Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/49227/bites-naujoves-lietuviu-gyvenima-padarys-ismanesniu/spausdinti/

„Bitės“ naujovės lietuvių gyvenimą padarys išmanesniu

Publikuota: 2015-03-31 12:48
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, atsižvelgdama į klientų poreikius ir rinkos tendencijas, atnaujino pardavimų strategiją, o naujos koncepcijos salonai padės lietuviams gyventi išmaniau. Juose klientai ras keletą kartų išplėstą išmaniųjų įrenginių ir priedų asortimentą. Visus įrenginius galima čia pat paliesti ir išbandyti, o „Bitės“ Išmaniųjų ekspertai bet kuriam lankytojui padės sukonfigūruoti išmanųjį įrenginį, pademonstruos jų veikimą ir atsakys į rūpimus klausimus.

„Užsibrėžėme tikslą tapti geriausia vieta įsigyti išmanųjį įrenginį ar jo priedus, pavyzdžiui, telefonu valdomas vaizdo kameras, elektros lizdus, lemputes, buitinius prietaisus ar kitą įrangą. Smarkiai išplėtėme asortimentą ir suteikėme galimybę lankytojams kiekvieną įrenginį paimti į rankas ir išbandyti. „Bitės“ Išmaniųjų ekspertai kiekvienam lankytojui, nepriklausomai nuo to, kurio operatoriaus paslaugomis naudojasi, padės teisingai nustatyti ir pademonstruos įrenginių veikimą“, – sako Giedrius Skliutas, „Bitė Lietuva“ pardavimų direktorius.

Nuo pernai metų gruodžio „Bitė“ jau atnaujino 8 didžiausius salonus Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“, prekybos centruose „Panorama“ (Vilniuje), „Mega“ (Kaune), „Ryo“ (Panevėžyje) ir centrinėje buveinėje Vilniuje, Žemaitės g. Pasak G. Skliuto, po pirmo ketvirčio matomi teigiami rezultatai – į naujuosius salonus užsuka iki trečdalio daugiau lankytojų. Šiuose salonuose tikimasi sulaukti iki trečdalio visų „Bitės“ klientų srauto Lietuvoje. Į atnaujinimą telekomunikacijų bendrovė investavo per 260 tūkst. eurų. Lankytojai taip pat gerai vertina išmaniuosius ekspertus – kasdien jų pagalba ir patarimais pasinaudoja iki 40–50 lankytojų.

Klientų patogumui naujos koncepcijos salonai padalinti į skirtingas erdves, kur pagal konkrečią temą – „Išmanūs namai“, „Sportas ir laisvalaikis“, „Žaidžiu ir mokausi“ – lankytojai gali greičiau surasti jiems reikiamą išmanųjį priedą. Stebėjimai parodė, kad šiuo metu labiausiai klientus domina lietuvių sukurtas išmanusis echolotas „Deeper“, per telefoną ar planšetinį kompiuterį rodantis, kas vyksta po vandeniu aplink žveją. Lankytojai taip labai domisi išmaniosiomis apyrankėmis, skaičiuojančiomis savininko pulsą, žingsnius ar sudegintas kalorijas, taip pat galinčiomis padėti atsiliepti telefonu ar pažadinti iš miego tinkamiausiu metu.

Išmanių namų srityje daugiausia dėmesio sulaukia bevielės vaizdo kameros. Jas labai patogu naudoti stebėjimui kas vyksta namuose, išvykus į darbą ar kelionę. Tereikia kamerą prijungti prie interneto ir per specialią programėlę išmaniajame telefone galima tiesiogiai stebėti vaizdą. „Žaidžiu ir mokausi“ erdvėje itin populiarūs įvairūs išmaniuoju telefonu valdomi automobilių modeliai ar mažieji augintiniai „Furby“.

Pasaulinės tendencijos rodo, kad išmanieji priedai artimiausiu metu itin populiarės. Prognozuojama, kad šiemet JAV išmaniuosius priedus įsigis 37 % daugiau namų ūkių, o per artimiausius penkis metus pasaulinė dėvimų išmaniųjų priedų (laikrodžių, apyrankių) rinka augs vidutiniškai po 35 %.

Lietuviai taip pat siekia gyventi išmaniau – daugiau nei 60 % parduodamų telefonų yra išmanieji, ir arti pusės „Bitės“ klientų nuolat naudojasi mobiliuoju internetu. „Manome, kad artimiausiu metu lietuviai atras ir išmaniuosius priedus. Pastebime, kad iš pradžių gyventojai nelabai supranta išmaniųjų priedų naudą, tačiau po pokalbio su mūsų išmaniųjų ekspertais itin susidomi“, – sako G. Skliutas.

„Bitės“ užsakymu atlikta „Spinter tyrimų“ apklausa parodė, kad lietuviai dažnai atsiduria situacijose, kurias lengvai išspręstų išmanieji priedai. Pavyzdžiui, net 64 % apklausos dalyvių išvykę būna netikri ar užrakino savo būsto duris, ar išjungė visus buitinius prietaisus – toks netikrumo jausmas beveik kas dešimtą gyventoją apima bent kartą per savaitę. Pasak G. Skliuto, išmanieji pagalbininkai galėtų informuoti šeimininką pavojaus atvejais ir valdyti daugumą buities prietaisų.

Apklausos metu kas ketvirtas respondentas (25 % apklaustųjų) nurodė, jog norėtų turėti galimybę nuotoliniu būdu stebėti, kas vyksta jų namuose. Taip pat beveik 40 % teigė, kad jiems būtų paprasčiau rūpintis savo sveikata, jei jų laikrodis papildomai informuotų apie kraujo spaudimą, sudegintas kalorijas ar nueitus žingsnius.

Naujos kartos salonai – tik dalis atnaujinimų. Neseniai iš esmės pasikeitė ir bendrovės svetainė www.bite.lt. Nuo šiol joje didžiausias dėmesys skiriamas išmaniesiems įrenginiams ir galimybėms juos pasirinkti. Vienodai sklandžiai veikiančios darbastalio ir mobilioji svetainės versijos leidžia paprastai rūšiuoti įrenginius pagal įvairias savybes ir kainą, lyginti tarpusavyje, užsisakyti į norimą saloną. Svetainė nuolat papildoma video apžvalgomis, o „Bitės“ ekspertai paprasta ir aiškia kalba pristato kiekvieno įrenginio privalumus ir savybes.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!