Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/produktai/elektronika/70716/lexus-pasauliui-pristate-kabrioleta-lc-500/spausdinti/

„Lexus“ pasauliui pristatė kabrioletą „LC 500“

Publikuota: 2019-11-28 21:31
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

„Lexus LC 500“ kabrioleto versija debiutavo lapkričio 19 dieną Los Andžele. Naujasis „LC 500“ atspindi „Lexus“ į žmogų orientuotos filosofijos koncepciją, kurios patirtis susijungia su kabrioleto vairavimo pojūčiais.


„Lexus LC 500“ kabrioleto versija debiutavo lapkričio 19 dieną Los Andžele. Naujasis „LC 500“ atspindi „Lexus“ į žmogų orientuotos filosofijos koncepciją, kurios patirtis susijungia su kabrioleto vairavimo pojūčiais.

Naujojo „LC“ kabrioleto eksterjere susijungia kupė ir kabrioletui charakteringos stogo linijos. Kuriant salono dizainą, atsižvelgta į tai, kokį bendrą įspūdį sudaro stogo uždangalas ir sėdynių tekstilė žiūrint į kabrioletą iš išorės.

„Lexus“ pasauliui pristatė kabrioletą „LC 500“

Naujajam modeliui, kaip ir kupė, būdinga ypatingo efektyvumo vairavimo patirtis. Vidinė kėbulo konstrukcija turi optimalią atramos vietą ir formą, todėl užtikrinamas didesnis dinaminis našumas. Dėl 8 cilindrų variklio „LC 500“ greitėja linijiniu būdu. Taip pat naujasis „LC 500“ kabrioletas turi kaklo šildytuvus ir skaidrius vėjo deflektorius.

„Lexus“ kabrioleto „LC 500“ pagrindinės savybės:

  • Kabrioleto eksterjero stilius, pagrįstas „LC“ kupė, išlaiko aerodinamines savybes ir optimalų svorio paskirstymą. Galinė bagažinės dangčio linija buvo išplėsta, siekiant sukurti dinamišką vaizdą iš šono bei pabrėžti žemą ir plačią poziciją.
  • Nuleidus „LC 500“ stogą, automatinis sulankstymo mechanizmas saugo jį po integruotu stogo uždangalo dangčiu.
  • Keturių sluoksnių minkštas stogo uždangalas sukurtas taip, kad išlaikytų kupė tekančios linijos dizaino motyvą. Be to, nenaudojamas joks atraminis rėmas, kuris persimatytų per audinį. Be to, stogo audinys buvo parinktas ir pagamintas taip, kad būtų pagerinta garso izoliacija bei užtikrinamas optimalus įtempimas, siekiant išvengti audinio raukšlių.
  • Stogą galima atidaryti ir uždaryti transporto priemonei važiuojant iki 50 km/h greičiu, o animuotas prietaisų skydelio ekranas leidžia vairuotojui stebėti stogo uždarymo ar atidarymo procesą.
„Lexus“ pasauliui pristatė kabrioletą „LC 500“

„Lexus“ būdinga ypatingo efektyvumo vairavimo patirtis susijungia su kabrioleto vairavimo pojūčiais.

  • „LC 500“ kabrioleto kėbulas suprojektuotas siekiant padidinti jo tvirtumą, todėl užtikrinama „Lexus“ kupė būdinga vairavimo patirtis, išlaikomas stilius ir paliekama pakankamai vietos lagaminams.
  • Dėl galinės pakabos skersinės sijos atramos išdėstymo ir formos padidėjo automobilio konstrukcinis tvirtumas. Atrama pagaminta iš lengvojo lydinio aliuminio, siekiant sumažinti jos pridėtinį svorį, o važiavimo patogumui yra pritaikyta sklendė. Kitos atramos, esančios po korpusu, pagamintos iš magnio ir aliuminio, todėl pasiektas maksimalus tvirtumas ir lengvumas. Viso to rezultatas – dinaminis našumas.
  • 5,0 litrų 8 cilindrų variklis, sujungtas su „DirectShift-10“ automatine transmisija, suteikia „LC“ kabrioletui linijinį, tačiau galingą pagreitį. Variklio galia pritaikoma atsižvelgiant į vairavimo situaciją. Kasdieninio įprastinio važiavimo metu pritaikomas sklandus pagreitis, o vairuotojui norint – maksimalus pagreitis.
  • Nuleidus „LC 500“ kabrioleto su 8 cilindrų varikliu stogą, garso generatorius perduoda variklio įsiurbimo garsus per prietaisų skydelį, o išmetimo vožtuvas padidina variklio garsą.
„Lexus“ pasauliui pristatė kabrioletą „LC 500“

Salonas, kuriame pritaikyta „Lexus“ į žmogų orientuotos filosofijos patirtis.

  • Didelis dėmesys skirtas kabrioleto „LC 500“ aerodinamikai, siekiant užtikrinti netrukdomus pokalbius tarp vairuotojo ir keleivių net tada, kai važiuojama nuleistu automobilio stogu.
  • Kartu su skaidriu vėjo deflektoriumi, pagamintu iš polikarbonato, vėjo srautas automobilio viduje yra slopinamas, tad aplinka yra pakankamai tyli.
  • Garso valdymas yra vienas svarbiausių aspektų visuose „Lexus“ kuriamuose automobiliuose. Triukšmo valdymo kontrolė, sujungta su garso izoliacijos ir absorbavimo technika, slopina nepageidaujamus garsus ir nemalonius garso dažnius.
  • Kabriolete „LC 500“ sumontuota garso sistema, kuri atkuria originalius kiekvieno instrumento garsus, vokalą ir įrašymo aplinką. Be to, akustinė aplinka automatiškai keičiasi, todėl ypač geromis akustinėmis savybėmis pasižyminčiu garsu galima mėgautis bet kokioje vairavimo situacijoje.
  • Integruota „Climate Concierge“ sistema naudojama oro kondicionavimo sistemos, sėdynių, kaklo ir vairo šildytuvų automatiniam valdymui. Nesvarbu, ar automobilio stogas nuleistas, ar ne, vairuotojas ir keleiviai gali mėgautis patogiu važiavimu bet kokiomis oro temperatūros sąlygomis.

„Lexus“ kabrioleto „LC 500“ matmenys ir specifikacijos:

  • Ilgis: 4,760 mm
  • Plotis: 1,920 mm
  • Aukštis: 1,350 mm
  • Važiuoklės bazė: 2,870 mm
  • Stogo eksploatacija: atsidaro per 15 s., užsidaro per 16 s.

„Lexus“ kabrioletas „LC 500“ bus eksponuojamas Los Andželo automobilių parodoje, kuri vyksta nuo lapkričio 18 d. iki gruodžio 1 d. Planuojama pardavimų pradžia – 2020-ųjų vasara.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!