Elektronika.lt
 2024 m. balandžio 19 d. Projektas | Reklama | Žinokite | Klausimai | Prisidėkite | Atsiliepimai | Kontaktai
Paieška portale
EN Facebook RSS

 Kas naujo  Katalogas  Parduotuvės  Forumas  Tinklaraščiai
 Pirmas puslapisSąrašas
 NaujienosSąrašas
 StraipsniaiSąrašas
 Vaizdo siužetaiSąrašas
 Nuolaidos, akcijosSąrašas
 Produktų apžvalgosSąrašas
 - Elektronika namams
 - Buitinė technika
 - Elektronika, technika
 - Biuro technika
 - Fotoaparatai, kameros
 - Kompiuteriai, dalys
 - Kompiuterių periferija
 - Programinė įranga
 - Telefonai, priedai
 - Ryšių sprendimai
 - Navigacijos sprendimai
 Naudingi patarimaiSąrašas
 Vykdomi projektaiSąrašas
 Schemų archyvasSąrašas
 Teorija, žinynaiSąrašas
 Nuorodų katalogai
 Įvairūs siuntiniai
 Bendravimas
 Skelbimai ir pasiūlymai
 Elektronikos remontas
 Robotų kūrėjų klubas
 RTN žurnalo archyvas






 Verta paskaityti
Balandžio 19 d. 20:20
Lietuvos oro erdvė bus stebima dar atidžiau: „Oro navigacija“ pradeda 3,6 mln. eurų projektą
Balandžio 19 d. 17:43
Išrinkta stipriausia Vilniaus regiono mokinių bendrovė: prietaisas, kuris praverstų daugeliui mokyklų ir biurų
Balandžio 19 d. 14:24
TOP 15 dirbtinio intelekto įrankių mokytojams ir kitiems šios srities naujokams
Balandžio 19 d. 11:21
Dirbtinis intelektas apskaitos pasaulyje – ar jis pakeis įprastus darbuotojus?
Balandžio 19 d. 08:52
Prie ekranų vaikai praleidžia ilgiau, nei manote: įveikti tėvų kontrolės nustatymus jiems – juokų darbas
Balandžio 18 d. 20:33
„Audi Q6 e-tron“ platformos inovacijos: išradingas paprastumas, 800 voltų spartusis įkrovimas ir išmanusis temperatūros valdymas
Balandžio 18 d. 17:23
Šiaulių gimnazistų išradimas gali pagerinti tragiškus matematikos egzaminų rezultatus: siūlo mokytis... žaidžiant
Balandžio 18 d. 14:22
Įvardijo, kokias didžiausias klaidas daro keliautojai: nepasitikrinę ryšio nustatymų, galite būti nepasiekiami
Balandžio 18 d. 11:15
4 iš 10 šalies gyventojų be sutikimo gauna el. laiškus su reklamomis. Ar tai teisėta?
Balandžio 18 d. 08:43
Kaip išvengti didžiausių stojančiųjų klaidų
FS 22 Tractors
Farming Simulator 19 Mods, FS 22 Maps, FS22 Mods
ETS2 Mods
ETS2 Trucks, ETS2 Bus, Euro Truck Simulator 2 Mods
FS22 Tractors
Farming Simulator 22 Mods, FS22 Maps, FS22 Trucks
VAT calculator
VAT number check, What is VAT, How much is VAT
Paskola internetu
Vartojimo paskola, paskola automobiliui, paskola būsto remontui
Thermal monocular
Thermal vision camera,
Night vision ar scope,
Night vision spotting scope
FS22 Mods
FS22 Harvesters, FS22 Tractors Mods, FS22 Maps Mods
FS22 Mods
FS22 Maps,
FS22 Harvesters,
FS22 Tractors
Dantų protezavimas
All on 4 implantai,
Endodontija mikroskopu,
Dantų implantacija
Sims 4 Mods
Sims 4 CC Clothes,
Sims 4 Hair CC,
Sims 4 Skill Cheat
Optic sight
Binoculars for hunting elk,
Best compact binoculars,
Riflescope hunting
Reklama
 Produktų apžvalgos » Elektronika, technika Dalintis | Spausdinti

„V12 Vantage“ – paskutinė tokia simfonija „Aston Martin“ istorijoje

Publikuota: 2022-03-28 14:29
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Daugiau nei 15 metų „V12 Vantage“ modelis simbolizavo pamatinį „Aston Martin“ principą – besąlygišką aistrą galiai ir sportiškumui. Modelio sėkmės receptas buvo labai paprastas. Didžiausias ir galingiausias serijinis variklis mažiausiame ir sportiškiausiame „Aston Martin“ modelyje. Dabar gamintojas pristato jau paskutinį „V12 Vantage“, kuris yra greičiausias, nuožmiausias ir dinamiškiausias iš visos serijos.

