Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/patarimai/ivairus/80681/karantinas-baltijos-salyse-ar-jusu-internetinis-verslas-pasiruoses-klientu-srauto-antpludziui/spausdinti/

Karantinas Baltijos šalyse: ar jūsų internetinis verslas pasiruošęs klientų srauto antplūdžiui?

Publikuota: 2021-11-18 10:35
Tematika: Kitos protingos mintys
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Latvija tapo pirmąja šalimi Europoje, kuri, sparčiai išaugus naujų koronaviruso atvejų skaičiui, atnaujino prekybos ir judėjimo apribojimus. Tikėtina, kad tokių žingsnių teks imtis ir kitoms Baltijos ir Europos valstybėms. Visi puikiai žinome, kaip jaučiamės, kai negalime apsipirkti, lankytis kultūriniuose ar pramoginiuose renginiuose, tačiau ką šie apribojimai reiškia internetinio verslo savininkams? O konkrečiau – ką gali padaryti įmonės, kurios jau veikia internetinėje erdvėje, arba verslininkai, kurie dar tik planuoja pradėti savo veiklą, kad pasiruoštų staigiam klientų srauto antplūdžiui?

Karantinas Baltijos šalyse: ar jūsų internetinis verslas pasiruošęs klientų srauto antplūdžiui?

Šių metų kovą „Ecommpay“ ir „Censuswide“ Didžiojoje Britanijoje atliko vartotojų apklausą, kurios metu paaiškėjo, kad tik 40 proc. pirkėjų jaučiasi saugūs, dalindamiesi savo mokėjimo kortelės duomenimis su internetinėmis parduotuvėmis ar paslaugų teikėjais. Likę 60 proc. tai daro nenoriai, jaučiasi nesaugūs arba apskritai neperka internetu. Kokios pirkėjų nuotaikos Baltijos šalyse, netrukus atskleis šiose rinkose vykdoma apklausa.

O kol kas – 5 patarimai esamiems ir būsimiems verslininkams, kurie padės išvengti nuostolių, o klientams suteiks geriausią apsipirkimo patirtį.

1. Naudokite TVS (turinio valdymo sistemą), kurią galima greitai ir efektyviai atnaujinti arba keisti. Žinoma, gražus svetainės dizainas ir teigiama vartotojo patirtis yra nepaprastai svarbūs faktoriai, bet reikėtų nepamiršti ir administravimo patogumo. Nesvarbu, ką parduodate internetu, jūsų interneto svetainė privalo turėti tvirtą pagrindą. Pasirinkus gerai žinomą platformą, tokią kaip „Wordpress“ ar „Magento“, bus daug lengviau plėsti savo verslą, be to, bus labai paprasta į svetainę įtraukti naujų puslapių, produktų, paslaugų ir funkcijų, pavyzdžiui, „Ecommpay“ mokėjimo platformos integravimą.

Jei manote, kad „Wordpress“ – mėgėjiškas sprendimas, pagalvokite dar kartą. Šiuo metu net 62 iš 100 sparčiausiai augančių JAV įmonių (Inc. 5000 duomenys) naudoja „WordPress“, o TVS tampa pramonės standartu visų dydžių įmonėms. Kita puiki priežastis – šios platformos modulinis pobūdis: čia rasite tūkstančius papildinių ir integracijų, leidžiančių greitai pakeisti jūsų svetainės funkcionalumą.

2. Užtikrinkite stabilią mokėjimo sistemą. Pradėjus plėsti savo svetainę ar pastebėjus lankytojų srauto padidėjimą, labai svarbu atkreipti dėmesį į jūsų naudojamą mokėjimo sistemą ir jos stabilumą. Puikus rodiklis – 99,99 proc., tai reiškia, kad tokia sistema veikia be didesnių trikdžių.

3. Sukčiavimo prevencija – prioritetas. Neseniai atlikta BDO apklausa atskleidė, kad per COVID-19 pandemiją vien Jungtinėje Karalystėje maždaug 60 proc. vidutinio dydžio įmonių nukentėjo nuo sukčiavimo, o vidutinis vienos įmonės nuostolis siekė net 245 000 svarų. Baltijos regione taip pat daugėja kibernetinių atakų ir sukčiavimo atvejų, tad dabar kaip niekad svarbu naudoti patikimą kovos su sukčiavimu sistemą, kuri apsaugotų jūsų mokėjimo operacijas. Tai ypač aktualu tik pradedančioms veikti įmonėms, nes kibernetiniai sukčiai mėgsta patikrinti naujų svetainių infrastruktūros tvirtumą.

