Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/projektai/kompiuterija/96321/neeilinis-lietuvos-zaidimu-studijos-pasiekimas-atnaujino-kultini-sega-zaidima/spausdinti/

Neeilinis Lietuvos žaidimų studijos pasiekimas – atnaujino kultinį SEGA žaidimą

Publikuota: 2025-05-27 14:27
Tematika: IT, kompiuteriai ir sistemos
Vykdytojai: Profesionalai
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Lietuvos žaidimų kūrimo studija „SneakyBox“ įgyvendino visų laikų didžiausią savo projektą – atliko visapusišką kultinio veiksmo žaidimo „Warhammer 40,000: Space Marine“ atnaujinimą, kurį inicijavo vienas žinomiausių pasaulio žaidimų leidėjų SEGA.


Lietuvos žaidimų kūrimo studija „SneakyBox“ įgyvendino visų laikų didžiausią savo projektą – atliko visapusišką kultinio veiksmo žaidimo „Warhammer 40,000: Space Marine“ atnaujinimą, kurį inicijavo vienas žinomiausių pasaulio žaidimų leidėjų SEGA. Po daugiau nei dešimtmečio žaidimas grįžta į pasaulinę rinką visiškai atnaujintas ir pritaikytas šiuolaikinėms platformoms, rašoma „SneakyBox“ pranešime žiniasklaidai.

„Space Marine“/Pranešimo autorių nuotr.
„Space Marine“/Pranešimo autorių nuotr.

Atnaujinta versija, pavadinta „Master Crafted Edition“, buvo kuriama daugiau nei pusantrų metų. Ši neeilinė atsakomybė buvo patikėta Lietuvoje dirbančiai komandai, dirbusiai nuo techninio atnaujinimo iki meninių sprendimų. Tai bene ambicingiausias projektas, kurį Lietuva yra įgyvendinusi pasaulinės žaidimų industrijos kontekste.

„Space Marine“ pirmą kartą išleistas 2011 m. ir tapo tikru hitu tarp fantastikos ir veiksmo žanro gerbėjų. Naujai pristatyta versija išlaiko originalo atmosferą, bet yra iš esmės modernizuota – nuo grafikos ir garso iki žaidimo valdymo ir vartotojo sąsajos.

„Šį darbą galima vadinti žaidimų archeologija – tai buvo kelionė į praeitį, kur reikėjo ne tik techninių sprendimų, bet ir daug kūrybinio jautrumo. Mums buvo itin svarbu suprasti, kas yra šio žaidimo esmė, kur slypi jo siela“, – sako „SneakyBox“ vadovas Liudas Ubarevičius.

Projekto metu lietuvių komanda perrašė grafinį variklį, modernizavo vartotojo sąsają, atnaujino 3D modelius, garsą ir sukūrė naujų turinio elementų, kad žaidimas atitiktų tiek technologinius, tiek kūrybinius šiuolaikinės rinkos standartus. Pasak kūrėjų, svarbiausia buvo išlaikyti pagarbą originaliam kūriniui ir tuo pačiu suteikti naują patirtį šiuolaikiniam žaidėjui.

„Viena iš įdomiausių žaidimo fanams žinomų naujovių – orkų modelių atnaujinimas. Anksčiau jie buvo tiesiog „bendriniai priešai", o dabar jie įgavo aiškią tapatybę: „Goff" klano orkai, atspindintys naujausią „Warhammer 40,000" visatos kanoną. Be to, sukūrėme daugiau orkų variantų, kad kovos būtų įvairesnės ir vizualiai įdomesnės“, – teigia L. Ubarevičius.

Darbas vyko glaudžiai bendradarbiaujant su žaidimo intelektinės nuosavybės turėtojais – bendrovėmis SEGA ir „Games Workshop“. Ši partnerystė simbolizuoja abipusį įsipareigojimą siekti aukščiausio tikslumo ir atskleisti komandų kūrybinį potencialą, prisitaikant prie globalių darbo standartų.

Pasak Lietuvos atstovų, šis projektas ne tik padeda stiprinti Lietuvos, kaip patikimos kūrėjos, įvaizdį tarptautinėje rinkoje, bet ir prisideda prie šalies žaidimų industrijos augimo. Tokie pasiekimai atveria duris tolesniam bendradarbiavimui su didžiausiais žaidimų rinkos žaidėjais.

Tikimasi, kad šis pavyzdys įkvėps jaunus programuotojus, dizainerius bei kitus kūrybinius talentus Lietuvoje siekti karjeros žaidimų kūrimo srityje ir parodys, kad darbas su pasaulinio lygio projektais yra reali galimybė.

‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!