Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/70199/kaunieciai-pritrauke-rekordine-investicija-is-didziosios-britanijos/spausdinti/

Kauniečiai pritraukė rekordinę investiciją iš Didžiosios Britanijos

Publikuota: 2019-10-21 17:20
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Kaune įsikūrusi „Helis play“ kompanija jau ilgiau nei pusmetį kuria ir tobulina naują savo projektą, internetinę kompiuterinių žaidimų pardavimo platformą „Eneba“. Spalį įmonė pranešė, kad projektas pritraukė užsienio investuotojų dėmesį – „Eneba“ sėkmingai užbaigė 2,5 milijonų eurų vertės pradinio finansavimo etapą, kurį vedė Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi „InReach Ventures“, rašoma pranešime spaudai.

Tai ne pirmoji lietuviška pardavimų platforma sulaukusi užsienyje įsikūrusių investicinių fondų dėmesio. Didelio užsienio investuotojų susidomėjimo sulaukė ir kitos Lietuvoje kuriamos internetinės prekyvietės tokios kaip „Vinted“, „Oberlo“ ar „CGTrader“. Vis tik „Eneba“ investicija – viena didžiausių ankstyvos stadijos investicijų šioje verslo srityje, bei didžiausia tokia Lietuvoje.

Pasak Helis play įkūrėjų Žygimanto Mikštos ir Vyčio Uoginto, tokia investicija padės toliau sėkmingai vystyti „Eneba“ platformą ir sparčiau plėstis 137,9 mlrd. dolerių vaizdo žaidimų rinkoje.

„Šiuo metu skaičiuojame daugiau nei du milijonus unikalių vartotojų iš viso pasaulio. Mūsų platformoje žaidimus perka ir parduoda ne tik lietuviai, tačiau ir vokiečiai, ispanai, olandai, prancūzai bei daugybės kitų šalių žaidimų fanai“, – teigia „Helis play“ vadovas V. Uogintas.

Anot Vyčio, „InReach Ventures“ fondo investicija padės dar labiau išplėsti „Eneba“ geografiją bei imtis rimtų veiksmų sprendžiant antrinėje žaidimų rinkoje egzistuojančias problemas. Vytis teigia, kad tokios problemos, kaip pasitikėjimo tarp pirkėjo ir pardavėjo trūkumas, sukčiavimo rizika, bei komplikuotas žaidimų prieinamumas tam tikruose pasaulio regionuose yra rimti iššūkiai, kuriems spręsti bus naudojamos pritrauktos lėšos.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!