„Ecommpay“ nustatė, kad didžioji dalis internetinių sukčiavimo atvejų įvyksta dėl šių priežasčių:

  • Atsiskaitymo proceso metu verslo savininkas, „kad būtų patogiau“ atsisakė dalies pirkėjo patvirtinimo proceso.
  • Atsiskaitymo proceso metu įmonė leidžia klientams prie vienos paskyros pridėti neribotą skaičių mokėjimo kortelių, todėl kibernetiniai sukčiai gali užsiregistruoti su savo asmenine kortele, o vėliau prie paskyros pridėti pavogtas mokėjimo korteles.

Šios klaidos atsiranda tada, kai įmonė bando padidinti konversijų skaičių atlaisvindamos ar net išjungdamos sukčiavimo aptikimo filtrus, o tai gali pritraukti kibernetinių sukčių dėmesį. Tačiau šiuolaikinės sistemos leidžia išlaikyti pusiausvyrą – neprarasti konversijų ir užtikrinti aukščiausią saugumo lygį.

Vienas geriausių būdų užtikrinti pirkėjų saugumą – naudoti sistemą, kuri derina dirbtinio intelekto ir žmogaus galimybes. Pavyzdžiui, rizikos valdymo sistema naudoja mašininį mokymąsi istoriniams operacijų duomenims rinkti ir analizuoti realiuoju laiku, o įmonės darbuotojai analizuoja finansines operacijas, kad nustatytų galimai nelegalius sandorius.

4. Pasirūpinkite išmaniesiems įrenginiams skirtomis funkcijomis. Nors daugelis įmonių puikiai supranta, kaip svarbu pasiūlyti mobiliesiems įrenginiams skirtą svetainę, tik nedaugelis kol kas suteikia galimybę atlikti mokėjimus per „Apple Pay“ ar „Google Pay“ mobiliųjų mokėjimų sistemas.

„Statista“ duomenys rodo, kad daugiau nei 1,17 mlrd. žmonių renkasi mobiliąsias pinigines. Per metus šis skaičius išaugo 29,6 proc. Manoma, kad per ateinančius ketverius metus mobiliosiomis piniginėmis besinaudojančių žmonių skaičius visame pasaulyje pasieks daugiau nei 1,7 mlrd., todėl ateityje įmonės privalės pasiūlyti savo klientams šiuos populiarius atsiskaitymo būdus. Vartotojams turėtų būti suteikiamos jiems patogiausios atsiskaitymo galimybės (mobiliosios piniginės, QR kodai, atviroji bankininkystė ir kt.).

5. Plėskitės pasauliniu mastu. Tarkime, jūsų verslas jau siūlo regione populiarius mokėjimo būdus, bet kas nutiks, jeigu ateityje plėsitės į kitas Europos Sąjungos valstybes arba Didžiąją Britaniją? „Sofort“ ir „Giropay“ yra populiarios mokėjimo sistemos Vokietijoje, o „iDEAL“ – Beniliukso šalyse. Jei ketinate plėstis į naujas rinkas, būtinai turite pasiūlyti vietos gyventojams labiausiai žinomus mokėjimo būdus. Tai verčia iš naujo apsvarstyti lanksčios ir lengvai administruojamos platformos pasirinkimą.

Internetas neturi sienų, tad prekybos ir judėjimo ribojimai, kurių valstybėms gali tekti vėl imtis kovojant su koronaviruso pandemija, jo visiškai neveikia. Beveik viskas, ko reikia norint pradėti ar plėsti verslą, įskaitant profesionalias konsultacijas, dokumentų pasirašymą, naujų platformų sukūrimą ir daugybę kitų paslaugų, yra lengvai pasiekiama nuotoliniu būdu. Taigi, lieka tik vienas klausimas, ar jūsų internetinis verslas pasiruošęs klientų srauto padidėjimui?

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!