 Rodyti komentarus (0)
Įvertinimas:  1 2 3 4 5 

Daugiau nei 15 metų „V12 Vantage“ modelis simbolizavo pamatinį „Aston Martin“ principą – besąlygišką aistrą galiai ir sportiškumui. Modelio sėkmės receptas buvo labai paprastas. Didžiausias ir galingiausias serijinis variklis mažiausiame ir sportiškiausiame „Aston Martin“ modelyje. Dabar gamintojas pristato jau paskutinį „V12 Vantage“, kuris yra greičiausias, nuožmiausias ir dinamiškiausias iš visos serijos.

„V12 Vantage“ – paskutinė tokia simfonija „Aston Martin“ istorijoje

Nuo pat pradžių buvo aišku, kad paskutinis „V12 Vantage“ modelis bus išskirtinis, todėl jų bus pagaminta tik 333 vienetai. Apie savo gamybos planus „Aston Martin“ pranešė dar pernai gruodį, o visi modeliai buvo užsakyti iškart.

Inžinierių sukurta dieta

Masyvus 5,2 litro „V12 Vantage“ variklis generuos 700 AG galią. 12 cilindrų ir dvi turbinos leis šiam varikliui savo maksimalų 753 Nm sukimo momentą pasiekti jau ties 1 800 sūkių per minutę. Toliau kalbant apie skaičius, iki 100 km/val. šis ikoniškasis „Aston Martin“ modelis įsibėgės per 3,4 sekundės ir taip važiuos, kol pasieks maksimalų 320 km/val. greitį.

Nereikia pamiršti, kad prie tokios dinamikos ženkliai prisidėjo ir tai, kad „Vantage“ modeliai yra mažiausi ir tuo pačiu lengviausi visoje „Aston Martin“ gamoje. Tačiau „V12 Vantage“ atveju inžinieriai nesustojo ir ieškojo, kur dar galėtų sutaupyti svorio. Todėl modelis turi iš anglies pluošto pagamintus priekinį buferį, išraiškingą variklio dangtį, priekinius sparnus ir slenksčius. Taip pat panaudota lengvesnė baterija ir speciali išmetimo sistema, kuri palengvėjo 7,2 kilogramo.

Galios ir svorio santykis – tai yra svarbiausias sportinių automobilių rodiklis. „V12 Vantage“ svorio mažinimo programa ir didžiausias variklis leido pasiekti neįtikėtiną santykį. Vienai tonai čia tenka 390 AG ir tai yra daugiau nei „Dodge Viper SRT10 ACR“, „Lexus LFA“ ar „Ferrari GTC4Lusso“. Įdomu tai, kad lyginant su įprastu „Aston Martin Vantage“, versija su V12 varikliu yra 20 proc. pranašesnė, kalbant apie galios ir svorio santykį.

Veiks prie 800 laipsnių

„V12 Vantage“ – paskutinė tokia simfonija „Aston Martin“ istorijoje

Pagal tokius duomenis nesunku suprasti, kad tiesiojoje „V12 Vantage“ gali būti greitas kaip strėlė. Tačiau sportinių automobilių vairuotojai žino, kad tai dar ne viskas. Norint greitai įveikti trasą ar posūkį, reikia stipriai stabdyti perkeliant automobilio svorį ant priekinės ašies. Šiai užduočiai „Aston Martin“ į „V12 Vantage“ sumontavo anglies keramikos stabdžių sistemą.

Priekyje yra 41 cm skersmens stabdžių diskai su 6 cilindriukų apkabomis, o gale 36 cm su 4 cilindriukais. Stabdžiai sukurti taip, kad „nevėluotų“ net tada, kai sistema užkaista iki 800 laipsnių. Todėl vairuotojas į posūkį gali atvažiuoti maksimaliai pasitikėdamas automobiliu ir turėdamas totalią jo kontrolę.

