Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/96885/elinta-charge-strateginiai-pokyciai-ir-investicijos-i-augima-pamatai-tvaresniam-rytojui/spausdinti

„Elinta Charge“: Strateginiai pokyčiai ir investicijos į augimą – pamatai tvaresniam rytojui

Publikuota: 2025-07-03 13:57
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas žiniasklaidai

2024-ieji „Elinta Charge“ komandai tapo kryptingo virsmo metais. Reaguodama į rinkos pokyčius ir augančius klientų lūkesčius, įmonė perorientavo pardavimų strategiją, sustiprino fokusą į B2B segmentus ir performavo komandą. Šie sprendimai tapo pagrindu investicijoms į produktų kokybę, sertifikavimą, naujas rinkas bei vizualinės tapatybės atnaujinimą.

Kotryna Ciparytė | „Elinta Charge“
Kotryna Ciparytė | „Elinta Charge“

Investicijos į kokybę ir partnerystes

2024 m. „Elinta Charge“ kryptingai investavo į kokybę ir ilgalaikes partnerystes, kurios tapo pamatu tvariam augimui. Tarptautiniai sertifikatai, tokie kaip UL ir „Eichrecht“, sustiprino pozicijas globaliose rinkose, o strateginiai ryšiai leido ne tik kurti patikimą produktą, bet ir visapusiškai veikiančią sistemą. „Elinta Charge“ kartu su projektiniais partneriais – „Equans“, „Panattoni“, „Mob-Energy“, „Caverion“, „E.ON“ – įgyvendino reikšmingus elektromobilumo infrastruktūros projektus visoje Europoje. Techninį patikimumą ir gaminių kokybę užtikrina glaudus bendradarbiavimas su tiekėjais, tokiais kaip „Siemens“, „Phoenix Contact“, „Hydro“, „Iskra“ ir „Mennekes“, o lankstų prisitaikymą prie skirtingų operatorių sistemų leidžia pasiekti integracija su daugiau nei 40 įkrovimo infrastruktūros valdymo platformų – tarp jų „Virta“, „Monta“, „ChargeMap“, AMPECO, „ChargePoint“ ir „Driivz“. Visa tai sudaro ne tik patikimų įkroviklių pasiūlą, bet ir suderintą ekosistemą – nuo komponento iki sprendimo, nuo partnerystės iki vertės.

Nauji produktai ir rinkos

Nepaisant sudėtingo laikotarpio, įmonė nuosekliai investavo į naujų įkrovimo sprendimų kūrimą bei rinkų plėtrą, su ypatingu dėmesiu Vakarų Europai, Šiaurės Amerikai ir Skandinavijos šalims. Atsirado aiškesnis produktų portfelio išgryninimas, o tai leis lanksčiau prisitaikyti prie rinkos poreikių ateinančiu laikotarpiu. Tapatybė, gimstanti iš vertybių ir veiksmų

„Elinta Charge“ atsinaujino ne tik strategiškai, bet ir vizualiai – pristatė naują įmonės identitetą, funkcionalią interneto svetainę ir rinkodaros kryptį, orientuotą į tikslines auditorijas bei aiškią vertės komunikaciją.

Naujasis vizualinis identitetas atspindi „Elinta Charge“ esmę – tai ne paviršinis pokytis, o vertybėmis ir veikla pagrįsta istorija. Komanda ieškojo sprendimo, kuris perteiktų inžinerinį tikslumą, tvarų mąstymą ir žmogišką ryšį. Todėl buvo pasirinkta estetinė kryptis, jungianti skandinavišką minimalizmą su japonišku Wabi-Sabi autentiškumu – tarp technologinės kompetencijos ir estetinės ramybės.

„Elinta Charge“ naujasis simbolis – ne tik ženklas, bet kvietimas į dialogą. Jis kalba apie vertę, o ne formą, apie tylų pasitikėjimą, o ne triukšmingą dizainą. Jo formose galima įžvelgti įkroviklio antgalį, energijos tekėjimo simboliką ar net raidę „E“ – tačiau niekas nėra tiesmuka, viskas kviečia į interpretaciją. Būtent taip „Elinta Charge“ mato savo santykį su klientu – ne primesti, o kurti prasmingą ryšį.

„Nors metinė apyvarta sumažėjo iki €4,89 mln., įmonė nuosekliai investavo į ilgalaikę vertę – tiek produktų, tiek komandos, tiek rinkos lygiu. Tai pasiryžimas augti sąmoningai ir strategiškai. Investavome ten, kur matome ilgalaikį potencialą. Mūsų tikslas – ne greitas pelnas, o tvari lyderystė tarptautinėse rinkose. Vizualinis identitetas – ne tik naujas simbolis, bet ženklas, kad žengiame į kitą brandos etapą – sąmoningai, drąsiai ir tvariai“, – Vaidas Bielinis, „Elinta Charge“ generalinis direktorius.

‡ 1999–2025 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!