Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/produktai/elektronika/67372/pirmasis-zvilgsnis-i-tai-kaip-realybeje-veikia-naujoji-greitojo-ikrovimo-stotele-v3-supercharger/spausdinti/

Pirmasis žvilgsnis į tai, kaip realybėje veikia naujoji greitojo įkrovimo stotelė „V3 Supercharger“

Publikuota: 2019-03-19 10:18
Tematika: Elektronika, technika
Autorius: Darius Verbickas
Aut. teisės: ©Technologijos.lt
Inf. šaltinis: Technologijos.lt

„Tesla“ jau pristatė trečios kartos „V3 Supercharger“ greitojo įkrovimo stotelę ir „Model 3“ savininkai jau įkrauna joje savo elektromobilius. Tad keletas „Model 3“ savininkų jau spėjo išbandyti naująją „V3 Supercharger“ greitojo įkrovimo stotelę ir dalinasi pirmaisiais įspūdžiais bei rezultatais.


„Tesla“ jau pristatė trečios kartos „V3 Supercharger“ greitojo įkrovimo stotelę ir „Model 3“ savininkai jau įkrauna joje savo elektromobilius.

Automobilių gamintojas naują įkrovimo galimybę „Model 3“ savininkams suteikė po „ankstyvaus programinės įrangos atnaujinimo“.

© „Tesla“
© „Tesla“

Ir kaip jau rašėme anksčiau, „V3 Supercharger“ greitojo įkrovimo stotelėje kiekvienas automobilio savininkas gaus maksimalią galią, siekiančią iki 250 kW ir ja nereikės dalintis su kitais elektromobilių savininkais, kurie tuo pačiu metu įkrauna savo elektromobilius.

Tad keletas „Model 3“ savininkų jau spėjo išbandyti naująją „V3 Supercharger“ greitojo įkrovimo stotelę ir dalinasi pirmaisiais įspūdžiais bei rezultatais.

„Model 3“ savininkas ir socialinio tinklo „Twitter“ vartotojas „privater“ dalinasi grafikais, kuriuose matyti skirtumai tarp „V2 Supercharger“ ir „V3 Supercharger“ įkrovimo stotelių.

Ir kaip galima matyti iš pateikto grafiko, maksimali įkrovimo galia „V3 Supercharger“ pasiekia 250 kW, tačiau įkrovus elektromobilio bateriją iki maždaug 18 proc., šis rodiklis gana greitai pradeda leistis žemyn.

„V2“ ir „V3“ stotelių užtikrinamų įkrovimo galių ir jų kitimų palyginimas © privater | twitter.com
„V2“ ir „V3“ stotelių užtikrinamų įkrovimo galių ir jų kitimų palyginimas © privater | twitter.com

Dar vienas įdomus momentas, kad „V3“ stotelėje gana greitai pasiekiama maksimali įkrovimo galia – 250 kW – kai tuo tarpu „V2“ stotelėje šis rodiklis didėja po truputi. Tokį „V3“ rezultatą greičiausiai nulėmė naujoji „On-Route Battery Warmup“ funkcija, kuri, prieš atvykstant į elektromobilio įkrovimo stotelę, jo baterijos temperatūrą pakelia iki optimalaus lygio.

Taip pat „Tesla“ žada, kad su naujais programiniais atnaujinimais ši funkcija bus prieinama ir „V2“ įkrovimo stotelėse, tad ne tik „Model 3“, bet ir kitų „Tesla“ elektromobilių savininkai turėtų pajausti teigiamus pokyčius.

Kalbant apie „Model 3“ baterijos įkrovimo laiką, tai per maždaug 20 minučių ji yra įkraunama nuo 8 iki 90 procentų.

„Model 3“ baterijos įkrovimo laiko skirtumai „V2“ ir „V3“ įkrovimo stotelėse © privater | twitter.com
„Model 3“ baterijos įkrovimo laiko skirtumai „V2“ ir „V3“ įkrovimo stotelėse © privater |twitter.com

O kitas „Model 3“ elektromobilio savininkas pasidalino vaizdo įrašu, kaip pats įkrovimo procesas atrodo iš automobilio vidaus.

Toliau „Tesla“ ketina išleisti naujus programinius atnaujinimus ir taip leisti „Model X“ bei „Model S“ elektromobilių savininkams įkrauti savo elektromobilius greičiau.

Tuo pačiu numatoma greitojo įkrovimo stotelių „V3 Supercharger“ plėtra Šiaurės Amerikoje, o šių metų pabaigoje turėtume naujasis stoteles išvysti ir Europoje.


Technologijos.lt
‡ 1999–2020 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!