Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/produktai/elektronika/70681/naujojo-toyota-c-hr-staigmena-184-ag-hibridine-sistema/spausdinti/

Naujojo „Toyota C-HR“ staigmena – 184 AG hibridinė sistema

Publikuota: 2019-11-26 21:06
Tematika: Elektronika, technika
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Naujasis „Toyota C-HR“ modelis išlaikė svarbiausias savybes, padariusias jo pirmtaką vienu populiariausių automobilių Baltijos šalių rinkoje, ir pasipildė naujomis: patobulintomis dizaino detalėmis, atnaujinta multimedija ir visiškai nauja, galinga hibridine sistema.


Naujasis „Toyota C-HR“ modelis išlaikė svarbiausias savybes, padariusias jo pirmtaką vienu populiariausių automobilių Baltijos šalių rinkoje, ir pasipildė naujomis: patobulintomis dizaino detalėmis, atnaujinta multimedija ir visiškai nauja, galinga hibridine sistema.

Pagrindinė „Toyota C-HR“ naujiena yra 2,0 l „Hybrid Dynamic Force“ galios agregatas. Ši hibridinė 184 AG sistema papildo anksčiau siūlytą ir dabar patobulintą 122 AG 1,8 l hibridinę sistemą. Klientai dabar gali rinktis vieną iš dviejų ypač efektyvių hibridinių jėgainių: 1,8 l sistemos išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 109 g/km, o 2,0 l – nuo 118 g/km (matuojant pagal WLTP standartą).

Naujojo „Toyota C-HR“ staigmena – 184 AG hibridinė sistema

„Toyota Baltic AS“ generalinis rinkodaros direktorius Marekas Maide teigė, jog du trečdalius Baltijos šalyse įsigyjamų „Toyota C-HR“ automobilių sudaro hibridai. „Nuo šio automobilio pasirodymo 2016 m. hibridinės jo versijos kasmet tampa vis populiaresnės. Ženkliai išaugo pardavimo apimtis Latvijoje ir Lietuvoje – čia hibridinius modelius pasirinko atitinkamai 71 proc. ir apie 80 proc. klientų“, – tvirtino M. Maide.

Pirmenybę C-HR hibridams pirkėjai teikia dėl daugelio priežasčių. Hibridinis automobilis maksimaliai panaudoja benzininio ir elektrinio variklių privalumus. Važinėjant mieste beveik pusę laiko „C-HR Hybrid“ veikia elektriniu režimu, nesuvartodamas nė lašo degalų ir neišskirdamas į aplinką nė gramo teršalų. Be to, kelionės metu C-HR baterija yra automatiškai įkraunama.

Automobilyje montuojami atnaujinti priekiniai ir galiniai žibintai su aukščiausios klasės LED technologija, dienos žibintais (DRL) bei posūkių indikatoriais. Nauji galiniai žibintai blizgiu juodu aptaku sujungti į vieną vientisą formą.

Su 2,0 l hibridine sistema komplektuojami modeliai išsiskiria nauja pakabos konstrukcija, kuri pagerina važiavimo komfortą kartu išsaugodama nepriekaištingas „Toyota C-HR“ valdymo savybes.

Naujojo „Toyota C-HR“ staigmena – 184 AG hibridinė sistema

Visos versijos taip pat pasižymi geresne salono apsauga nuo triukšmo ir vibracijos – tai buvo pasiekta papildomai izoliavus net vienuolika skirtingų vietų.

Su naujuoju C-HR debiutuoja nauja, daug spartesnė ir patogesnė multimedijos sistema, užtikrinanti visišką išmaniųjų telefonų integraciją ir palaikanti net pačias naujausias „Apple Carplay™“ ir „Android Auto™“ versijas. Ji taip pat palaiko žemėlapių atnaujinimo belaidžiu ryšiu funkciją, kad vairuotojai galėtų keliauti be rūpesčių naudodamiesi naujausiomis Europos kelių žemėlapių versijomis.

Siūlomi keturi naujojo 2,0 l „C-HR Hybrid“ komplektacijos lygiai: „Style“, „Style Plus“, „Luxury“ ir „Limited Edition“. Kaina pasirodymo proga prasideda nuo 26 600 eurų.

Naujasis „Toyota C-HR“ Baltijos šalyse pasirodys 2019 m. gruodžio mėnesį.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!