Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/produktai/elektronika/72622/karma-pristate-isskirtine-e-flex-platforma-bei-bateriju-technologija-aprupinta-super-elektromobili-revero-gte/spausdinti/

„Karma“ pristatė išskirtinę „E-Flex“ platformą bei baterijų technologija aprūpintą super elektromobilį – „Revero GTE“

Publikuota: 2020-04-21 09:13
Tematika: Elektronika, technika
Autorius: Darius Verbickas
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

„Karma Automotive“ paskelbė, kad išplės savo „Revero“ seriją ir pristatė naująjį pilnai elektrinį „GTE“ automobilį. Vizualiai jis išliko panašus į gražiuosius „Revero“, „Revero GTS“ ir „GT“ modelius, tačiau „GTE“ bus ketvirtasis šios serijos atstovas ir jame įdiegta naujoji bendrovės „E-Flex“ platforma bei išskirtinė baterijų technologija.


„Karma Automotive“ paskelbė, kad išplės savo „Revero“ seriją ir pristatė naująjį pilnai elektrinį „GTE“ automobilį. Vizualiai jis išliko panašus į gražiuosius „Revero“, „Revero GTS“ ir „GT“ modelius, tačiau „GTE“ bus ketvirtasis šios serijos atstovas ir jame įdiegta naujoji bendrovės „E-Flex“ platforma bei išskirtinė baterijų technologija.

„Revero GTE“ © „Karma Automotive“
„Revero GTE“ © „Karma Automotive“

Kompanija tvirtina, kad vienu įkrovimu „GTE“ modelis galės nuvažiuoti 322 arba 483 km. Viskas priklausys nuo pasirinkto baterijų dydžio.

Vėliau turėtų pasirodyti ir 644 km leidžiantis įveikti „GTE“ elektromobilis.

Visos „GTE“ versijos rinkoje pasirodys 2021 metais ir pirmosios jau bus pristatytos 2021-ųjų pavasarį.

Su „GTE“ modeliu „Karma Automotive“ tuo pačiu siekia ir pademonstruoti naujosios „E-Flex“ platformos universalumą.

Kompanija teigia, kad „E-Flex“ platforma jau yra pritaikyta komercinio furgono koncepcijoje, o dabar ja naudosis ir naujasis „GTE“. Tad aiškėja, jog ši platforma yra pritaikoma įvairioms transporto priemonėms.

Kitas įdomus dalykas, kad „GTE“ elektromobilyje bus įdiegta naujoji „Karma“ baterijų technologija. Bus naudojami unikalūs nikelio-mangano-kobalto (NMC) ir ličio jonų baterijų paketai. Jais kompanija aprūpins 75 ir 100 kWh „GTE“ elektromobilius.

Apie toliausiai – 644 km – nuvažiuosiantį „GTE“ tikslios informacijos dar nėra paskelbta, bet greičiausiai čia pamatysime 140 kWh skaičius.

„E-Flex“ platforma yra nesunkiai pritaikoma įvairioms transporto priemonėms © „Karma Automotive“
„E-Flex“ platforma yra nesunkiai pritaikoma įvairioms transporto priemonėms
© „Karma Automotive“

Visi „Revero GTE“ modeliai iki 60 mylių per valandą (97 km/h) įsibėgės per 3,9 sek.

Taip pat elektromobiliai palaikys greitąjį – 150 kW – baterijų įkrovimą ir standartinį 11 kW AC įkrovimą.

Tvirtinama, kad dėka greitojo įkrovimo, 322 km įveikiančio „GTE“ modelio baterijos iki 80 proc. bus įkraunamos per 30 minučių.

„Karma Revero GTE“ elektromobiliai, kaip ir kiti „Revero“ modeliai, bus gaminami Moreno slėnyje, Kalifornija, esančioje kompanijos gamykloje.

Iš pradžių „GTE“ elektromobiliai pasieks JAV, o iki 2021-ųjų metų pabaigos juos jau bus galima įsigyti ir Europoje bei Kinijoje.

Kol kas apie „GTE“ modelio kainas niekas dar nekalba, bet atsižvelgiant į tai, kad ankstesnio „GT“ modelio kaina prasideda nuo 135 000 JAV dolerių – pilnai elektrinio „GTE“ kaina vargiai bus mažesnė.


Technologijos.lt
‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!