Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/48394/lietuviai-rado-buda-kaip-paspartinti-dienos-pietu-aptarnavima/spausdinti/

Lietuviai rado būdą, kaip paspartinti dienos pietų aptarnavimą

Publikuota: 2015-01-30 10:05
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Biuro darbuotojas darbo dienos be dienos pietų neįsivaizduoja, tačiau restoranams ar kavinėms kyla nemenkas iššūkis, kaip kelias valandas sparčiai aptarnauti itin smarkiai padidėjusį ir skubantį klientų srautą. Lietuvių bendrovė „UCS Baltic“, pasitelkusi planšetinius kompiuterius ir nešiojamus fiskalinius spausdintuvus, rado būdą, kaip šį procesą paspartinti.

„Naudojant įprastus, šiandien populiarius pardavimo terminalus (POS), padavėjas turi prieiti prie staliuko, priimti užsakymą, grįžti prie baro, įvesti jį į sistemą. Paprašius sąskaitos, turi vėl grįžti prie baro, atspausdinti čekį ir grįžti paimti pinigų. Suderinę mobiliąsias technologijas, radome sprendimą, kai padavėjas, nesitraukdamas nuo staliuko, užsakymą gali priimti pasitelkęs planšetinį kompiuterį, iškart atspausdinti čekį iš nešiojamo fiskalinio spausdintuvo ir leisti klientui atsiskaityti mobiliųjų mokėjimų būdu“, – sako Evaldas Remeikis, „UCS Baltic“ vadovas.

Taip vienu metu padavėjas gali aptarnauti kur kas daugiau staliukų – kas itin aktualu dienos pietų metu, kai restoranui reikia aptarnauti kuo daugiau klientų per ribotą laiką. Be to, atsinaujinti masina ne tik didesnis darbo efektyvumas, bet ir palankesnė kaina. Skaičiuojama, kad toks mobilus derinys yra beveik dukart pigesnis už įprastas POS sistemas.

„Šią sistemą bandome jau keletą mėnesių ir pastebėjome, kad piko metu vienas padavėjas gali aptarnauti gerokai daugiau stalelių. Be to, visada palieka gerą įspūdį, kai svečio užsakymas ne pažymimas ant lapelio, o moderniai įvedamas į planšetinį kompiuterį“, – teigia Raimundas Kairys, restorano „Submarine“ vadovas.

Toks sprendimas itin patogus ne tik aptarnavimo sektoriuje, bet ir prekybos taškuose, ypač mobiliuose, kurie vasaros metu keliauja į įvairius festivalius. Tiesa, jis pritaikomas ir įprastoms parduotuvėms – konsultantai planšetiniame kompiuteryje gali matyti platesnę informaciją apie prekę, jos likutį sandėlyje. O, klientui nusprendus ją įsigyti, suteikti galimybę iškart apmokėti – taip išvengiama laukimo prie kasų.

Kaip pastebi E. Remeikis, prieš 10–15 metų visas Lietuvos prekybos ir aptarnavimo sektorius sutartinai keitė senuosiuos kasos aparatus į modernesnius POS: „Dabar ateina nauja modernizacijos banga – fizinius POS terminalus palengva pradeda keisti įvairūs mobilieji sprendimai.“

Kol kas panašių sprendimų šalies rinkoje nėra daug, tačiau, kaip teigia E. Remeikis, bendrovės tokiomis techninėmis naujovėmis aktyviai domisi. „UCS Baltic“, kartu su bendrovėmis „RASO“ ir „Programuotojų komanda“, savą mobilų POS sistemos sprendimą viešai pristatė praėjusių metų pabaigoje, o jau šiuo metu jį testuoja keli stambūs klientai.

‡ 1999–2022 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!