Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/produktai/rysiai/10647/skype-paslaugu-integracija/spausdinti/

„Skype“ paslaugų integracija

Publikuota: 2008-03-05 18:01
Tematika: Ryšių sprendimai
Inf. šaltinis: el. paštas Eidea, UAB

UAB „Eidea“ siūlo produktų grupę leidžiančią „Skype“ teikiamas paslaugas integuoti į organizacijų telefonijos sistemas. Panaudojant pasauliniu mastu išvystytą „Skype“ paslaugų tinklą, užtikrinama galimybė ženkliai sumažinti skambinimo kaštus, išvengiant brangiai kainuojančių telefonijos infrastruktūros pakeitimų.


UAB „Eidea“ siūlo produktų grupę leidžiančią „Skype“ teikiamas paslaugas integuoti į organizacijų telefonijos sistemas. Panaudojant pasauliniu mastu išvystytą „Skype“ paslaugų tinklą, užtikrinama galimybė ženkliai sumažinti skambinimo kaštus, išvengiant brangiai kainuojančių telefonijos infrastruktūros pakeitimų.

Voice Gear Gateway
Voice Gear Gateway

Siūlomi „Skype“ tinklo sietuvai (angl. Gateways) leidžia analogines, skaitmenines, „VoIP“ arba hibridines telefonijos sistemas integruoti į Skype paslaugų tinklą. Tinklo sietuvo pagalba sukuriama galimybė skambučių srautus nukreipti pigesniais „Skype“ tarifais. Įrenga panaudojama kaip tiltas (angl. bridge) tarp turimos telefonijos infrastruktūros ir „Skype“ „VoIP“ tinklo bei leidžia atlikti iki 30 pokalbių vienu metu tarp „Skype“ ir organizacijoje naudojamų telefonų.

Kompanijoms integruojant turimas telefonijos sistemas su „Skype“ teikiamomis paslaugomis, galima bendrauti su daugiau nei 250 milijonų registruotų „Skype“ vartotojų.

„Skype“ integracija

Tinklo sietuvai – patikimas sprendimas organizacijoms turinčioms kelis nutolusius biurus arba kurių darbuotojai dirba už biuro ribų. Sprendimo dėka, organizacijoms suteikiama galimybė būti labiau pasiekiamoms tiek šalies viduje, tiek ir tarptautiniu mastu . Šiandien daugiau nei 20 pasaulio šalių, galima susikurti virtualius Jūsų organizacijos telefono numerius.

Įrangą apajungus su organizacijos telefonijos sistema kiekvienas biuro darbuotojas gali naudotis „Skype“ paslaugomis pasinaudodamas turimais telefono aparatais.

„Skype“ skambučių atlikimui nereikalingi kompiuteriai su įdiegta „Skype“ programine įranga. Įrenginiai automatiškai parenka laisvas linijas įeinantiems ir išeinantiems skambučiams, užtikrindami galimybę vienu metu keletai žmonių kalbėti per Skype.

Tai puiki priemonė leidžianti būti arčiau esamų klientų bei partnerių, sukurianti galimybę formuoti naują klientų ratą. Sprendimu besinaudojančias kompanijas klientai gali pasiekti per nemokamų „Skype“ paslaugų tinklą. Visi įeinantys „Skype“ skambučiai yra nukreipiami į organizacijos telefonų stotį t. y. skambučiai telefonų stotelėje priimami taip pat kaip ir naudojant bet kurią kitą įeinančią ryšio liniją.

Papildomai, panaudojant Skype „Spragtelk skambinti“ (angl. Click to Call) funkciją klientai ar partneriai Jus gali pasiekti per Jūsų interneto svetainę spustelėje, iš anksto sukurtą „Skambink man“ (angl. Call-Me), ikonėlę. Šis funkcionalumas gali būti panaudotas klientų aptarnavimo, pardavimo arba techninio palaikymo departamentuose, kai sukurtų „Skambink man“ ikonėlių pagalba klientai Jus gali pasiekti nemokamai. Taipogi, isidiegus šį sprendimą organizacijos gali atsisakyti 800-osios, nemokamo klientų aptarnavimo numerio, paslaugos.

Sprendimo dėka sukuriama galimybė priimti bei atlikti Skype skambučius. Sprendimo įdiegimui nereikalinga papildoma kompiuterinė įranga, įrenginys jungiamas į interneto tinklą ir prie organizacijos telefonų stotelės. Telefono stotelė gali būti analoginė, skaitmeninė, „VoIP“ arba hibridinė, savarbiausia, kad turėtų laisvus išorinių ryšio linijų jungimo prievadus. Siūlomas sprendimas nereikalauja naudojamos telefonijos sistemos infrastruktūros rekonstrukcjos. Įdiegus sistemą įeinantiems „Skype“ skambučiams gali būti panaudojamas visas turimo telefonijos sprendinio funkcionalumas: IVR (angl. Interactive Voice Response), konferencinis skambinimas, sambučio nukreipimas, skambučio dubliavimas.

