Elektronika.lt

Elektronika.lt - elektronikos, informacinių ir
ryšių technologijų portalas

Adresas: http://www.elektronika.lt
El. paštas: info@elektronika.lt
 Atspausdinta iš: http://www.elektronika.lt/naujienos/verslas/47220/mobilioji-pinigine-spartina-klientu-aptarnavima/spausdinti/

Mobilioji piniginė spartina klientų aptarnavimą

Publikuota: 2014-10-30 14:14
Tematika: Verslo naujienos
Inf. šaltinis: Pranešimas spaudai

Lietuvoje jau yra kavinių ir restoranų, kuriuose galima pavalgyti neturint nei grynųjų pinigų, nei banko kortelės – čia galima atsiskaityti išmaniuoju telefonu. Iki 2014-ųjų pabaigos išmaniomis taps dar mažiausiai šimtas Lietuvoje veikiančių maitinimo įstaigų.

Mobilioji „Paysera“ piniginė yra pagrįsta QR kodo technologija. Kavinėje pavalgęs klientas, užuot laukęs, kol padavėjas atneš sąskaitą, už maistą gali atsiskaityti iš karto. Jam tereikia išmaniuoju telefonu nuskenuoti ant staliuko esantį QR kodą ir telefono ekrane atsiradus mokėtinai sumai ją patvirtinti. Patogu tai, kad mobiliosios piniginės sprendimas yra integruotas su Lietuvoje dažniausiai naudojamomis kasų, apskaitos sistemomis.

Mobilioji piniginė spartina klientų aptarnavimą

Išmanusis atsiskaitymo būdas yra greitesnis nei įprastas – grynaisiais pinigais ar banko kortelėmis. Tai ypač svarbu toms maitinimo įstaigoms, į kurias žmonės suplūsta pietauti. Klientai nori būti aptarnauti greitai, kad suspėtų laiku grįžti į darbą, ir net kelios minutės laukimo gali sukelti jų nepasitenkinimą. Kad „Paysera“ gali padėti išvengti tokių situacijų, pritaria šį mokėjimo būdą neseniai įsidiegusios picerijos „Pica Max“ atstovai. „Visada stengiamės savo klientus aptarnauti operatyviai. Tačiau per lankytojų antplūdį mūsų padavėjai ne visada spėja iš karto prie jų prieiti. „Paysera“ eliminuoja net keletą lankytojų aptarnavimo etapų. Klientui pavalgius nereikia laukti, kol prieis padavėjas, kol jis atneš sąskaitą, o vėliau grąžą. Kadangi daugelį veiksmų klientas gali atlikti be padavėjo pagalbos, jo aptarnavimo laikas gerokai sutrumpėja. Tai naudinga ir skubančiam klientui, ir mums, nes per tą patį laiką galime pamaitinti daugiau žmonių“, – sako Valdas Malinauskas, „Pica Max“ vadovas. „Paysera“ apskaičiavo, kad naudodami mobiliąją piniginę restoranai stalo aptarnavimą pietų piko metu sutrumpina mažiausiai penkiomis minutėmis. „Penkios minutės yra labai svarbios tiek žvelgiant skubančio kliento akimis, tiek skaičiuojant restorano stalų apyvartumą. Be to, eliminavus žmogiškąjį faktorių išvengiama tam tikrų klaidų, pavyzdžiui, susijusių su nuolaidų sistemos taikymu“, – teigia Modestas Juonys, „Paysera“ pardavimų direktorius. Svarstoma „Pica Max“ picerijoje įdiegti galimybę klientui ne tik susimokėti už maistą netarpininkaujant padavėjui, bet ir jį užsisakyti.

Ši inovacija jau buvo išbandyta „Siemens“ arenoje Pasaulio vyrų krepšinio čempionato metu. „Daugelyje maitinimo įstaigų savotiškas „butelio kakliukas“, trukdantis aptarnauti daugiau žmonių ir didinti apyvartą, yra padavėjai, tiksliau jų trūkumas. Tokie sprendimai kaip „Paysera“ labai palengvina padavėjų darbą. Kadangi jiems tenka mažiau kartų prieiti prie kiekvieno stalo, jie gali kokybiškiau atlikti kitas savo funkcijas, pavyzdžiui, greičiau atnešti klientui užsakytą maistą, kol jis neatšalo“, – sako M. Juonys.

Tie restoranai, kuriems aptarnavimo greitis nėra toks svarbus, įvertina tai, kad dabartiniai vartotojai, ypač jaunimas, mėgsta inovacijas. Taigi naujoviškas atsiskaitymo būdas tampa restorano išskirtinumu. „Daugelis mūsų lankytojų – jaunatviški, modernūs žmonės. Jie mėgsta išbandyti ką nors nauja, naudoja išmaniąsias technologijas. Ir mes stengiamės prisitaikyti prie jų. Atsiskaitymas telefonu – šiuolaikiška ir inovatyvu. Be to, patogu, jei išėjus su draugais išlenkti vieno kito bokalo alaus nereikia su savimi neštis banko kortelių ar grynųjų“, – pasakoja Audrius Paukštė, alaus restorano „Alaus studijos“ vadovas.

Iki šiol dar yra kavinių ir restoranų, kuriuose galima susimokėti tik grynaisiais pinigais. Neretai to priežastis – dideli bankų kortelių aptarnavimo mokesčiai. Tokiems taupyti norintiems restoranams ar kavinėms puiki išeitis – „Paysera“. Mat jos taikomi komisiniai mokesčiai yra dvigubai mažesni nei bankų mokėjimo kortelių aptarnavimo mokesčiai. Bankai vidutiniškai taiko 1,5 proc. komisinį mokestį nuo pirkinio sumos, o „Paysera“ – iki 0,7 proc. „Paysera“ mokėjimo sistema jau naudojasi daugiau nei 170 tūkst. klientų. Jie įvertino ne tik patogią mobiliąją „Paysera“ piniginę, kurią galima susieti su bet kuria banko mokėjimo kortele, bet ir kitas patrauklias galimybes: nemokamus komunalinius mokesčius ir nemokamus pervedimus tarp „Paysera“ vartotojų, pigius tarptautinius pervedimus, 1 proc. vertės nuo pirkinio sumos grąžą perkant elektroninėse parduotuvėse.

‡ 1999–2024 © Elektronika.lt LTV.LT - lietuviškų tinklalapių vitrina Valid XHTML 1.0!