Koncepcinis „Dacia Hipster“ siūlo visiškai elektrinį, ekologišką judumą, pritaikytą kasdieniams poreikiams, siekiant perpus sumažinti anglies dioksido išmetimo rodiklį, palyginti su dabartiniais elektromobiliais.
Nuo XXI amžiaus pradžios automobilių rinka, ypač veikiama reguliavimo ir elektrifikacijos, evoliucionavo link vis didesnių, sunkesnių, sudėtingesnių... taigi ir vis brangesnių automobilių.

Šioje aplinkoje, skatinančioje vadovautis principu „vis daugiau“, „Dacia“ jau du dešimtmečius atkakliai ir sėkmingai siekia savo tikslo: sudaryti sąlygas kuo didesniam žmonių skaičiui naudotis svarbiausiomis judumo funkcijomis.
Bet kas iš tiesų bus svarbiausios funkcijos rytoj? Kaip galime padaryti elektromobilių rinką prieinamą kuo didesniam žmonių skaičiui? O kas, jei pradėtume nuo tuščio lapo? Būtent šio iššūkio ėmėsi „Dacia“: iš naujo sukurti liaudies automobilį.
Romain Gauvin, „Dacia“ pažangaus ir išorės dizaino vadovas: „Tai projektas, labiausiai atitinkantis „Dacia“ dvasią, prie kurio man kada nors teko dirbti. Jo poveikis visuomenei toks pat, kaip „Logan“ prieš 20 metų. Ir tai reiškia, kad reikia sukurti tai, ko šiandien nėra.“
Koncepcinis automobilis „Dacia Hipster“: rytojaus liaudies automobilis
Kurdamos koncepcinį „Dacia Hipster“, „Dacia“ komandos atsispyrė nuo realių naudotojų poreikių ir to, kaip jie naudoja savo automobilius realiame gyvenime. Trumpai tariant, jos sutelkė dėmesį į esminius dalykus.
Koncepcinis „Dacia Hipster“ yra kasdienis palydovas: manevringas, praktiškas ir ekonomiškas.
Stéphanie Chiron, „Dacia“ pažangių produktų vadovė: „Koncepcinis „Dacia Hipster“ turi viską, ko galima norėti iš kasdienio automobilio, kurio ilgis vos 3 metrai, aukštis – 1,53 metro, o plotis – 1,55 metro: keturios įprasto dydžio sėdynės ir bagažinė, kurios talpą galima reguliuoti nuo 70 iki 500 litrų.“
Rekordinės savybės: koncepcinis „Dacia Hipster“ siūlo tikrą talpą itin kompaktiškame formate – unikalų pasiūlymą, kurio šiuo metu rinkoje nėra.
Koncepcinis „Dacia Hipster“ dar labiau sustiprina „Dacia“ į svorio mažinimą orientuotą požiūrį. Jis yra 20 proc. lengvesnis už „Spring“. Šis rezultatas pasiektas dėl bendro „Dacia“ ekologiškai sumanaus požiūrio: mažesnis svoris reiškia mažiau žaliavų ir mažiau energijos, sunaudojamos gamyboje. Tai taip pat reiškia, kad reikia judinti mažesnę masę, todėl suvartojama mažiau energijos. Koncepciniu „Dacia Hipster“ siekiama perpus sumažinti automobilio anglies pėdsaką per visą gyvavimo ciklą, palyginti su geriausiais šiuo metu siūlomais elektromobiliais.
Koncepcinis „Dacia Hipster“ puikiai tinka tiek mieste, tiek užmiesčio keliuose ar priemiesčių maršrutuose. Jis sukurtas kasdieniam gyvenimui, siūlo pakankamą nuvažiuojamą atstumą kasdienėms kelionėms su dviem įkrovimais per savaitę. Šioje srityje koncepcinis „Dacia Hipster“ taip pat atitinka realius klientų poreikius. Pavyzdžiui, Prancūzijoje 94 proc. vairuotojų per dieną nuvažiuoja mažiau nei 40 km. Su „Spring“ modeliu „Dacia“ tapo pirmąja gamintoja, kuri elektrinį judumą padarė įperkamą. Su koncepciniu „Dacia Hipster“ „Dacia“ nori žengti dar toliau, orientuodamasi į plačią auditoriją, kuri šiuo metu neranda nieko, kas atitiktų jos biudžetą. Vidutinė naujų transporto priemonių kaina Europoje nuo 2010 m. iki 2024 m. išaugo 77 proc. ir gerokai pralenkė namų ūkių perkamąją galią.
Paprastas ir aiškus išorės dizainas

