Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/98880/kilo-health-tampa-kilo-platesne-vizija-ir-daugiau-investiciju/spausdinti

„Kilo Health“ tampa „Kilo™“ – platesnė vizija ir daugiau investicijų

Publikuota: 2025-11-12 13:27
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

Sveikatingumo technologijų kūrėjas ir investuotojas „Kilo Health“ plečia savo veiklą už sveikatingumo ribų ir tampa „Kilo“. Šis pokytis taip pat žymi įmonės ambiciją daugiau investuoti į startuolius ir padėti jiems augti greičiau, pasitelkiant vidinę verslo vystymo ekosistemą „Kiloverse“.

Įmonių grupės vadovu lieka Žygimantas Surintas, prie komandos prisijungęs prieš pusantrų metų. Pasak jo, „Kilo“ ir „Kiloverse“ atskirs investicijų veiklą nuo kasdienio verslo operacijų, o tai natūralus žingsnis, atspindintis įmonės brandą ir augimo strategiją.

„Per dvylika metų sukūrėme daugybę sveikatingumo sprendimų – nuo skaitmeninių programėlių iki fizinių produktų, kurie padeda milijonams vartotojų pasaulyje gyventi sveikiau, kokybiškiau. Vystome produktus ir kitose srityse – grožio, asmeninio tobulėjimo. Dabar mūsų tikslas ne tik kurti patiems, bet ir aktyviau investuoti į startuolius, padėti jiems vystyti globalius verslus greičiau“, – sako „Kilo“ vadovas.

Anot Ž. Surinto, prisijungusiems prie „Kilo“ startuoliams ambicingų tikslų siekti padės „Kiloverse“ – atskirta vidinė ekosistema. Ji suteiks visą reikiamą infrastruktūrą greitam ir tvariam augimui: nuo rinkodaros, technologijų, duomenų analizės įrankių iki rezultatus užtikrinančių R&D, mitybos, mokslinių tyrimų, teisės ir atitikties bei kitų sričių ekspertų komandų. „Tai „Kilo“ smegenys ir varomoji jėga, palaikanti kiekvieną mūsų kuriamą verslą. „Kiloverse“ suteiks tiek įmonės vystomiems produktams, tiek startuoliams, į kuriuos bus investuojama, reikalingą infrastruktūrą. Didžiuojamės ten subūrę stiprių vadovų ir talentų komandą, galinčią idėjas paversti sėkmingais verslais“, - teigia Ž. Surintas. Siūlo partnerystę

Investuotojo pozicijas stiprinantį „Kilo“ domina tiek ankstyvosios stadijos (pre-seed) startuoliai, tiek brandesni „Series A“ etapo verslai. Pradinė investicija gali svyruoti nuo 50 tūkst. iki 1 mln. eurų, o antrojo etapo investicija – iki 10 mln. eurų.

„Iki šiol įmonių grupė į išorinius startuolius yra investavusi daugiau nei 10 mln. eurų, o į savo ekosistemą – vidinius produktus, mokslinius tyrimus ir B2B projektus – dar dvigubai daugiau. Kitaip nei tradiciniai investuotojai, mes siūlome daugiau nei finansinius resursus. Esame sparčių verslų kūrėjai ir siūlome antrepreneriams partnerystę, padedančią augti greičiau“, – pabrėžia Ž. Surintas.

Papildomai verslumo įgūdžių ir ambicijų turinčius žmones „Kilo“ kviečia jungtis prie sėkmingai įsitvirtinusios „Co-found“ programos. Pasak vadovo, programos metu talentai gali įgyvendinti savo idėjas arba prisidėti prie įmonių grupės viduje kuriamų sprendimų ir, sėkmės atveju, tapti startuolio bendraįkūrėjais.

Programos dalyviams įmonė siūlo tai, ko dažnai trūksta verslo pradžioje: patirtį, komandos palaikymą ir prieigą prie ekosistemos, kurioje jau patikrinti augimo būdai.

„Tikime verslumo dvasia ir norime ją ugdyti Lietuvoje. Ši programa – galimybė pradėti verslo kelionę be rizikos ir, sėkmės atveju, su užtikrintu atlygiu – kuriamos naujos įmonės akcijomis. Tokie mūsų globaliose rinkose įsitvirtinę startuoliai kaip „Bioma“ ar „Her Bodhi“ yra gimę būtent šios programos metu ir jau tapę savarankiškais verslais“, – sako Ž. Surintas.

„Kilo“ sukurti ir rinkoje jau įsitvirtinę skaitmeniniai sprendimai bei juos vystančios komandos sujungtos į atskirus prekės ženklus – „Agava“, „Iteractive“ ir „Go Health“. Šios įmonės vysto produktus, paremtus duomenimis, technologijomis ir moksliniais tyrimais, padedančius formuoti sveikus įpročius bei valdyti lėtinių ligų simptomus.

‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!