Telefonijos infrastruktūros išlaikymo kaštai gali būti sumažinami nuo 30 iki 90 %, turint omenyje, kad pokalbiai tarp „Skype“ vartotojų yra nemokami ir skambinimo tarifai į tam tikras šalis yra daug mažesni nei gali pasiūlyti vietiniai ryšio tiekėjai.

„Skype“ paslaugų integracijos nauda

  • Galite atlikti nemokamus Skype-Skype arba ypač žemais tarifais tarptautinius skambučius.
  • Skype paslaugų naudojimui nereikalingi kompiuteriai su įdiegta Skype programine įranga - skambučių priėmimui arba atlikimui panaudojami turimi telefonų aparatai.
  • Jūsų klientai bei partneriai, pasinaudodami Skype paslaugomis, su Jumis gali bendrauti nemokamai.
  • Klientai Jus gali pasiekti per Jūsų interneto svetainę vienu ikonos spragtelėjimu.
  • Šiandien, daugiau nei 20 pasaulio šalių, galite sukurti virtualius Jūsų organizacijos telefono numerius.
  • Pasinaudojant Skype funkcija „Spragtelk skambinti“ (angl. Click to Call) organizacijos gali atsisakyti 800-osios, nemokamo klientų aptarnavimo numerio, paslaugos.
  • Galite atsisakyti dalies šiuo metu naudojamų fiksuoto ryšio linijų jas pakeisdami Skype linijomis.
  • Įsidiegiant sprendimą nereikia pasirašyti ryšio paslaugų tiekimo sutarčių, mokėti paslaugų diegimo bei aktyvavimo mokesčių.

Sprendimo schema

„Skype“ paslaugų integracija

Funkcionalumas

  • Pilna integracija su organizacijų telefonijos sistemomis užtikrinanti įeinančių/išeinančių „Skype“ sakmbučių gavimą/atlikimą per turimus telefonų aparatus.
  • Įeinantiems/išeinantiems „Skype“ skambučiams gali būti panaudojamas naudojamos telefonijos sistemos funkcionalumas: skambučių nukreipimas, užlaikymas, laukimas, automatinis pakėlimas, konferencinis ryšys ir pan..
  • Palaiko nuo 4 iki 30 „Skype“ skambučių vienu metu.
  • Panaudojant turimus telefono aparatus galima atlikti nemokamus „Skype“-„Skype“ ir ypač žemais tarifais tarptautinius skambučius.
  • Interneto naršyklės pagalba galima atlikti pilną sistemos ir telefonų knygos administravimą.
  • Interneto naršyklės pagalba pasiekiami valdymo įrankiai leidžia tikrinti skambučių registrus, stebėti naudojamų „Skype“ linijų apkrautumą.
  • Aukštas saugumo laipsnis užtikrinamas integruotos ugniasienės (angl. firewall) pagalba ir centralizuotai administruojant naudojamas „Skype“ paslaugas kai nereikia „Skype“ programinės įrangos diegti į kiekvieną darbuotojo kompiuterį
  • Patogus valdymas organizuojant automatinį įeinančių „Skype“ skambučių nukreipimą tikslinėms „Skype“ vartotojų grupėms (angl. hunt-groups).
  • Galima susikurti greito rinkimo numerius bei esamiems „Skype“ vartotojmas (klientams, partneriams, kolegoms) skambinti per turimus telefonų aparatus.
  • Automatinis greito rinkimo numerių priskirimas įeinantiem skambučiams.
  • Vartotojo autentifikavimas per interneto naršyklę arba DTMF tonų pagalba iš bet kurio biuro telefono.
  • Automatiškai priskiriamos laisvos linijos/prievadai įeinantiems bei išeinantiems „Skype“ skambučiams.
  • Interneto naršyklės pagalba galima atlikti pilną tinklo sietuvo stebėjimą ir konfigūravimą.
  • Skambučio valdymas DTMF tonų pagalba leidžia priskirti skambučiui laukimo būseną, gražinti skambutį iš laukimo būsenos, skambutį įrašyti, sukurti konferenciją.
  • Reguliarūs sistemos atnaujinimai.
  • Automatinis sistemos persikrovimas dingus elektros maitinimui.
  • Palaikomos „Skype“ paslaugos:
    • „Skype“-„Skype“ skambučiai.
    • „SkypeOut“ skambučiai.
    • „SkypeIn“ skambučiai.
    • „SkypeWeb“ – „Spragtelk skambinti“ (angl. Click to Call) funkcija.
    • Skambinimas įprastais telefono numeriais bei „Skype“ vartotojams.
    • „Business Control Panel“ aplikacija.
    • „Skype Pro“.

EIDEA
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!