Automobilių pramonės istorijoje visi sėkmingiausi liaudies automobiliai išsiskyrė novatorišku dizainu.
Romain Gauvin, „Dacia“ pažangaus ir išorės dizaino vadovas: „Mūsų tikslas, kuriant tikrą liaudies automobilį, buvo suteikti jam išskirtinį ir įsimintiną dizainą. Automobilį, kurį galima nupiešti trimis pieštuko brūkšniais.“
Koncepcinis „Dacia Hipster“ išsiskiria labai paprastu ir tvirtu dizainu: blokas, tvirtai stovintis ant keturių ratų, išdėstytų kampuose. Nėra jokių iškyšų nei priekyje, nei gale.
Šis paprastumas atsispindi priekinės dalies dizaine, kuris yra visiškai horizontalus ir kuriame integruoti aptakūs priekiniai žibintai, suteikiantys koncepciniam „Dacia Hipster“ rimtą, bet draugišką išvaizdą.
Galinėje dalyje pirmenybė teikiama funkcionalumui: bagažinės dangtis dengia visą koncepcinio „Dacia Hipster“ plotį ir atsidaro dvejomis dalimis, kad būtų užtikrintas itin praktiškas priėjimas prie bagažinės.
Ištikimas projektavimo pagal kainą patirčiai, koncepcinis „Dacia Hipster“ pasižymi naujovišku galinių žibintų dizainu. Įmontuoti už bagažinės dangčio lango, jie nereikalauja atskiro stiklo gaubto.
Laikantis šio požiūrio, koncepcinis „Dacia Hipster“ suprojektuotas su viena kėbulo spalva ir tik trimis dažytomis dalimis: automobilio priekiu ir šoninių durelių įlipimo elementais.
Koncepcinio „Dacia Hipster“ dizaino tvirtumą dar labiau sustiprina plačios šoninės apsaugos iš „Starkle®“ – medžiagos, iš dalies pagamintos iš perdirbtų žaliavų, kurią sukūrė „Dacia“ inžinieriai – ir masėje dažytos priekinės bei galinės apsaugos, atitinkančios „Dacia“ tvirtumo ir pritaikymo laisvalaikiui gamtoje koncepciją. Koncepcinis „Dacia Hipster“ nepanašus į kitus automobilius. Jis be jokių nereikalingų detalių, ir tai akivaizdu nuo pat pirmo žvilgsnio: išorinė durelių rankena pakeista dirželiu, kuris yra lengvesnis, pigesnis... ir lygiai toks pat praktiškas.
Viduje didesnis nei išorėje

Koncepcinio „Dacia Hipster“ interjeras optimizuotas taip, kad, atsižvelgiant į kompaktiškus išorinius matmenis, pasiūlytų išskirtinę erdvę.
Interjeras glaudžiai atkartoja labai kubiškas kėbulo formas, ypač su labai vertikaliais langais ir priekiniu stiklu, siekiant maksimaliai išnaudoti turimą erdvę. Įstiklinta priekinė stogo dalis suteikia šviesos ir prisideda prie erdvumo pojūčio. Siekiant sumažinti išlaidas ir svorį, šoniniai langai yra stumdomi.
Koncepciniame „Dacia Hipster“ patogiai telpa keturi suaugusieji. Vairuotojo ir priekinio keleivio sėdėjimo padėtis yra identiška „Dacia Sandero“ modeliui, užtikrinanti komfortą ir saugų vaizdą į kelią. Prieigą prie galinių sėdynių palengvina plačiai atsidarančios durys ir į priekį atsilenkianti priekinio keleivio sėdynė.
„Dacia“ ypatingą dėmesį skyrė sėdynių dizainui, siekdama suderinti komfortą ir patogumą su svorio ir išlaidų mažinimu. Jų dizainas supaprastintas – matomas rėmas derinamas su ypač šiltu techniniu tinkliniu audiniu. Priekinės sėdynės sujungtos į vientisą suolą – paprastas ir jaukus sprendimas, kuris yra dar viena duoklė praeities legendiniams liaudies automobiliams. Galiausiai, ažūrinės galvos atramos taip pat padeda optimizuoti svorį.
Sukurtas realiam gyvenimui, koncepcinis „Dacia Hipster“ tinka visoms kasdienėms situacijoms. Dėl nulenkiamos galinės sėdynės bagažinės talpa gali kisti nuo 70 litrų su keturiais keleiviais iki 500 litrų su dviem keleiviais.
Siekiant padidinti komfortą ir saugą, prietaisų skydelyje integruotos dvi oro pagalvės vairuotojui ir keleiviui.
Kad būtų kuo tiksliau atsižvelgta į kiekvieno specifinius poreikius, koncepcinio „Dacia Hipster“ salonas yra pritaikytas „YouClip®“ sistemai. Standartinėje įrangoje turintį tik būtiniausius elementus, šį saloną galima pritaikyti naudojant „Dacia“ sukurtą „YouClip®“ priedų asortimentą. Vienuolika „YouClip“ tvirtinimo taškų paskirstyti prietaisų skydelyje, durų apdailoje ir bagažinės viduje. Juose galima tvirtinti įvairius priedus, pavyzdžiui, puodelių laikiklius, porankius, lubų šviestuvus ir kt.
Ryšys ir skaitmeninės technologijos dabar yra esminės savybės, padedančios supaprastinti ir racionalizuoti kasdienį automobilio naudojimą, ypač su išmaniojo telefono prijungimo stotele, kuri išlieka ištikima „Dacia“ „Atsinešk savo įrenginį“ (angl. Bring Your Own Device, BYOD) filosofijai. Ji leidžia užtikrinti sklandų išmaniųjų telefonų ir transporto priemonių sujungimą.
Išmanusis telefonas netgi tampa skaitmeniniu raktu, leidžiančiu atrakinti ir užvesti automobilį. Vairuotojui atsisėdus, į prijungimo stotelę įdėtas išmanusis telefonas veikia kaip multimedijos ekranas ir rodo jo mėgstamą navigacijos programėlę.
Jis taip pat tarnauja kaip automobilio garso sistema, sujungta su nešiojamuoju „Bluetooth“ garsiakalbiu, suderinamu su „YouClip“.