Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/produktai/elektronika/96018/sportiskumo-ir-efektyvumo-derme-naujieji-audi-a6-ikraunami-hibridiniai-modeliai/spausdinti

Sportiškumo ir efektyvumo dermė: naujieji „Audi A6“ įkraunami hibridiniai modeliai

Publikuota: 2025-05-08 14:26
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

„Audi“ plečia naujojo A6 asortimentą dviem iš tinklo įkraunamais hibridiniais modeliais, kuriuose maksimalus efektyvumas ir puikus komfortas derinamas su galingomis eksploatacinėmis savybėmis. Tiek „A6 Avant e-hybrid quattro“, tiek „A6 Sedan e-hybrid quattro“ galima užsisakyti dviejų galios lygių – 220 kW arba 270 kW.


„Audi“ plečia naujojo A6 asortimentą dviem iš tinklo įkraunamais hibridiniais modeliais, kuriuose maksimalus efektyvumas ir puikus komfortas derinamas su galingomis eksploatacinėmis savybėmis. Tiek „A6 Avant e-hybrid quattro“, tiek „A6 Sedan e-hybrid quattro“ galima užsisakyti dviejų galios lygių – 220 kW arba 270 kW. Naujos kartos aukštos įtampos baterijos talpa iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose automobiliuose yra maždaug 45 proc. didesnė nei ankstesniame modelyje. Todėl važiavimui elektros režimu galima skirti 25,9 kWh (neto 20,7 kWh) energijos.

Sportiškumo ir efektyvumo dermė: naujieji „Audi A6“ įkraunami hibridiniai modeliai

„Įkraunama hibridinė technologija yra labai svarbus žingsnis mūsų elektrifikacijos kelyje, ypač kalbant apie mūsų verslo klasės lyderį – A6. Šie nauji modeliai užtikrina puikų efektyvumo ir našumo balansą, kurio reikalauja mūsų klientai, ir pasižymi įspūdingu elektra nuvažiuojamu nuotoliu bei dinamiškomis vairavimo savybėmis, būdingomis „Audi“ suteikiamai patirčiai“, – sako Ilgvars Lubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

Naujieji iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai suteikia dar daugiau lankstumo ir efektyvumo, nes sujungia geriausias elektros ir vidaus degimo variklių savybes. „Avant“ ir „Sedan“ modeliai pasižymi ilga ratų baze, pailgintu variklio gaubtu ir plačia vėže – tai suteikia jiems galios ir išskirtinumo. „A6 Sedan e-hybrid quattro“ spinduliuoja elegancija, kurią pabrėžia viršutinio lango krašto išlenkimas, o „Avant“ išsiskiria dinamiška išvaizda, kurią suteikia išraiškingesnė galinė dalis, šoninės aerodinaminės plokštės ir stogo spoileris.

Naujuosiuose „Audi A6 Avant e-hybrid quattro“ ir „Audi A6 Sedan e-hybrid quattro“ ratus suka 2,0 TFSI variklis, kurio galia siekia 185 kW (252 AG), ir iki 105 kW galios elektros variklis. 270 kW ir 500 Nm sukimo momentą turinčios versijos nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 5,3 sekundės. 220 kW ir 450 Nm sukimo momento versijų įsibėgėjimas trunka 6,0 sekundes. Visi variantai gali išvystyti maksimalų 250 km/h greitį.

Išmanus pavaros valdymas didesniam efektyvumui

Sportiškumo ir efektyvumo dermė: naujieji „Audi A6“ įkraunami hibridiniai modeliai

Iš tinklo įkraunamos hibridinės technologijos širdis – aukštos įtampos 25,9 kWh (grynoji 20,7 kWh) talpos baterija, leidžianti abiem modeliams vien elektra nuvažiuoti daugiau kaip 100 km. Didžiausia kintamosios srovės įkrovimo galia – 11 kW, o pilnai įkrauti visiškai ištuštėjusią bateriją užtrunka vos 2,5 valandos.

Pagerintas ir rekuperacijos efektyvumas. Rekuperacijos laipsnį važiuojant elektra galima reguliuoti trimis skirtingais lygiais vairo mentelėmis. Nuspaudus stabdžių pedalą, A6 iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai gali atgauti iki 88 kW galios, o elektros variklis atlieka daugiau kaip 90 proc. visų lėtėjimo procesų.

Hibridinė valdymo sistema išmaniai parenka optimalią veikimo strategiją, naudodama du veikimo režimus: EV ir „Hybrid“. EV režimu transporto priemonės važiuoja naudodamos elektros energiją, o hibridiniu režimu sistema palaiko tam tikrą įkrovos lygį vėlesniam naudojimui. „WLTP EAER City“ duomenimis, „A6 Sedan e-hybrid quattro“ vien elektra miesto eismo sąlygomis gali nuvažiuoti iki 111 km.

Vidaus degimo variklis įjungiamas tik šiais atvejais: sąmoningai panaikinus EV pasirinkimą jungiklių juostoje po panoraminiu ekranu arba per MMI, važiuojant S režimu pasirinkus „Audi drive select“ dinaminio valdymo režimą, arba į navigaciją įvedus maršrutą su pagalbine „hybrid“ sistema.

Esant įjungtam navigaciniam maršruto vedimui, hibridinis asistentas parenka važiavimo režimą atsižvelgdamas į maršruto duomenis. Degimo variklis įsijungia ir važiuojant atbuline eiga, o elektrinis režimas išjungiamas, kol baigiamas atbulinės eigos veiksmas.

Jei nė viena iš šių situacijų neįvyksta, abu naujieji iš tinklo įkraunami hibridiniai modeliai važiuoja EV režimu, kol baterija visiškai išsikrauna. EV režimu galima važiuoti iki 140 km/val. greičiu.

Dinamiška vairavimo patirtis

Sportiškumo ir efektyvumo dermė: naujieji „Audi A6“ įkraunami hibridiniai modeliai

Kartu su „quattro ultra drive“ pavara ir standartiniu visų ratų vairo mechanizmu elektrifikuota dvigubos sankabos pavarų dėžė sustiprina dinamišką vairavimo patirtį. Visų varančiųjų ratų vairo mechanizmas padidina judrumą važiuojant nedideliu greičiu, nes važiuojant iki 60 km/val. greičiu, galiniai ratai pasukami iki penkių laipsnių priešinga kryptimi nei priekiniai. Važiuojant didesniu greičiu, galiniai ratai sukasi ta pačia kryptimi, kad valdymas būtų stabilesnis.

Variantai su 270 kW sistemos galia pasižymi standartine „S line“ išorės įranga su didesniu juodu „Singleframe“ rėmu, įspūdingomis priekinėmis oro įsiurbimo angomis, padengtomis matiniu antracito chromu, ir sportiškesnio dizaino difuzoriumi. Šie modeliai taip pat turi sportinę pakabą, kuri automobilį pažemina 20 milimetrų, palyginti su standartine komplektacija.

‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!