bei neformaliojo švietimo įstaigos. 12 pamokų sukurtos taip, kad jas galėtų naudoti skirtingo amžiaus jaunimas, o pedagogai ir dėstytojai – pritaikyti prie konkrečių poreikių. Užduotys pateikiamos per edukacinę žaidimo „Minecraft: Education Edition“ versiją.

Kibernetinio saugumo mokymas su edukacine „Minecraft“ versija

Universalumas ir lankstumas

Mokiniai skatinami ugdyti atsakomybę už savo veiksmus internete, studentai raginami lavinti kritinį mąstymą ir analitinius įgūdžius, o neformalaus ugdymo įstaigos gali naudoti pamokas kaip priemonę diskusijoms bei praktikai. Šios pamokos leidžia tobulinti gebėjimus, kurie yra aktualūs šiandieninėje visuomenėje. Dėl savo struktūros jos gali būti įtrauktos kaip papildomos pamokos ar paskaitos, taip pat kaip edukaciniai užsiėmimai, skirti ugdyti skaitmeninę atsakomybę.

Žaidimo aplinkos privalumai

„Minecraft: Education Edition“ suteikia galimybę mokytis per įtraukiančią patirtį. Mokiniai ir studentai gali išbandyti įvairius scenarijus bei yra raginami apmąstyti pasekmes ir stiprinti kūrybiškumą. Tai priemonė, kuri jungia mokymąsi ir žaidimu paremtą aplinką. Be to, pamokos gali būti naudojamos kaip priemonė skatinti diskusijas apie technologijų naudojimą bei skaitmeninę etiką.

Platesnis poveikis

Kiekviena pamoka ragina apmąstyti ne tik asmeninius, bet ir bendruomeninius aspektus, kurie yra svarbūs formuojant sąmoningą ir atsakingą jaunąją kartą. Taip sukuriama aplinka, kurioje mokiniai ir studentai gali ugdyti gebėjimus, svarbius ateities visuomenei ir darbo rinkai.

„Šis projektas jungia skirtingas mokymosi erdves – nuo mokyklų iki universitetų, kolegijų, neformaliojo švietimo auditorijų. Ši priemonė skatina 4-6 kl. mokinius ir 1-4 kurso studentus tobulinti įgūdžius įtraukiančioje aplinkoje. Pamokos ragina apmąstyti atsakomybę už savo veiksmus ir skatina kurti bendruomeniškai saugesnę ateitį,“ – pabrėžia Tadas Bielskis, „Trys kubai“ vadovas.

4-6 kl. mokiniai ir mokytojai, 1-4 kurso studentai ir dėstytojai bei neformaliojo švietimo įstaigos pamokas gali nemokamai atsisiųsti nuo rugsėjo 30 d.

‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!