Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/900/omnitel-ragina-mobiliojo-rysio-bendruomene-nutraukti-teisminius-gincus-ir-prisideti-prie-reklamos-garbes-kodekso/spausdinti/

„Omnitel“ ragina mobiliojo ryšio bendruomenę nutraukti teisminius ginčus ir prisidėti prie Reklamos garbės kodekso

Publikuota: 2005-04-07 08:53
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Omnitel, UAB

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ pateikė teismams pareiškimus atsiimti pateiktus skundus ir ieškinius, kuriuose skundžiami Konkurencijos tarnybos sprendimai bei UAB „Tele2“ veiksmai, bei kviečia taip pat pasielgti ir bendrovę „Tele2“. Mobiliojo ryšio operatorių skundai buvo paduoti nesutinkant su Konkurencijos tarnybos sprendimu skirti baudas dėl bendrovių skleistos reklamos.

Kartu „Omnitel“ ragina bendrovę „Tele2“ prisidėti prie komunikacijų agentūrų asociacijos KOMAA iniciatyvos laikytis Reklamos garbės kodekso. Laikydamiesi šio kodekso, reklamos davėjai įsipareigotų neklaidinti vartotojų reklamos priemonėmis ir atsisakytų skelbti žinias, kurios nėra praktiškai įgyvendinamos - tokias, kaip, pavyzdžiui, dėl mažiausių kainų garantijų.

„Šiandien jau visi pripažino, kad dėl aštrios konkurencijos mobiliojo ryšio kainos Lietuvoje susilygino. Visuose trijuose šalies mobiliojo ryšio tinkluose pagal atskirus mokėjimo planus galima rasti mažiausią kainą vienam ar kitam vartotojų segmentui. Todėl atskiri operatoriai teigti apie mažiausios kainos garantiją nebegali“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentas Dainius Pupkevičius.

Kartu „Omnitel“ atkreipia dėmesį, kad daug diskusijų sukėlusios reklamos „Juodu ant balto“ tikslas buvo ne pradėti reklamų ar kainų karus, juo labiau – ne imti bylinėtis. Šia reklamine kampanija siekta atkreipti vartotojų dėmesį į realią kainų rinkos situaciją bei pabrėžti, kad kainų skirtumai tarp mobiliojo ryšio operatorių jau išnyko. „Mes siekiame paraginti vartotoją rinktis paslaugas ne pagal reklaminius teiginius, o išanalizavus realius operatorių pasiūlymus – didžiausias operatorius neretai turi daugiau galimybių pasiūlyti klientams palankiausias kainas“, - pabrėžė D.Pupkevičius. Pasak jo, „Omnitel“ bendrovės principas – patikimumas, pagarba vartotojui, konkurentams bei valdžios institucijoms. Todėl operatorių diskusijų dėl reklamos principų nereikėtų užkelti ant valstybės pečių.

„Omnitel“ ragina suvienyti bendras pastangas galvojant apie mobiliojo ryšio vartotoją ir kuriant jam kuo palankesnes sąlygas naudotis mobiliuoju ryšiu.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!