Taip pat anglies keramikos stabdžių sistema leido sutaupyti 23 kilogramus. Iš šalies tai gali pasirodyti ne tiek ir daug, tačiau tai yra ne amortizuojama masė, todėl automobilis į kelio nelygumus reaguoja subtiliau ir užtikrina nuolatinį sukibimą.

Atletiškos „Vantage“ formos

Tiesa, kuriant „V12 Vantage“ neužteko vien sumontuoti didesnį variklį. „Aston Martin“ inžinierių ir dizainerių komanda pasistengė, kad modelis kaustytų kiekvieno praeivio žvilgsnį. Visų pirma, jis yra šiek tiek platesnis nei įprastas „Vantage“, tam kad tilptų platesni ratai. Išplatintos kėbulo dalys buvo pagamintos iš anglies pluošto, todėl išsiskiria ne tik išraiškingom, bet ir aerodinamiškai pagrįstomis linijomis.

Pavyzdžiui, priekinis buferis turi per visą jo ilgį einantį skirstytuvą, kuris spaudžia priekinę ašį prie kelio ir tuo pačiu suteikia „V12 Vantge“ priekiui dramatiškumo. Prie šio įspūdžio prisideda ir ketvirtadaliu didesnės grotelės, kuriose Tilpo didesnė aušinimo sistema, ir variklio dangtyje esanti didelė pasagos formos aušinimo anga, kuri išsiurbia karštą variklio skyriaus orą.

Paskutinis koncertas

Galiniame buferyje sumontuotas difuzorius taip pat rūpinasi, kad galinė ašis neprarastų sukibimo ir tuo pačiu papildo lengvų išmetimo vamzdžių dizainą. Jie čia yra svarbūs ne tik stiliaus prasme. Tai bus paskutinė „V12 Vantage“ simfonija, todėl „Aston Martin“ pasirūpino, kad modelį lydėtų sensacingas garsas. Galiausiai „V12 Vantage“ nuo savo giminingo modelio labiausiai skiriasi visiškai nauju galiniu aptaku. Važiuojant maksimaliu greičiu, jis generuoja net 204 kg prispaudžiamą galią.

Tiesa, visi „V12 Vantage“ jau nupirkti ir kol kas nėra jokių duomenų, ar tokį modelį bus galimybė pamatyti Lietuvoje. Nepaisant to, tai nėra vienintelė išskirtinė „Vantage“ versija. Štai „Aston Martin Vilnius“ salone šiuo metu yra „Vantage F1 Edition“ modelis, kuris yra beveik identiškas tam, kuris diktuoja tempą ir rūpinasi saugumu „Formulės-1“ lenktynėse. Todėl visi norintys iš arčiau susipažinti su itin sportiška „Vantage“ versija yra kviečiami apsilankyti.




Draudžiama platinti, skelbti, kopijuoti
informaciją su nurodyta autoriaus teisių žyma be redakcijos sutikimo.

Global electronic components distributor – Allicdata Electronics

Electronic component supply – „Eurodis Electronics“

LOKMITA – įvairi matavimo, testavimo, analizės ir litavimo produkcija

Full feature custom PCB prototype service

GENERAL FINANCING BANKAS

Mokslo festivalis „Erdvėlaivis Žemė

LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina

„Konstanta 42“

Technologijos.lt

Buitinė technika ir elektronika internetu žemos kainos – Zuza.lt

www.esaugumas.lt – apsaugok savo kompiuterį!

PriedaiMobiliems.lt – telefonų priedai ir aksesuarai

„Deinavos baldai“ — šeimos baldai


Reklama
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt | Autoriaus teisės | Privatumo politika | Atsakomybės ribojimas | Reklama | Turinys | Kontaktai LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!
Script hook v, Openiv, Menyoo
gta5mod.net
Farming Simulator 2019 Mods, FS22 Mods, FS22 Maps
farmingsimulator19mods.fr
Optical filters, UV optics, electro optical crystals
www.eksmaoptics.com
Reklamos paslaugos
SEO sprendimai

www.addad.lt
Elektroninių parduotuvių optimizavimas „Google“ paieškos sistemai
www.seospiders.lt
FS22 mods, Farming simulator 22 mods,
FS22 maps

fs22.com
Reklama


Reklama