Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/patarimai/kompiuterija/633/spausdintuvu-gedimai-neveikianti-magistrale/spausdinti/

Spausdintuvų gedimai: neveikianti magistralė

Publikuota: 2005-02-27 16:29
Tematika: Kompiuterinė įranga
Autorius: Kirkas Steersas
Aut. teisės: el. paštas ©Lietuvos Rytas, UAB
Inf. šaltinis: el. paštas Kompiuterija – PC World

Problema

Jūsų spausdintuvą ištiko koma — spragtelėjote spausdinimo klavišą, tačiau nieko nevyksta. Spausdintuvas prijungtas, o kabelio, jungiančio aparatą su kompiuteriu, galai gerai pritvirtinti.

Gedimo nustatymas

Paleiskite spausdintuvo diagnostikos programą, kuri patikrins svarbiausias aparato funkcijas. Kaip tai padaryti, sužinosite skaitydami spausdintuvo vartotojo vadovą. Jei diagnostikos programa klaidų neranda, vadinasi, kalta programinė įranga arba nekokybiška jungtis.

Pirmas sprendimas

Pašalinkite iš spausdinimo eilės visus dokumentus, mat visiškai tikėtina, kad naujam dokumentui trukdo būtent anksčiau neišspausdintas. Jei naudojatės „Windows XP“, atverkite „Control Panel“ langą, spragtelėkite „Printers and Faxes“ (jei piktogramos suskirstytos į kategorijas — „Printers and Other Hardware“, o jei naudojatės „Windows 2000“ operacine sistema — „Printers“).

Spausdinamų dokumentų eilę pamatysite spragtelėję spausdintuvo piktogramą. Parengtus spausdinti dokumentus iš eilės pašalinsite pasirinkę „Printer“ • „Cancel All Documents“ (žr. pav.).

Jei naudojatės „Windows 98“ ar „Windows Me“, tą patį padarysite atvėrę „Control Panel“, spūstelėję „Printers“ ir pažymėję „Purge Print Documents“.

Antras sprendimas

Ištraukite ir vėl įstatykite kabelį, jungiantį spausdintuvą su kompiuteriu. Jei jį jungėte USB jungtimi ir tai pirmasis jūsų naudojamas USB įrenginys, patikrinkite, ar „Device Manager“ nerado klaidų.

„Windows XP“ ir „Windows 2000“ vartotojai dešiniuoju pelės klavišu turėtų spragtelėti „My Computer“, pasirinkti „Properties“, spūstelėti „Hardware“ ir paspausti „Device Manager“ klavišus.

Jei naudojatės „Windows 98“ ar „Windows Me“, dešiniuoju pelės klavišu spragtelėkite „My Computer“, pasirinkite „Properties“ ir atverkite „Device Manager“ langą. Patikrinkite, ar ties „Universal Serial Bus controllers“ nėra pranešimų apie klaidas.

Jei matote klaustuką, geltoną apskritimą ar raudoną X Ženklą — tai jau rimta problema. Spragtelėkite USB įrenginio pavadinimą, pasirinkite „General“ skiltį ir „Device status“ laukelyje ieškokite klaidos aprašymo.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!