Elektronika.lt

ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/portalo/12770/elektronikai-sveciavosi-suduvos-kraste/spausdinti/

Elektronikai svečiavosi Sūduvos krašte

Publikuota: 2008-08-20 18:35
Tematika: Portalo naujienos
Autorius: el. paštas Tautvydas Levinskas

Savaitgalį, rugpjūčio 16-17 d., „Elektronika.lt“ portalo lankytojai, forumo nariai vėl rinkosi į kasmetinį susitikimą - šiemet suvažiavome į Santakos (Stepsynės) dvarelį prie Šešupės. Šeimininkai sutiko mus išties svetingai - ačiū jiems už puikų priėmimą!

SūduvosGidas.lt

Pirmąją dieną dalyviai susipažino su nuostabiu Sūduvos kraštu - ekskursiją parengė portalas SūduvosGidas.lt. Mus lydėjęs gidas Saulius ne tik atrodė tarsi iš praeities nužengęs - senoviniais rūbais apsirengęs, bet ir turiningai bei aistringai pasakojo apie vietos įdomybes: legendomis apipintus piliakalnius ir kalvas, boluojančias atodangas, fortifikacijos įrenginius. Pravažiavome pasienio ruožu su apžvalgos bokšeliais ir kadaise čia buvusių spygliuotų tvorų liekanomis, landžiojome po grėsmingus Molotovo linijos bunkerius, atsigaivinome pasipliuškenę ežeruose. Važiuodami kaimų keliukais, grožėjomės kraštovaizdžiais ir stebėjomės, kad dar daug ko nesame matę Lietuvoje.

Oras buvo geras, tad vakare susitikimo dalyviai demonstravo savo surinktus prietaisus, vykdomus projektus: lempinį stiprintuvą 2x18W, „linefolower“ robotuką, protingų namų kontrolerį (vers. 2), analoginį laikrodį su vakuuminiais indikatoriais, impulsinį 8 kW galios keitiklį... Vakaronė tęsėsi kone iki pat ryto - elektronikai dalinosi patirtimi bei diskutavo, stebėjo mėnulio užtemimą, vaišinosi šašlykais (ačiū - „kepėjui“ Sigiui), per „barzdas“ varvino Jonio atvežtą girą iš Biržų.

Antrąją dieną, kava išblaškę miego likučius, išsiruošėme plaukimui baidarėmis. Nors vėjuotas ir apniukęs rytas nieko gero nežadėjo, įpusėjus plaukimui, pasirodė saulė, o vėjo Šešupės vagoje net nesijautė. Na, plaukti sekėsi kaip kam..., bet įspūdžių ir linksmų akimirkų tikrai pakako. Deja, fotoaparatų niekas nepasiėmė, tad vienintelė daryta nuotrauka - mobiliuoju telefonu:

Baigėme plaukti baidarėmis (fiksavo Jonis)

Po plaukimo kai kas grįžo nutrintomis, pūslėtomis rankomis, kas šlapias, kas perpūstas ir susuktas vėjo, bet visi - alkani. Žygis, manau, mūsų benduomenės narius dar labiau suartino. Po nuotykių aptarimo ir sočių pietų, galiausiai, susitvarkę ir padėkoję šeimininkams, išsiskirstėme tik vakare.

Smagu buvo vėl sutikti „Elektronika.lt“ veteranus ir susipažinti su naujokais. Tikiuosi, kitais metais taip pat šauniai pasibūsime!

Visas 2008 m. susitikimo nuotraukas ir filmukus rasite adresu meet.elektronika.lt, o pasidalinti atsiliepimais galite specialioje forumo temoje.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!