„Toyota“ pristato visiškai naują „Hilux“ – jau devintosios kartos legendinį pikapą, kurio atsinaujinimas žymi ir šuolį į elektrifikuotos galios, erą, vadovaujantis Japonijos gamintojos daugiakryptės filosofijos principais. Ši filosofija lėmė, kad vairuotojai galės išbandyti pirmąją visiškai elektrinę pikapo versiją ir vandenilio kuro elementais varomą modelį. Abu jie neišmeta jokių teršalų.
Daugiakryptėje strategijoje pripažįstama, kad skirtingų poreikių ir skirtingų regionų sąlygų neįmanoma patenkinti vienu sprendimu, todėl visiškai naujas „Hilux“ vairuotojams suteikia daugybę pasirinkimų, pritaikytų jų poreikiams. Su 48 V hibridine ir visiškai elektrine versijomis „Hilux“ kūrėjai išplės modelio pritaikomumą, išlaikydami kokybę, patvarumą ir patikimumą, dėl kurių jis tapo mėgstamiausiu pikapu pasaulyje.

„Tvirtas ir vikrus“ dizainas bei naujos valdymo ir saugumo savybės
Naujojo „Hilux“ išorės dizainas kurtas pagal „Tough and Agile“ („Tvirtas ir vikrus“) koncepciją, lėmusią galingą išvaizdą su naujomis priekinės dalies proporcijomis ir vizualiai tvirta stovėsena. Priekyje sumontuoti siauri naujo dizaino žibintai, sujungti centrine juosta, ant kurios klasikiniu stiliumi puikuojasi „TOYOTA“ pavadinimas.
Elektriniame modelyje aerodinaminiai sprendimai leidžia atsisakyti tradicinių radiatoriaus grotelių, o automobilis komplektuojamas su specialiais lengvojo lydinio ratlankiais. Visos modelio versijos pasižymės bendra naujove – nauju galinės platformos laipteliu patogesniam priėjimui ir naujo dizaino šoniniu laipteliu.
Naujoji pikapo karta, atsižvelgus į klientų pageidavimus, pereina prie vieno kėbulo tipo – „Double Cab“. Salone juntamas akivaizdus medžiagų kokybės šuolis, įkvėptas naujojo „Toyota Land Cruiser“. Centrinė konsolė įgavo horizontalią struktūrą su 12,3 colio konfigūruojamu vairuotojo prietaisų skydeliu ir centriniu informacijos bei pramogų sistemos jutikliniu ekranu (iki 12,3 colio).
Visų varančiųjų ratų ir bekelės režimų valdikliai patogiai kartu sugrupuoti centrinėje dalyje, o elektriniame modelyje naudojamas vieno veiksmo elektroninis pavarų parinkiklis (angl. shift-by-wire). Užtikrinant junglumą, „Hilux“ siūlomas su belaidžiu mobiliųjų įrenginių įkrovikliu ir naujais USB prievadais kabinos gale.
Tai – pirmasis „Hilux“ modelis su elektriniu vairo stiprintuvu, kuris suteikia tiesioginį valdymo pojūtį, palengvina manevravimą ir sumažina smūgių atatrankos riziką važiuojant nelygiu paviršiumi.
Į „Hilux“ integruotas „Toyota T-Mate“ pažangus saugos ir vairavimo asistentų paketas buvo žymiai išplėstas. Naujasis modelis bus siūlomas su daugybe naujų ir patobulintų funkcijų, įskaitant išplėstą „Toyota Safety Sense“ paketą su lėtos eigos pavaros pagreičio slopinimo funkcija, proaktyvios vairavimo pagalbos sistema ir avarinio sustabdymo sistema. Nuotoliniai (angl. over-the-air) programinės įrangos atnaujinimai leis sklandžiai diegti patobulinimus vos jiems pasirodžius.
Tarp kitų naujų funkcijų – aklosios zonos stebėjimo sistema, saugaus išlipimo pagalbininkas ir vairuotojo stebėjimo kamera.
„Hilux“ tampa visiškai elektrinis

