Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/80214/lietuviu-startuolio-billo-pletra-pritrauke-nauja-2-mln-euru-investicija/spausdinti/

Lietuvių startuolio „Billo“ plėtra: pritraukė naują 2 mln. eurų investiciją

Publikuota: 2021-10-14 20:43
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Lietuvių Tado Deksnio ir Donato Smailio įkurtas startuolis „Billo“, padedantis JAV elektroninės prekybos verslams greitai ir paprastai sukurti video turinį savo produktams, paskutiniame investicijų pritraukimo raunde (angl. seed) pritraukė 2 mln. eurų investiciją.

Pagrindiniai investuotojai šiame etape – Lietuvos rizikos kapitalo fondų valdytojos „Practica Capital“ ir „Open Circle Capital“. Į „Billo“ augimą taip pat investavo Mantas Mikuckas („Vinted“ vykdomasis direktorius), Andrius Baranauskas („Shopify“ produkto vystymo direktorius), Andrius ir Tomas Šlimai („Oberlo“ bendraįkūrėjai). Visa investicijų suma į šį startuolį siekia 3 mln. eurų.

Sukurta platforma „Billo“ – alternatyva tradiciniam verslo ir kūrybinių agentūrų bendradarbiavimo modeliui. „Billo“ leidžia verslams skelbti užduotis tūkstantinei video kūrėjų bendruomenei, kuri už „Billo.app“ programėlėje atliktas užduotis ir sukurtą autentišką turinį, gauna atlygį. „Billo“ video redaktoriai gali papildomai pridėti logotipą, dizaino elementus, titrus. Galutinis video turinys verslams kainuoja iki 10 kartų pigiau.

Pirmieji sėkmingi veiklos metai parodė, kad išskirtinai į JAV rinką orientuotas startuolis atrado savo nišą. „Billo“ pajamos šiais metais auga daugiau nei 10 kartų, o „Billo“ paslaugomis šiuo metu naudojasi per 7000 klientų.

„Autentiško video turinio poreikis sparčiai auga. Tendencijos rodo, kad didžioji dalis elektroninę prekybą vykdančių įmonių ateityje vis dažniau savo prekių ar paslaugų komunikacijai ir reklamai rinksis vaizdo įrašus, o ne nuotraukas ir tekstus. Tą patvirtina ir augantis mūsų klientų skaičius – šiuo metu per mėnesį sulaukiame daugiau nei 1000 naujų klientų, kurie pradeda naudotis „Billo“ platforma“, – komentuoja startuolio įkūrėjas ir vadovas T. Deksnys.

„Video turinys sudaro daugiau kaip du trečdalius visų sunaudojamų interneto duomenų, o naujausia infrastruktūra ir besikeičiantys internetinių verslų poreikiai tą dalį tik dar labiau didins. Tikime, kad „Billo“ taps pasauliniu lyderiu – džiaugiamės prisijungę prie šios patyrusios ir ambicingos komandos“, – teigia Arvydas Bložė, „Practica Capital“ partneris.

Spartūs plėtros tempai lėmė ir komandos augimą – per pastaruosius metus „Billo“ komanda išaugo daugiau nei 3 kartus: nuo vos 15 darbuotojų 2020 m. rugsėjį iki 66 šiandien. Pritrauktas investicijas „Billo“ planuoja naudoti ne tik rinkos dalies JAV didinimui ir platformos tobulinimui, bet ir naujų darbuotojų samdymui.

„Darbuotojų atvirumas, pasitikėjimas, sąmoningumas, asmeninis ir profesinis tobulėjimas mums yra svarbiausios vertybės. Komandoje kuriame draugišką ir betarpišką atmosferą, todėl labai svarbu, kad naujai prisijungę kolegos būtų atviri ir gerbiantys įmonės kultūrą. Suteikiame galimybę dirbti nuotoliniu būdu, iš pasirinktos bendradarbystės erdvės bet kurioje pasaulio vietoje arba mūsų biuruose, esančiuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Šiuo metu mūsų tarptautinė komanda dirba iš 10 skirtingų šalių“, – sako „Billo“ vadovas T. Deksnys.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!