Elektrinės pavaros diegimas – proveržį žyminti „Hilux“ inovacija, pasiekta neaukojant garsiojo šio modelio derinio: kokybės, patvarumo ir patikimumo. Ši versija bus ypač patraukli automobilių parkų valdytojams, ieškantiems pikapo, kuris derintų nulinę emisiją su kasdieniu praktiškumu, nepriekaištingu patvarumu ir bekelės galimybėmis.
Automobilis išlaiko esminį „Hilux“ konstrukcijos tvirtumą – klasikinę kėbulo ant rėmo struktūrą – ir suprojektuotas bekelės važiavimui, įskaitant specialias priemones baterijai apsaugoti nuo pažeidimų ar vandens patekimo. Svarbu paminėti, kad tiek elektrinės, tiek vidaus degimo varikliu varomos versijos pasižymi tokio pat gylio brastų įveikimo galimybėmis.
Elektrinis „Hilux“ taip pat pasižymi „Multi-Terrain Select“ sistema, kuri pritaiko automobilio sistemų nustatymus skirtingiems bekelės paviršiams, naudodama stabdžių ir sukimo momento kontrolę – tai prilygsta važiavimui L4 režimu tradicinės pavaros automobilyje.
Pavaros sistema turi 59,2 kWh talpos ličio jonų bateriją ir priekinius bei galinius elektrinius varomuosius tiltus („eAxles“), užtikrinančius nuolatinę visų ratų pavarą. Priekinės ašies elektros motoro sukimo momentas siekia 205 Nm, o galinės – 268,6 Nm. Išankstiniai ikihomologaciniai duomenys rodo tokius apytikslius rodiklius: apie 715 kg leidžiamą naudingąją apkrovą, 1 600 kg vilkimo galią ir apie 240 km nuvažiuojamą atstumą pagal WLTP ciklą.
„Hilux Hybrid 48V“ – būsimas populiariausias modelis

48 V hibridinė pavara dabartiniame „Hilux“ modelių asortimente buvo pristatyta 2025 m., o naujosios kartos automobilyje ji taps pagrindine versija Europoje.
Sistema sudaryta iš 48 V ličio jonų akumuliatoriaus – patogiai įmontuoto po galinėmis sėdynėmis, kad nebūtų sumažinta salono erdvė, – elektros motoro–generatoriaus ir srovės keitiklio. Sukurta remiantis pasaulyje pirmaujančių „Toyota“ hibridinių technologijų patirtimi, ši sistema padeda 2,8 litro varikliui užtikrinti sklandų, tylų ir rafinuotą veikimą tiek važiuojant keliu, tiek bekelėje. Važiavimo kokybė ypač juntama startuojant ir greitėjant.
Išlaikytos ir kitos svarbios savybės – hibridiniu modeliu galima vežti iki 1 tonos krovinį ir vilkti iki 3 500 kg stabdomas priekabas.
Hibridinės pavaros komponentai sukurti taip, kad būtų lengvai integruojami ir atlaikytų sudėtingas eksploatavimo sąlygas. Elektros motoras–generatorius sumontuotas aukštai, virš pagrindinio variklio, todėl automobilis išsaugojo 700 mm gylio brastų įveikimo galimybę.
Bekelės savybes dar labiau gerina „Multi-Terrain Select“ sistema, kurią vairuotojas gali įjungti, kad pritaikytų automobilio veikimą prie skirtingų paviršių. Be to, „Multi-Terrain Monitor“ padeda tiksliai valdyti automobilį sudėtingomis sąlygomis. Siūloma ir panoraminio vaizdo stebėjimo sistema, padedanti statant automobilį ir atliekant tikslius manevrus kelyje.
Patvirtinta kuro elementais varomo „Hilux“ gamyba ateityje
Jau patvirtinta, kad 2028 m. pasirodys „Hilux“ versija su „Toyota“ vandenilio kuro elementų sistema. Šis „Hilux“ su kuro elementais įkūnys „Toyota“ įsipareigojimą atskleisti vandenilio, kaip vertingo švarios energijos šaltinio, potencialą ir skatins platesnį vandenilio ekosistemų bei infrastruktūros plėtojimą Europoje.

„Toyota“ pristato visiškai naują „Hilux“ – jau devintosios kartos legendinį pikapą, kurio atsinaujinimas žymi ir šuolį į elektrifikuotos galios, erą, vadovaujantis Japonijos gamintojos daugiakryptės filosofijos principais.